Annie Skrevet 31. mars 2008 #21 Del Skrevet 31. mars 2008 ØY AMBRIEL!! HOLD DEG UNNA! Jeg fikk også Stan! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GjestDina Skrevet 31. mars 2008 #22 Del Skrevet 31. mars 2008 ØY AMBRIEL!! HOLD DEG UNNA! Jeg fikk også Stan! :slåss: OY! JEG Å! Stan, jeg tror det er noe du har glemt å fortelle... ... Men det går vel greit. Synes han med den nattlua var sjarmerende, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 31. mars 2008 #23 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Med hitler-sveis og det hele: I'm lonely, how about you? I live in a crappy place and I'm hoping to go somewhere warm and sunny. If you have money and you aren't in Canada please email me. Location: Wisconsin, USA Synd jeg bor i kalde Norge da! edit: skrivefeil Endret 31. mars 2008 av StoreSky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 31. mars 2008 #24 Del Skrevet 31. mars 2008 Tok testen jeg også! En herremann i grønn badeTRUSE og ca 150 kg+ Arnaud, Sarcelles, France Good day to you. I am seeking (how you say) friendly woman who has a job. I like enormously the music, football, the cinema... I am has the search of the healthy relations (friendship or love) and for a constructive communication, because sometimes I a little only smell myself... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 31. mars 2008 #25 Del Skrevet 31. mars 2008 Havna opp med psyko-Stan som tilbringer tiden i Irak. Det er så typisk, alltid velger jeg psykoer som aldri er hjemme........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 31. mars 2008 #26 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg fikk selveste mannen med stor M (det vil si stor mage), Hans fra Hannover! Ooooh, wedding-bells and schnitzel-heaven, here i come Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 1. april 2008 #27 Del Skrevet 1. april 2008 ØY AMBRIEL!! HOLD DEG UNNA! Jeg fikk også Stan! :slåss: Vi kan vel alltids dele han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. april 2008 #28 Del Skrevet 1. april 2008 Delt omsorg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 1. april 2008 #29 Del Skrevet 1. april 2008 Bigami! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 1. april 2008 #30 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg fikk også Hans mit Lederhosen und wienerschnitzel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirepoix Skrevet 2. april 2008 #31 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg fikk også Hans mit Lederhosen und wienerschnitzel. Hei! han er min! blir vel budrunde ettersom vi er tre om han..;P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 2. april 2008 #32 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg fikk også Stan. Skal vi ta'n en uke hver da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karma Police Skrevet 2. april 2008 #33 Del Skrevet 2. april 2008 Ble litt for mange gifteklare damer i forhold til ledige MailOrderHusbands nå gitt, hehe! Tror det må lages en turnusliste ganske så straks, noen som vil ha sekretærjobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. april 2008 #34 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg fikk også Stan. Skal vi ta'n en uke hver da? Fuuuus! (lurer på hva samboeren min hadde sagt om jeg kom hjem med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 4. april 2008 #35 Del Skrevet 4. april 2008 og hvilken av disse mennene vil du ha? Freaks... Tenk om norske kvinner begynte å bestille f.eks. thailandske postordrebrudgommer, hvordan skulle det gå i Norge da, med alle postordrebrudene (som menn bestiller) og postordrebrudgommene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 4. april 2008 #36 Del Skrevet 4. april 2008 Freaks... Tenk om norske kvinner begynte å bestille f.eks. thailandske postordrebrudgommer, hvordan skulle det gå i Norge da, med alle postordrebrudene (som menn bestiller) og postordrebrudgommene? Da kunne postbrudene og brudgommene gifte seg med hverandre når de har fått visum, yay! Fin måte å importere arbeidskraft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 4. april 2008 #37 Del Skrevet 4. april 2008 Fuuuus! (lurer på hva samboeren min hadde sagt om jeg kom hjem med han Nå nei, du. :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. april 2008 #38 Del Skrevet 6. april 2008 Havna opp med psyko-Stan som tilbringer tiden i Irak. Det er så typisk, alltid velger jeg psykoer som aldri er hjemme........ Ikke snakk slik om mannen min/vår :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 6. april 2008 #39 Del Skrevet 6. april 2008 Ikke snakk slik om mannen min/vår :slåss: Hehe, du kan godt få han, greit for meg. Er jo så mange andre flotte innpå der. Lurer på hva som skjer hvis man trykker på "mail me" ? Tør ikke, for jeg er redd for å få en stalker i hælene som jeg aldri blir kvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. april 2008 #40 Del Skrevet 6. april 2008 Du får lage en fiktiv hotmailadresse og sjekke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå