kevlar Skrevet 6. april 2008 #41 Del Skrevet 6. april 2008 Unnskyld at jeg sprekker boblen deres, men … Flere av de karene der har jeg sett på andre sider, hvor de vanligvis viser fram «mindre pene mennesker», så jeg tipper hele siden bare er en eneste stor vits. :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 6. april 2008 #42 Del Skrevet 6. april 2008 Unnskyld at jeg sprekker boblen deres, men … Flere av de karene der har jeg sett på andre sider, hvor de vanligvis viser fram «mindre pene mennesker», så jeg tipper hele siden bare er en eneste stor vits. :gråte: Måkke ta fra oss illusjonene, jeg hadde begynt å drømme om en framtid sammen med Hans Lederhosen, jeg nå. Uff, er det bare tull, altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 6. april 2008 #43 Del Skrevet 6. april 2008 Ok da, er bare sjalu på all oppmerksomheten de fikk, og skulle ønske dere la merke til oss her hjemme selv om vi ikke er like eksotiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 6. april 2008 #44 Del Skrevet 6. april 2008 Ok da, er bare sjalu på all oppmerksomheten de fikk, og skulle ønske dere la merke til oss her hjemme selv om vi ikke er like eksotiske. Kjenner jeg blir litt.... yr? av den oransje pelsen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 6. april 2008 #45 Del Skrevet 6. april 2008 Ok da, er bare sjalu på all oppmerksomheten de fikk, og skulle ønske dere la merke til oss her hjemme selv om vi ikke er like eksotiske. Sorry, ass, men nå har tross alt Hans fra Hannover på en teenyweeny speedo-truse... "If this doesn`t win`em over, nothing will..." tenkte han lurt, og dyttet i seg enda en schnitzel før han vendte ræva mot kameraet, og poserte brutalt sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 6. april 2008 #46 Del Skrevet 6. april 2008 Kjenner jeg blir litt.... yr? av den oransje pelsen.... Er ikke du alltid litt … yr, Alice? Sorry, ass, men nå har tross alt Hans fra Hannover på en teenyweeny speedo-truse... "If this doesn`t win`em over, nothing will..." tenkte han lurt, og dyttet i seg enda en schnitzel før han vendte ræva mot kameraet, og poserte brutalt sexy. Jeg høyner med bananahammock! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 6. april 2008 #47 Del Skrevet 6. april 2008 Er ikke du alltid litt … yr, Alice? Jeg høyner med bananahammock! Joa, er vel det... men den oransje pelsen hjelper jo ikke akkurat på å roe meg ned. Jeg kjenner at jeg kribler etter å ta på den, stryke den, kjærtegne hårene, hvert eneste et, kanskje bite litt... uææææ, det hjelp ihvertfall ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 6. april 2008 #48 Del Skrevet 6. april 2008 http://www.alovinghusband.com/index.php?page=index For dere som vil ha et litt større utvalg =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 6. april 2008 #49 Del Skrevet 6. april 2008 Joa, er vel det... men den oransje pelsen hjelper jo ikke akkurat på å roe meg ned. Jeg kjenner at jeg kribler etter å ta på den, stryke den, kjærtegne hårene, hvert eneste et, kanskje bite litt... uææææ, det hjelp ihvertfall ikke! Så … eh, jeg antar det er deg jeg vil kontakte for furry-lek? Selv føler jeg ulv, gaupe eller annet blodtørstig kattedyr kler meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 6. april 2008 #50 Del Skrevet 6. april 2008 Unnskyld at jeg sprekker boblen deres, men … Flere av de karene der har jeg sett på andre sider, hvor de vanligvis viser fram «mindre pene mennesker», så jeg tipper hele siden bare er en eneste stor vits. :gråte: Ja, men alle de andre sidene kopierer fra DEN siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 6. april 2008 #51 Del Skrevet 6. april 2008 Så … eh, jeg antar det er deg jeg vil kontakte for furry-lek? Selv føler jeg ulv, gaupe eller annet blodtørstig kattedyr kler meg. Ja, kontakt i veg. Vær så snill. Jeg tror ikke du trenger å lide av pelsmisunnelse, da den oransje pelsen din er en sentral ingerdiens av fascinasjonen min. Den er så... vibrerende, skinnende, agressiv, mystisk... sklætt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 6. april 2008 #52 Del Skrevet 6. april 2008 Er ikke du alltid litt … yr, Alice? Jeg høyner med bananahammock! Jeg aner ikke hva en slik banan er, men jeg setter pris på tiltaket! Du har en flott pelsmanke, dèt skal du ha, men du poserer ikke noe videre dristig. Fortell meg meningen bak denne bananen, så skal jeg vurdere hvorvidt den slår en speedo. Jeg har forøvrig alt sendt diverse nakenbilder til Hans fra Hannover, og venter spent på ereksjon. Eh... Reaksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 7. april 2008 #53 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg aner ikke hva en slik banan er, men jeg setter pris på tiltaket! Du har en flott pelsmanke, dèt skal du ha, men du poserer ikke noe videre dristig. Fortell meg meningen bak denne bananen, så skal jeg vurdere hvorvidt den slår en speedo. Jeg har forøvrig alt sendt diverse nakenbilder til Hans fra Hannover, og venter spent på ereksjon. Eh... Reaksjon. Du Milla, jeg blir nesten litt misunnelig her jeg sitter. Ikke nok med Wienersnitzel-Lederhosen-Hans fra Hannover, men du blir jammen meg tilbudt en bananahammok av Kevlar. Når det først regner, høljer det tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 7. april 2008 #54 Del Skrevet 7. april 2008 Ja, kontakt i veg. Vær så snill. Jeg tror ikke du trenger å lide av pelsmisunnelse, da den oransje pelsen din er en sentral ingerdiens av fascinasjonen min. Den er så... vibrerende, skinnende, agressiv, mystisk... sklætt!Mens noen skylder på global oppvarming for høyere vannstand, velger jeg å tro det er du som er skyldig. Men akk, hvor godt det er å bli satt pris på. Kanskje du en dag får kjenne hvor fantastisk pelsen faktisk er. Jeg aner ikke hva en slik banan er, men jeg setter pris på tiltaket! Du har en flott pelsmanke, dèt skal du ha, men du poserer ikke noe videre dristig. Fortell meg meningen bak denne bananen, så skal jeg vurdere hvorvidt den slår en speedo. Jeg har forøvrig alt sendt diverse nakenbilder til Hans fra Hannover, og venter spent på ereksjon. Eh... Reaksjon. So I heard you like banana hammocks, eh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 7. april 2008 #55 Del Skrevet 7. april 2008 Du Milla, jeg blir nesten litt misunnelig her jeg sitter. Ikke nok med Wienersnitzel-Lederhosen-Hans fra Hannover, men du blir jammen meg tilbudt en bananahammok av Kevlar. Når det først regner, høljer det tydeligvis. Ja, dæven. The things they`ll do for me... Tralala! Sånn er det når man kan velge og vrake. Men det vet vel du alt om, you little kitten. Etter å ha sett bildet av en slik hammock, sier jeg bare: -Wowetiwow! -Jeg forstår hvorfor det begynner med "banan". -Yes, please! Den drakten får meg til å tenke på min kjære Borat... Søren at han er opptatt! Hans fra Hannover møter sterk konkurranse. Dette blir spennende, merker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 7. april 2008 #56 Del Skrevet 7. april 2008 Min fremtidige mann ble: Stan, (stationed) in Iraq I got way too much time on my hands over here. I'm on my second tour in Iraq and am supposed to go back in a few months. I'm cool with going to most anywhere afterwards. I'm looking for a traditional type of woman who wants a bunch of kids. Så da får jeg vel finne meg en elsker i tillegg da, tenk alle de mnd jeg må være hjemme alene om han skal være borti Irak hele tiden! Synes han skulle vært på salg jeg HAN FIKK JEG OGSÅ! Step away from my man, Ambriel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 7. april 2008 #57 Del Skrevet 7. april 2008 HAN FIKK JEG OGSÅ! Step away from my man, Ambriel! Nei, Stan er min! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 7. april 2008 #58 Del Skrevet 7. april 2008 Ja, dæven. The things they`ll do for me... Tralala! Sånn er det når man kan velge og vrake. Men det vet vel du alt om, you little kitten. Etter å ha sett bildet av en slik hammock, sier jeg bare: -Wowetiwow! -Jeg forstår hvorfor det begynner med "banan". -Yes, please! Den drakten får meg til å tenke på min kjære Borat... Søren at han er opptatt! Hans fra Hannover møter sterk konkurranse. Dette blir spennende, merker jeg. Well, it takes one to know one... Nå sitter jeg på jobb og kan ikke klikke på linken. Tror ikke den egner seg i jobbsammenheng - spesielt ikke etter å ha lest oppsummeringa di. Betyr dette at du vraker Hans? No more wienersnitzel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 7. april 2008 #59 Del Skrevet 7. april 2008 Mens noen skylder på global oppvarming for høyere vannstand, velger jeg å tro det er du som er skyldig. Men akk, hvor godt det er å bli satt pris på. Kanskje du en dag får kjenne hvor fantastisk pelsen faktisk er. So I heard you like banana hammocks, eh? Om man virkelig skal gå inn på skyldfordeling, er det vel mer din skyld enn min... Du vandrer jo rundt og vifter med pelsen, og da er det ikke rart at det renner og sildrer både her og der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 7. april 2008 #60 Del Skrevet 7. april 2008 Om man virkelig skal gå inn på skyldfordeling, er det vel mer din skyld enn min... Du vandrer jo rundt og vifter med pelsen, og da er det ikke rart at det renner og sildrer både her og der... Pokker, sitter her og aner fred og ingen fare. Brått er jeg skyldig i global oppvarming. Men at denne planeten går til helvete er en billig pris å betale for å vite at du begjærer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå