Veumjenta Skrevet 20. september 2008 Forfatter #81 Del Skrevet 20. september 2008 Fy feite så flink jeg er til å følge opp denne dagboka altså!!! :gjeiper: Siste nytt er at det fortsatt ikke er noen bolle i ovnen, men "alle" blir gravide rundt meg føles det ut som. Ei god venninne som begynte å prøve samtidig med meg har termin i mars. Broren min (som IKKE prøvde på noen mini) skal også bli pappa igjen i mars. MISUNNELIG! Jeg har fortsatt stabile sykluser da, og kjenner at EL kommer fra annenhver side hver gang osv. Men klarer ikke finne EL på tester fordi jeg skiller ut litt LH i urinen hele tida pga. hypertyreose... MEN vi prøver igjen vi. Har kommet ut av tellinga på PP nå, tror det er PP5 vi er i nå (som vi er seriøst aktive) - jeg er fruktbar i disse dager. EL skal være på mandag-onsdag i følge syklusene mine i hvert fall. Så nå blir det annenhver dag fram til TR igjen. Tror ikke jeg vil kalle det IKM før jeg føler at det kanskje skjer noe inni der Ellers alt bra da, har fått meg ny hobby! Har begynt å STRIKKE, og i går ferdigstilte jeg min første ullsokk ever. Knota litt med hælen til å begynne med (måtte rekke opp 2 ganger) - men fikk det til *stolt* Problemet er at jeg har lagt opp for mange masker til å begynne med, så sokken passer til noen med str. 50 sånn ca Tipper den havner i maskina for toving gitt! Nå skal jeg slappe av litt hjemme her - før det er jobb i kveld og i morra kveld. Nedtur å jobbe kveld på lørdag og søndag altså, men da er det i hvert fall 4 uker til neste gang! Ha en god lørdag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 20. september 2008 Forfatter #82 Del Skrevet 20. september 2008 Og der var tickeren min riktig igjen også! Og en liten fest på side 5 er jo ikke å forakte heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 20. september 2008 #83 Del Skrevet 20. september 2008 Å, der var du tilbake igjen! Synd det ikke har blitt noe bolle på deg enda, men jeg krysser fingrene og heier litt for at det klaffer denne perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. september 2008 #84 Del Skrevet 20. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 20. september 2008 #85 Del Skrevet 20. september 2008 Så koselig å høre fra deg igjen Synd det ikke har blitt noen bolle i ovnen enda, men håper det blir det snart. Ingen bolle her heller enda, men tar pergo nå for å hjelpe eggstokkene mine til å slippe et egg. Er med på fest på side 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 21. september 2008 Forfatter #86 Del Skrevet 21. september 2008 Oioi, trøtt i dag gitt! Var på jobb fram til kl 23 i går (skjer alltid mye på slutten av vakta - ergo fikk jeg ikke gått et minutt før engang) og så ble jeg og sambo sittende og se på 4 episoder av CSI etter at jeg kom hjem! Var i seng halv tre tror jeg! Må jo benytte tida sammen! Hehe! I dag er vel planene omtrent som i går, begynner på jobb halv fire - så skal ikke gjøre noe som helst fram til det (bortsett fra å strikke litt). I kveld må jeg i seng med en gang jeg kommer hjem, skal på tidligvakt i morra... Pluss at EL jo er i disse dager, så det blir vel litt i dag å håper jeg! Må visst ha visse aktiviteter for å få bolle i ovnen har jeg hørt! Hyggelig å se at noen av dere gamle travere titter innom også forresten - jeg får prøve å ta meg en halvtime innimellom og oppdatere meg litt jeg også Ha en fortreffelig søndag alle som har fri i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 22. september 2008 Forfatter #87 Del Skrevet 22. september 2008 GJESP! Er det muulig da? Tidligvakt etter senvakt er ikke alltid like festlig... Jeg vil Sovnet greit kl 0030 i natt, men mannen har hostet siden kl 0400 - så har sovet lite etter det... Han har vært i 2 uker nå, får sende han til legen og få noe annen hostesaft enn Cosylan - ikke hjelper den stort for han, og han blir kjempekvalm av den. Da jeg kom hjem fra jobb i går var han så sliten av å hoste at det ikke ble noe engang! DA er mannen sliten da MEN i dag blir det enten han vil eller ikke, for i stad hadde jeg tidenes mest positive EL-test, til tross for hypertyreose Vi vil ha bolle i ovnen snart!! *drømme* Nuh skal jeg lese litt aviser på nettet tror jeg, så blir det en tur på jobb igjen. Kunne nesten bare sovet over der i natt føler jeg, har jo bare vært hjemme i 8 timer. Hehe! Ha en fortreffelig dag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 22. september 2008 #88 Del Skrevet 22. september 2008 litt for positiv EL-test! Synd med syk mann, da Får sende han til legen, aldri gøy å hangle i så lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 23. september 2008 Forfatter #89 Del Skrevet 23. september 2008 Oioi, deilig med fri en dag altså! Sov til kl 0930 i dag - ikke ofte jeg gjør det :gjeiper: Nå har jeg akkurat inntatt en god frokost, og har store planer om å bevege meg en tur ut på Spenst for å kjøre gjennom styrkeprogrammet mitt. Ble ikke noe trening i går - var ute og klippet gresset og ordnet i bedene i stedet for (blir sliten av det også) Forplantningsmessig er nok EL i dag vil jeg tro, i hvert fall i følge test i går. Spennende å se hva som skjer om 2 uker... *grøss* Jeg går alltid med innstillingen om at TR kommer, sånn at jeg slipper å bli så himla skuffa hver gang! I morra skal jeg på kurs, det blir spennende. Skal lære å lære bort om aggresjon, vold og trusler i hjemmesykepleien! Nuh skal jeg få på meg trimklærne her! Ha en fortreffelig formiddag dere som eventuelt titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 24. september 2008 Forfatter #90 Del Skrevet 24. september 2008 Ny dag, nye muligheter. Skal straks dra på kurs, måtte bare titte innom og se om det hadde skjedd noe spennende her (det hadde det jo ikke). Håper virkelig mannen er i form til litt her i dag, i går var han ikke og jeg har helt angst for egget mitt... SUKK! MEN, det kommer vel flere PP etter denne vil jeg tro Er jo ikke akkurat utgammel enda - men hadde vært hyggelig å fått en mini det året jeg er 26 i hvert fall! Nå skal jeg liste meg stille ut her, sambo ligger og sover rett ved siden av meg her i stua. Han hoster så veldig når han kommer inn i senga, stakkars. Snart 3 uker med hoste på han nå... Ha en god høstdag alle sammen, nyt det deilige været!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 24. september 2008 #91 Del Skrevet 24. september 2008 Så koselig at du er tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 25. september 2008 Forfatter #92 Del Skrevet 25. september 2008 Næmmen hei shatika!! Det var jammen lenge siden jeg så deg sist!! Utrolig koselig at du stikker innom altså! I dag skal jeg på dag to av kurs i TKH, utrolig spennende. I dag skal vi ha praktisk bit hvor vi skal lære å føre, komme oss løs av div. grep, gå riktig i truende situasjoner, samt kanskje lære å legge voldelige pas. i gulvet? Høres sikkert forferdelig ut, men det er veldig spennende å se hvordan lille meg på 160 cm kan klare å legge en diger bamse på 150 kg i gulvet! I dag TROR jeg er sånn ca. siste skikkelig fruktbare dag for meg denne PP, håper gårsdagens gir resultater om et par uker. Hehe! Spennende å se - ellers er det ny mulighet etter neste TR. Det eneste som er dritt er at jeg må vente i 14 dager på å teste!! DET er lenge det... Huff, sambo har sovet på sofaen i natt også - savner å ha han inne i senga om natta jeg! Han har vel ikke sovet ei hel natt der inne på ei uke nå... Han ligger rett ved siden av meg her og snorker stakars. MEN han hoster i hvert fall ikke så mye her ute, seng når man må hoste hele tida er et mareritt! Nå lese litt aviser, så komme meg avgårde til dagens kursøkt! Ha en god dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. september 2008 #93 Del Skrevet 25. september 2008 Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 26. september 2008 Forfatter #94 Del Skrevet 26. september 2008 snart helg igjen jo! Trøtt og sliten i dag, og VONDT i ryggen igjen Er så kjipt å ha sånne dager innimellom - men skal vel være glad for at det bare er innimellom... SELV om det ser ut som jeg har gjort i buksa når jeg går! Håper jeg er frigjort på jobben i dag i hvert fall, sånn at jeg slipper å være så mye i stell osv. LITT lettere med en rygg som er på trynet da. Jeg er litt paranoid om dagen nå da, ettersom jeg for første gang hadde noenlunde kontroll på EL. Hvor fort kan jeg kjenne symptomer...? Vet vel egentlig at egget i utgangspunktet må feste seg først, men... Jeg har så sinnsykt ømme og sprengte pupper - pleier ikke å ha det sånn i forbindelse med EL... :klø: Menmen, som sagt - blir litt paranoiiiiid i disse prøvetider. Antakelig er det bare hodet mitt som kjenner ekstra etter!! OH! I morra tidlig skal jeg ha 1,5 time spa-behandling nedi byen her, snille sambo har kjøpt gavekort og bestilt time til meg. Det ENESTE som er bittelitt kjipt er at det er kl 09 i morra tidlig!! Jaja, om ikke annet så sovner jeg vel på benken der nede! Ha en fortreffelig fredag alle sammen - nå skal jeg tyte avgårde i tåkeheimen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 28. september 2008 Forfatter #95 Del Skrevet 28. september 2008 Siste nytt: positiv EL-test 22.09, aktiv etter dette, 28.09. (i dag) blodtilblandet utflod (bare for å være skikkelig nasty) - Lov å håpe på festeblødning allerede...? Veumjenta VIL ha i magen snart! Hehe! Ikke utålmodig i det hele tatt jeg altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #96 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gjeeeeeesp! Er det mulig å være SÅ trøtt da?? Hehe! Kunne sikkert lagt meg og sovet et par timer jeg nå - vært trøtt i flere dager nå. I går la jeg meg kl 2130 og sov som en stein til klokka ringte kl 0615 i dag tidlig Siste nytt her i gården er litt spotting i to døgn nå, forventer jo ikke mens på nesten ei uke enda... Har også litt småvondt i magen innimellom - små tak liksom. Velger å tro at det er TR som spiller meg et lite puss, er altfor pessimistisk til å tro at det er noen festeblødning!! Sambo er fortsatt forkjøla da - blitt verre igjen nå og han er skikkelig snufsen og slapp her stakkars. Får håpe det blir verre før det blir BRA nå da!! Ellers har han plutselig fått en merkelig vinkel på den ene skuldra si, ser ut som et freakshow rett og slett. Ser ut som den er halvveis ute av ledd! Han er hos naprapat nå - spent på å høre hva resultatet blir der. Kanskje han må videre på legevakta i kveld... Ellers alt bra med meg da, har vel egentlig ingen symptomer eller forventninger om at jeg har bolle i ovnen denne PP heller... (evig pessimist - hater å bli skuffet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. oktober 2008 #97 Del Skrevet 2. oktober 2008 Stakkars sambo da Håper han kommer seg etterhvert! Lønner seg å være pessimist til en viss grad ja.. Men spennende er det allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlingeLing Skrevet 2. oktober 2008 #98 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kjekt å lese bolleboken din skal følge med videre! Men er noen av forkortelsene jeg sliter med. Er det et oppslagsverk en plass? Merker jeg kan mye mindre om prøving enn de flest andre... Men er jo fersk i gamet da... Har ikke så mange venner med barn heller.. Alle rundt meg er jo bare single!!! *sukk* føler meg litt uvitende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #99 Del Skrevet 3. oktober 2008 GJESP! Endelig fredag og bare noen timer igjen på jobb før HELG!! Og så jobber jeg bare til kl 15 i dag - reneste luksusen I natt har kroppen min vært rar også... Hatt ubehag i "magen" i hele natt, stikninger og små "tak" innimellom - akkurat som om mensen er i full gang. Bare at det ikke er noen mens... Halsbrann og, av alle ting, sinnsykt tørr på leppene (var helt rød og sår når jeg stod opp) Kjekt å lese bolleboken din skal følge med videre! Men er noen av forkortelsene jeg sliter med. Er det et oppslagsverk en plass? Merker jeg kan mye mindre om prøving enn de flest andre... Men er jo fersk i gamet da... Har ikke så mange venner med barn heller.. Alle rundt meg er jo bare single!!! *sukk* føler meg litt uvitende... Velkommen til meg PlingeLing! Forkortelser ja, tok laaang tid før jeg lærte meg alle også. Hvis du er registret på barnimagen.com så har i hvert fall de en super side med alle forkortelser og uttrykk! Ellers så er dette noen av de viktigste mener jeg da: EL = eggløsning TR = tante rød IKM = ikke kom mens (den dagen du venter mens, ikke sant?) SA = spontanabort MA = missed abortion DPO = days past ovulation Spotting = blodtilblandet utflod CB = Clearblue graviditetstest Etter å ha lært meg disse kommer jeg langt i denne prøververdenen i hvert fall! Ellers er det bare å spørre, mange som er flinkere til å svare enn meg her inne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 3. oktober 2008 #100 Del Skrevet 3. oktober 2008 God fredagsmorgen, Veumjenta! Tror festeblødning vanligvis kommer mellom dag 7-10, men det kommer an på mye, bl.a. hvor lang lutealfase du har. Så dag 6 er ingen umulighet Krysser fingrene for at både magevondt og tretthet skyldes full klaff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå