Gå til innhold

Hvorfor ikke bare bestille en?

Boot boy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho:

Bestiller han der Earl,jeg! Han må jo være et funn å ta med seg på hytta!

I can chop lots of wood and can even climb a greased pole. I keep in shape by chasing chickens around my back yard. I keep my self clean and take baths weekly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama
I am looking for someone who can hold my attention, keep up with me, and who knows how to dress a wound. I am attracted to a girl with a job and a car. preferably a Camarro. I like to meet big american girl.

hva i allverden o.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Her er det visst bare å velge fra øverste hylle ja... Tror jeg bestiller han nederste på salg til halv pris. Må være et virkelig kupp. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[i]"My name is Daryl. I am 17, but will be turning 18 in September. I figure by the time we get to know each other I will be legal tender and we can marry. My parents are kicking me out after December and I'd like to meet a woman with a lot of money so we can have fun. I like women between 18-45, but would consider older if we do not have to touch a lot. Location: Wooster Falls, ILL, U.S.A."

Høres ut som et virkelog kupp :ler:

:skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FUUUSVAAALG!!! :hjerter_rundt: :slåss: :bryllup:

Etter mye konsultering med venninner og fremmede på Rimi, har jeg kommet frem til tre som jeg merker at hjertet banker litt ekstra hardt for. Da er spørsmålet hvem jeg skal gå for...

-Han motbydelige som vil ha penger og sol?

-Han nifse som vil ha penger og bil (helst Camaro)?

-Han som ser ut en marsboer, men er romantisk og i fengsel?

Det er vel nå det passer seg å si "Ikke om du så var den siste mannen på jord..." :herremann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det dere må gjøre er å ta testen som finner mannen for deg!

Searching for Internet love can be frustrating. MailOrderHusbands will find your soulmate for you through our patented Compatibility Test, just answer a few questions.

Jeg endte opp med å bli framtidig frue for denne herremannen!

Hans of Hannover Germany

"German sailor seeks mermaid".. During my long hours out at sea I often wonder if my soulmate is near or far. I have been successful at werk but not in love. Yes, I've had too much schnitzel but I have a sexy attitude and I'm not shy about my body.

:klemmer:

Woops, huska plutselig at jeg ikke har lov til å poste bilder, så det ble en link.

Endret av Karma Police
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest pølsehater
Hans of Hannover Germany

"German sailor seeks mermaid".. During my long hours out at sea I often wonder if my soulmate is near or far. I have been successful at werk but not in love. Yes, I've had too much schnitzel but I have a sexy attitude and I'm not shy about my body.

:klemmer:

Woops, huska plutselig at jeg ikke har lov til å poste bilder, så det ble en link.

:fnise:

Herregud, han ser akkurat ut som en jeg traff på en datingside - fra Tyskland. Han sa riktignok at han hadde "noen kilo for mye", og sendte meg ungdomsbildet sitt, men gud bedre............og tenk, jeg ville ikke ha den schnitzeltyskeren som hadde møtt opp til alle måltid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sjekk ut "Success stories" :bryllup:

"Mark's understanding of English is rough due to his learning disabilities, but they are both fluent in the language of love...".

Ooooh, nice catch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit

"Ladies, I'm still available. I've been here for about 2 years. what gives? Don't ya wanna party with me? woohoo... They lowered my price twice already. I'm a red-hot special, come and get me. Location: San Bernadino, USA"

Eyyy! Salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fremtidige mann ble:

Stan, (stationed) in Iraq

I got way too much time on my hands over here. I'm on my second tour in Iraq and am supposed to go back in a few months. I'm cool with going to most anywhere afterwards. I'm looking for a traditional type of woman who wants a bunch of kids.

Så da får jeg vel finne meg en elsker i tillegg da, tenk alle de mnd jeg må være hjemme alene om han skal være borti Irak hele tiden! :hoho:

Synes han skulle vært på salg jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...