Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #21 Skrevet 29. mars 2008 Å runke seg sjøl, mens man har en dame som kan gjøre det isteden er det teiteste jeg vet om. Absolutt uforståelig for meg, med mindre dama har tennisalbue er fysiske problem med å utføre det eller munnsex. Nei forrsten, hadde jeg måtte runke meg sjøl for å få en orgasme sammen med en dame hadde jeg heller latt være å ha sex. Trodde det bare var halvimpotente porsnoskuespillere som måtte runke sjøl for å komme,men nå vet jeg bedre.... Sorry men sånn har jeg det... Paradoksalt nok synes jeg det er helt ok at dama hjelper til selv på klitoris...
Gjest Reka Skrevet 6. april 2008 #22 Skrevet 6. april 2008 Jeg synes det er kjempe turn on og se mannen runke og bli kåterer og kåtere og tilslutt komme! Fryktelig tennende!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #23 Skrevet 7. april 2008 Dersom samboeren min hadde begynt å runke når vi hadde hatt sex, hadde jeg gått fra rommet.
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. april 2008 #24 Skrevet 8. april 2008 Jeg synes det er ekstremt opphissende å se at mannen min runker seg selv. Kanskje er dette en feil tolkning av det, men for meg er det et sterkt tegn på tillitt når man onanerer foran partneren sin. Super-enig! Og det går også andre veien, når min kjære onanerer og stryker på seg selv i mitt påsyn er det vanvittig turn-on, for oss begge!
IloveNY Skrevet 16. april 2008 #25 Skrevet 16. april 2008 Jeg er helt enig i at det er et stort tegn på tillit til en person hvis man lar dem se på deg onanere! Det er mange som er frie og uhemmet under samleie, men som synes det er flaut å onanere foran kjæresten! Selv om det i bunn og grunn går ut på det samme... Kanskje fordi det er noe som mange ser på som veldig privat? Personlig synes jeg det er turn-on å se partneren min runke. Men det kommer ann på når han gjør det! Hvis han alltid MÅTTE trekke seg ut for å runke seg til orgasme selv hadde jeg nok blitt ganske snurt!
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #26 Skrevet 16. april 2008 Turn on. Her er det heller jeg som må klare å gjøre ham komfortabel med å gjøre dette. Det har ingenting med at jeg ikke er nok, men at jeg liker å se på. Variasjon er en fin ting. Tror noen kvinner tenker på at dette betyr at dem ikke er nok, men hva i helsiken betyr det da når vi selv stimulerer klitoris underveis? Det er jo ingen forskjel på det.
Gjest Vimsevas Skrevet 17. april 2008 #27 Skrevet 17. april 2008 Turn-ON! Når jeg er med da selvfølgelig!
Gjest ylvia Skrevet 22. april 2008 #29 Skrevet 22. april 2008 Av og til turn-on, andre ganger turn-off.. Kommer helt an på humør og alt. Men når jeg er alene og fantaserer, så er det ofte jeg fantaserer om å se han runke seg selv. Det er utrolig opphissende egentlig. Men som sagt, av og til har jeg bare ikke dagen for det.. hehe.. (er sikkert litt rar )
iskrem Skrevet 22. april 2008 #30 Skrevet 22. april 2008 Turn-ON. Definitivt. Men, som så mange andre har sagt før meg, dersom dette hadde vært noe han måtte gjøre hver gang vi har sex, ville jeg nok blitt litt betenkt. Men noe av det som får meg mest kåt, er å se at han er kåt (om det makes any sense?), og dersom han da i tillegg vil gjøre meg til en del av det hele (som f.eks å sprut på meg e.l.), så ja, turn-ON, definitivt!
Gjest StoreSky Skrevet 22. april 2008 #31 Skrevet 22. april 2008 Veldig Turn-On!!! Super sexy faktisk.... Varierer om han gjør alt, litt som forspill, eller underveis... yesssss!
Nana Skrevet 22. april 2008 #32 Skrevet 22. april 2008 Syns i utg.pkt at det er turn-on.. MEN ... min ex "måtte" gjøre det under samleie... for å beholde reisningen. Og jeg kan love deg at DET var overhodet ikke turn-on!! Følte veldig klart at han ikke tente meg og mistet tenningen selv når han plutselig trakk seg ut og brukte 10 min på seg selv. Skikkelig ydmykende!! Har aldri opplevd det med noen partner verken før eller etter, heldigvis. Håper jeg aldri opplever det igjen heller!
Olive Skrevet 22. april 2008 #33 Skrevet 22. april 2008 Det kommer faktisk helt an på hvordan dette blir gjort.. Syns det kan være skikkelig turn-on hvis han tar gode tak og gjerne begynner litt sakte Sånn kjemperask lemen-ronking kan jeg derimot spare meg for
Frk Johansen Skrevet 22. april 2008 #34 Skrevet 22. april 2008 Det synes jeg er helt greit! Noen ganger gjør han det i sofaen alene andre ganger avslutter han selv i sengen, men da har jeg fått mine 10-15 orgasmer og er fornøyd. Jeg kan også gjøre det men han kjenner sin egen kropp best og jeg nyter å ligge nypult og se på han
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 22. april 2008 #35 Skrevet 22. april 2008 Helt kjempe..... for å si det sånn! Jeg elsker at gutten min onanerer seg selv.... klarer ikke å la være å ta på meg selv eller komme borti hans stive stake med tunga.....osv....
Gjest lei seg Skrevet 16. september 2008 #36 Skrevet 16. september 2008 Tidligere hadde jeg en kjæreste som var kåt hele tiden, hadde sex overalt og lot meg ikke ta på tissen min selv.. hvis hu kunne gjøre noe så fikk ikke jeg lov.. om jeg begynte å runke så skreik hu nei det kan jeg gjøre å runka å sugde meg.. shadde sex sikkert 4-5 timer om dagen å vi pleide som regel å sovne at det om kvelden i tillegg. stor sexuell tillfredstillelse der for å si det sånn.. jeg har vært en gutt som altid har sagt at sex ikke er så viktig selv om det er godt. nå har jeg mått en ny jente etter et år i singel livet uten sex eller noe, da jeg ikke vill ha sex uten at det betyr noe. eneste problemet her er at hun jeg er sammen med nå er motsatt og vanskelig å forstå seg på. sånn som når vi er i byen så liker hu å ta på meg å pirre meg. som igår da. tokk hu heletiden henna mine på rompa si og kokk på meg å på tissen utenfor buksa.. men med en gang vi kom hjem så rører hu ikke de tinga der i det heletatt og så fort jeg prøvde å kose litt så sier hu bare "ikke noe klassing" og de få gangene vi har sex så er det jeg som må ta meg av jobben.. savner kanskje å se at hu liker kroppen min når hu sier det heletiden til meg ute.. så jeg sa til hu at du tar bare på meg å sånnt når du vet at vi ikke kan gjøre noe mere du.. og hu bekrefta det... og sexuell frustrasjon flyr rundt i hodet mitt.. det er faktisk kjempe slitsomt. det blir sex kanskje 1 gang annenhver uke. hver uke om jeg er heldig. og det avsluttes som regel relativt fort og er ikke noe gøy i det hele tatt.. har sett etter kåthets reduserende midler og masse greier for jeg er virkelig glad i den jenta her,, jeg trenger hjelp. eller hu trenger hjelp. jeg vet ikke jeg... men det funker ikke å sove ved sidenav hu som inatt og hu er ikke innterisert idet hele tatt.. når hu heletiden sier jeg liker kroppen din eller tissen din så ta på den da sier jeg.. men det skjer bare i byenn der vi ikke kan kose oss noe.. hu sier at hu kan fint gå uten sex.. eneste gangen hu har vært kjempe kåt er når hu ikke kan som ved mensen.. så runkig fra henners perspektiv er vell at heller deg en meg så slipper jeg det.. mulig jeg er teit men det jeg trodde at ikke var så viktig blei plutselig litt viktig alikevell. når jenta mi tilsynelatende ikke tenner på meg whatsoever..
#Angel# Skrevet 16. september 2008 #37 Skrevet 16. september 2008 Jeg er helt enig i at det er et stort tegn på tillit til en person hvis man lar dem se på deg onanere! Det er mange som er frie og uhemmet under samleie, men som synes det er flaut å onanere foran kjæresten! Selv om det i bunn og grunn går ut på det samme... Kanskje fordi det er noe som mange ser på som veldig privat? Personlig synes jeg det er turn-on å se partneren min runke. Men det kommer ann på når han gjør det! Hvis han alltid MÅTTE trekke seg ut for å runke seg til orgasme selv hadde jeg nok blitt ganske snurt! Må sei meg enig her. Dersom sambuaren min trekker seg ut under sex, vil han alltid at det er eg som avslutter. Ellers så bytter vi på det, men det er som regel eg som runker han. Hadde nok blitt fornærma dersom han alltid ville gjera da sjøl når vi hadde sex, hadde nok følt meg utilstrekkelig då.
Gjest undrene1 Skrevet 16. september 2008 #39 Skrevet 16. september 2008 Veldig Turn-On!!! Super sexy faktisk.... Varierer om han gjør alt, litt som forspill, eller underveis... yesssss! Å ja Like delig å se på meg selv som ham Ta med speil neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå