Veumjenta Skrevet 25. april 2008 Forfatter #61 Del Skrevet 25. april 2008 NÅ er helv*** løs her, bokstavelig talt! Sambo våknet i dag med utslett på halve siden av rygg og bryst + smerter i kroppen. Han har vært slapp og uggen i noen dager nå også. Fikk seg time hos legen, hardt angrep av helvetesild!! Tror det kommer til å bli ei hyggelig helg... Hehe! Neida, stakars gutten min :rødme: Får være litt sykepleier i helga tror jeg. Ellers må jeg få si at det er ganske ubehagelig å ha vanlig mensen igjen gitt, husket ikke at menssmertene mine var SÅ vonde! MEN det går seg til! Nå skal jeg se videre på "Norske talenter" og varte opp sambo, som kun orker å sitte stille i stolen i EN stilling - da har han ikke så vondt. Har bakt sjokoladekake til han da - browniekake han er glad i! Hehe! Håper han er klar til EL bare Ha en god fredag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. april 2008 #62 Del Skrevet 25. april 2008 Stakkar mannen! Men bare han er i god for til EL så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 25. april 2008 Forfatter #63 Del Skrevet 25. april 2008 Han har det ganske vondt her nå ja, trøster seg med at det kommer til å bli verre og verre den neste uka... NÅ blir det fest på side 4! :juhu: Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 29. april 2008 #64 Del Skrevet 29. april 2008 Hei vennen, hvordan går det med din stakkars mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 29. april 2008 #65 Del Skrevet 29. april 2008 Grattis med Kenwooden! Den har eg og lyst på, men først må me ordne oss større kjøkken, dvs et hus. *prosjekt* MEN nå får jeg i hvert fall sommerfugler i magen hver gang jeg tenker på den dagen jeg kanskje får se en + på en CB! Åh, det gler eg meg til og! Håååper det ikkje blir så altfor lenge til. Lurer på korleis det vil bli? Vil eg bli bekymra og redd for spira, eller vil det ikkje vere forståelig før magen kjem? :rødme: Stakkar mannen! Håpar han blir bedre snart. :skaal: Blir med på 4-siders-fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. mai 2008 #66 Del Skrevet 1. mai 2008 Koselig å lese i denne boka da Vi er også prøvere, så moro å følge med på andre i samme situasjon Får håpe syklusene dine kommer i gang etter p pille bruken da, det gjorde nemmelig ikke min Hvordan går det med samboeren din? Hørtes virkelig ikke godt ut.... Ha en fin 1.mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 4. mai 2008 #67 Del Skrevet 4. mai 2008 Veumjenta? Håper det går bra med mannen din, og at helvetesilden har begynt å gå over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #68 Del Skrevet 5. mai 2008 Hepp og hopp folkens! OI, nå var det jammen lenge siden jeg har vært her inne igjen... *skamme meg* Blir lite tid til KG når sola skinner, hagen roper og kællen roper! Sambo har fortsatt helvetesild, smertene har bare blitt verre siden det brøt ut, men utslettet UTVENDIG har ikke blitt så ille som det kunne i hvert fall! Han prøver seg på jobb igjen nå i kveld, men tror han kunne vært hjemme denna uka også... Grattis med Kenwooden! Den har eg og lyst på, men først må me ordne oss større kjøkken, dvs et hus. *prosjekt* Åh, det gler eg meg til og! Håååper det ikkje blir så altfor lenge til. Lurer på korleis det vil bli? Vil eg bli bekymra og redd for spira, eller vil det ikkje vere forståelig før magen kjem? :rødme: Stakkar mannen! Håpar han blir bedre snart. :skaal: Blir med på 4-siders-fest! Festen varer visst helt til i dag, jammen ikke dårlig! Hehe! Større kjøkken er tingen for å få plass til Kenwood ja, den tar mye plass - men du verden så digg å ha den! :gjeiper: Vedr. mage, spire osv tror jeg ikke jeg klarer å skjønne det før kroppen virkelig sier at det er noe der inne. Og ofte går det jo bra også! Heldigvis! Koselig å lese i denne boka da Vi er også prøvere, så moro å følge med på andre i samme situasjon Får håpe syklusene dine kommer i gang etter p pille bruken da, det gjorde nemmelig ikke min Hvordan går det med samboeren din? Hørtes virkelig ikke godt ut.... Ha en fin 1.mai!! Hei på Lucky117! Spennende å være prøvere altså, nå er jeg og sambo inne i PP2, og NÅ setter vi igang litt mer seriøst her. Nå er begge så klare som det går an tror jeg, sambo snakker om det hele tida omtrent (og jeg er vel ikke noe bedre selv...) Syklusen min kom på en prikk første gang i hvert fall, spennende å se om det var en sånn 'nåhardugåttpåpillasålengeatduikkeharEL-mens' eller om det var ordentlig TR etter EL. Kjentes sånn ut på kroppen i hvert fall - husket ikke at det var SÅ ubehagelig å ha TR!! Og som nevnt tidligere, så går det vel greit med sambo - men det er ikke så mye soving om natta enda. Han har mest vondt når han legger seg ned og madrassen klemmer på ryggen og dyna på magen... Veumjenta? Håper det går bra med mannen din, og at helvetesilden har begynt å gå over. her er jeg! Bare blitt litt lite tid til PC siste uka eller så... Jobben holder på å ta knekken på meg nå, er ikke skapt for å ha så mye ansvar rett oppi sommeren jeg... Sommerturnus er noe herk ettersom det jo nesten ikke er noen som vil jobbe i helsevesenet lenger MEN det ordner seg vel til slutt - blir greit å få tilbake sjefen min på jobb nå tror jeg! Hehe! Nå har jeg fått i meg en tunfisksalat til middag her, nå skal jeg rydde og ordne litt før jeg drar for å Jogget til skihytta og tilbake i går (ca 40 min), så da blir det styrke på Spenst i dag. Akkurat fått meg nytt program, litt uvant og veeldig støl. Forte meg innom dere snupper også før jeg iverksetter her bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 7. mai 2008 #69 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Skjønner det er deilig å kose seg ute nå når det er finvær ja, vi har skumle planer om å fyre opp grillen på verandaen om noen få strakser Jeg har forøvrig sannsynligvis hatt EL! Gapte da jeg la inn temperaturene mine imorges, og FF plutselig mente jeg hadde EL i helga. Den mente også at intercourse timing var good :dåne: Dere trår vel til i dagene fremover, kos dere med babylaging Endret 7. mai 2008 av Ilja** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #70 Del Skrevet 8. mai 2008 SNART HELG! Nå er jeg så klar for fri at jeg nesten sitter og innbiller meg at det er fredag kveld i dag! I helga blir det for alle penga tror jeg, kjenner EL på gang her! Sambo er i farta igjen også - så regner ikke med at helvetesilden skal lage så mye problemer der! Nå har jeg vært og og nå skal jeg slappe av litt på sofa før jeg rydder og legger meg... Tida flyr altfor fort om dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. mai 2008 #71 Del Skrevet 8. mai 2008 Så bra sambo er bedre igjen og at el er på vei Da er det bare å hele helgen, så får vi krysse fingerne for full klaff med en gang Ha en god helg og kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #72 Del Skrevet 13. mai 2008 Der var helga over, og hverdagen kommer og sparker meg i baken igjen... Skikkelig nedtur - det positive er at det allerede bare er tre jobbedager igjen før det nok en gang er helg! I helga har vi det vi har maktet, så spennende å se om TR kommer om et par uker eller ikke. *skummelt* Jeg har forresten fått ny jobb i dag igjen! Fått ett års vikariat på en annen gruppe som ass. avd. spl - jobben jeg har hatt akkurat nå som avd.spl. har jo bare vært midlertidig. Sjefen min kom tilbake på jobb i dag - så om en mnd. eller så er jeg kanskje på ny gruppe! Spennende - og praktisk med tanke på bolleforsøket vårt. Det er en mye enklere fysisk oppgave å være ass. da jeg vil slippe alle tunge stell osv, tenker på ev voksende mage osv! Ordner seg for snille jenter også gitt! Nå skal jeg sette meg ned og lese litt - gjorde unna både styrke og kondistrening i går - så i dag har jeg helt treningsfri! DIGG! Ha en god kveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 13. mai 2008 #73 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Så gode nyheter!! Gratulerer så mye med ny jobb! :duskedame: Håper prikken over i'en er en liten spire i Veumjentas mage som kommer til syne om ca 11 dager Endret 13. mai 2008 av Ilja** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. mai 2008 #74 Del Skrevet 14. mai 2008 Så spennende med full action i prøvingen da! Krysser fingerne for full klaff for dere Vet du om du hadde el i helgen eller? Gratulerer så mye med ny jobb da! Spennende! Jobber du på eldresenter eller? Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 19. mai 2008 #75 Del Skrevet 19. mai 2008 5 days and counting Har du en magefølelse da? krysser fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 19. mai 2008 #76 Del Skrevet 19. mai 2008 Åj, åj, her er det spennende for tiden! Og gratulerer med ny bollebakepassende jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 20. mai 2008 #77 Del Skrevet 20. mai 2008 Gratulere så masse med ny jobb! Blir spennende å følge med her i dagene framover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 26. mai 2008 #78 Del Skrevet 26. mai 2008 Veumjenta? Vi sitter her spent å lurer på om du har fått besøk eller ikke...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 22. juni 2008 #79 Del Skrevet 22. juni 2008 Lenge siden du har vært innom her, hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. juni 2008 #80 Del Skrevet 22. juni 2008 Deg tenkte jeg på i går! Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå