iss Skrevet 10. april 2008 #41 Del Skrevet 10. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 11. april 2008 Forfatter #42 Del Skrevet 11. april 2008 Huttemegtu! Hehe! Jammen ikke SÅ enkelt å følge opp denna boka her gitt, selv om jeg gjerne kunne sittet her inne HELE tida hadde det vært opp til meg... I dag har jeg hatt fri fra jobben, så har fått pusset vinduer i HELE huset + vasket hele huset og vasket en del klær! Helt utrolig digg å få gjort det, så jo nesten ikke ut av vinduene lenger! Kroppslig sett er jeg litt på bærtur om dagen. Er det sånn her det er å ikke gå på p-piller?! Hoven i magen, tidenes mest sensitive brystvorter og greier. Jeg snakker av typen: 'ikke ta av deg BH'n for da strammer det helt opp i øra' Men men, vi har i hvert fall jevnlig nå i denne første PP, jeg aner som sagt ikke hva slags syklus jeg har. MEN har gått ut fra 28 dagers syklus nå til å begynne med, så da er det IKM ca den 23. april... Nuh skal jeg lage litt middag her - må jo ha mat! Ha en fortreffelig helg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 13. april 2008 Forfatter #43 Del Skrevet 13. april 2008 Bare innom på en søndag formiddag for å dytte meg selv litt lenger opp jeg *dytte* Ingen spennende hendelser her i helga, men FFK vant i hvert fall mot RBK i går! HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. april 2008 #44 Del Skrevet 13. april 2008 :juhu: Vi vant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 13. april 2008 #45 Del Skrevet 13. april 2008 Har en merkelig følelse av at det kommer til å klaffe for dere allerede første PP, jeg Ha en fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 13. april 2008 #46 Del Skrevet 13. april 2008 Så bra at det ordnet seg med turnusen, hjelper veldig på prøvinga at man faktisk er hjemme samtidig... (EL hos meg finner jeg med superømme pupper og at papiret sklir når jeg tørker meg på do... Veldig trivelig forklaring, men sånn er det. Håper det kan være til hjelp.) Men du har kanskje allerede funnet det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 14. april 2008 #47 Del Skrevet 14. april 2008 Nå? Er du på sporet av EL, detektiv Veumjenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 16. april 2008 Forfatter #48 Del Skrevet 16. april 2008 Har en merkelig følelse av at det kommer til å klaffe for dere allerede første PP, jeg Hmm... Ja, hadde det vært så vel så. Føler meg ikke gravid tror jeg. De ømme puppene har gitt seg stort sett, eneste forandringen med kroppen min akkurat nå er bittelitt smerter i høyre side av magen innimellom + "kremaktig" utflod (yum yum for den forklaringen...) Så bra at det ordnet seg med turnusen, hjelper veldig på prøvinga at man faktisk er hjemme samtidig... (EL hos meg finner jeg med superømme pupper og at papiret sklir når jeg tørker meg på do... Veldig trivelig forklaring, men sånn er det. Håper det kan være til hjelp.) Men du har kanskje allerede funnet det ut? Jeg skjønner hva du mener, litt ekstra slimete liksom Hadde sånn utflod noen dager, så regner med jeg hadde EL på ca. dag 12-14 (hvis jeg kommer meg inn i en noenlunde syklus da) Nå? Er du på sporet av EL, detektiv Veumjenta? Jeg var nok på sporet i hvert fall! Hvis/når jeg får TR nå i april tror jeg at jeg skal kjøpe meg noen EL-tester sånn at jeg kan finne litt mer ut om syklusen min og om jeg faktisk kjenner kroppen min på den måten jeg jo håper jeg gjør! Ellers er det ikke så mye nytt på prøverfronten, vi som vanlig her (dvs. ca annenhver dag...) Så får vi bare se hva som skjer - har ikke gått SÅ inn for det denne første PP, mest for å finne ut hvordan kroppen virker (som jeg sikkert har sagt 100 ganger alt) Resten av livet består av sove, spise, jobbe og trene om dagen - men sånn er vel kanskje det voksne livet? Lurer på om jeg vil bli student igjen jeg... Hehe! Eller, forresten, nyter heller å kunne sitte her inne UTEN dårlig samvittighet for ei skolebok jeg ikke leser Nå får jeg ta meg en liten oppdateringsrunde her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 17. april 2008 #49 Del Skrevet 17. april 2008 Ja studentlivet har definitivt sine fordeler og ulemper. Nyydelig å kunne bestemme dagene sine selv, men den konstante dårlige samvittigheten når man gjør noe annet enn man strengt tatt burde er ikke noe god den heller. Fordeler med å jobbe: Det er godt å ha helt fri når man ikke er på jobb, og ikke minst: PAYDAY hver måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 17. april 2008 Forfatter #50 Del Skrevet 17. april 2008 Ja studentlivet har definitivt sine fordeler og ulemper. Nyydelig å kunne bestemme dagene sine selv, men den konstante dårlige samvittigheten når man gjør noe annet enn man strengt tatt burde er ikke noe god den heller. Fordeler med å jobbe: Det er godt å ha helt fri når man ikke er på jobb, og ikke minst: PAYDAY hver måned! Payday ja... Hehe! For mitt vedkommende var den på fredag, nå er det ikke så mye igjen gitt. (joda, har spart litt og greier, men tar meg ikke råd til noe klær denne mnd heller...) Sambo er verdens nydeligste da. Kenwood-maskina mi tok kvelden for noen uker siden (den var 30 år gammel, så kan ikke klage) - og jeg har flydd rundt for å finne noe tilsvarende som jeg følte jeg hadde råd til. Har per dags dato bare syntes at alt er for dyrt... Kom hjem fra jobb i dag til en DIGER eske på kjøkkenbordet, men en liten lapp på: "Nå kan du bake pizza til meg igjen!" Fikk ny Kenwood Major med en haug tilbehør - så nå baker jeg brød!! :love: Han er jo skjønn også da. Ellers teller jeg ned til IKM, føler meg absolutt ikke gravid. MEN tar det ikke så tungt, har bestemt meg for ikke å stresse så utrolig voldsomt de første mnd i hvert fall. Nåja, skal da prøve å ikke stresse i hvert fall! Oi, nå skal brødene bakes ut her! Ha en god kveld alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. april 2008 #51 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg drømmer om en sånn jeg og, men har ikke råd til det gitt..... :rødme: Han er jammen snill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 18. april 2008 #52 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Så var det endelig fredag og helg, herlig! Har dere noen morsomme planer i helga da? Bollebakinga er vel unnagjort så da blir det kanskje litt brødbaking? Endret 18. april 2008 av Ilja** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 18. april 2008 Forfatter #53 Del Skrevet 18. april 2008 Endelig HELG!! Nå har jeg jammen vært trøtt og sliten denna uka, kunne sovet hele tida tror jeg. Så nå skal det bli godt å sove lenger enn til 0615 i morra tidlig! Har avtale om å jogge i Fredrikstadmarka kl 1130 da, så får stå opp så jeg har spist og greier i god tid før det i hvert fall. :kaffe: Jeg drømmer om en sånn jeg og, men har ikke råd til det gitt..... :rødme: Han er jammen snill! Den jeg fikk i går var faktisk ikke SÅ dyr, drøyt 2000 kr "bare". Men er veldig fornøyd med at han kjøpte til meg da, jeg har til gjengjeld kjøpt høyttryksspyler til han/oss da, så... Hehe! Så var det endelig fredag og helg, herlig! Har dere noen morsomme planer i helga da? Bollebakinga er vel unnagjort så da blir det kanskje litt brødbaking? HER er det ingen morsomme planer i helga i det hele tatt egentlig... Sambo dro på jobb nå, og skal jobbe fra 18-06 både i morra og på søndag - så jeg er mest hjemme alene i helga. I morra har jeg planer om å jogge en tur, ellers håper jeg å få ordnet litt i hagen. I morra kveld tror jeg at jeg og ei venninne skal være gressenker sammen - typen hennes skal på fæst! Bollebakinga er unnagjort, nå baker vi bare for moro skyld. Ble brødbaking i går og pizzabaking i dag da Meget fornøyd med den nye maskina mi! Ellers skjer det ikke så mye spennende, jeg har fortsatt murring nederst i magen - antar at det er pga nært forestående IKM. Bare 6 dager, kanskje... MEN nå får jeg i hvert fall sommerfugler i magen hver gang jeg tenker på den dagen jeg kanskje får se en + på en CB! NÅ er det 'Nytt på nytt' å følge med på her! Ha en god fredagskveld alle sammen, straks litt på meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. april 2008 #54 Del Skrevet 18. april 2008 Ja det er rart å være prøver Å plutselig skulle gjøre noe som før har vært helt forbudt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 20. april 2008 Forfatter #55 Del Skrevet 20. april 2008 Hva i alle dager skjedde med helga?? Det er jo søndag kveld allerede, skikkelig nedtur altså... Men for å se det på den lyse siden, bare 5 jobbedager til neste helg Jeg har hatt ei skikkelig rolig og digg helg i hvert fall da, på lørdag jogget jeg først litt over en halv time med ei venninne, så 20 minutter på ellipsemaskina i kjelleren + vekttrening på overkroppen & mage/rygg. Snakker om effektiv! Resten av lørdagen gikk med til å lese bok i sola, spise taco med sambo før han dro på jobb, og sløving på sofaen. I dag har jeg vasket hagemøbler, lagt på "gresset" på verandaen og sløvet ute i sola. HÅPER dette været holder seg noen dager til altså - så nydelig med SOL. Hadde vært digg om dette ble standarden for detta sommerhalvåret! :juhu: Jeg føler meg fortsatt ikke gravid da, så nå venter jeg egentlig bare på TR, litt uvisst når ho skal komme egentlig. Jeg holder en knapp på onsdag/torsdag eller så. Ha en fortsatt strålende søndag alle sammen, nyt de siste fritimene før jobb igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 21. april 2008 #56 Del Skrevet 21. april 2008 Høres ut som du har hatt ei bra helg :rosasmil: og så så flink å trene! TR onsdag/torsdag sier du? tar meg igjen du nå, jeg venter fortsatt på tanta som var due forrige mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 23. april 2008 #57 Del Skrevet 23. april 2008 Ikke noe truseaction så langt? Når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veumjenta Skrevet 25. april 2008 Forfatter #58 Del Skrevet 25. april 2008 Snart helg!! Testedag i dag, men det slapp jeg virkelig. TR kom helt som bestilt nå når jeg stod opp... Egentlig litt fornøyd med det, så slapp jeg i hvert fall og vente i år og dag for å få tilbake en syklus! Men DENNE pp derimot skal vi være litt mer klare for action, nå som jeg har bittelitt oversikt i hvert fall. Får kjøpe meg noen EL-tester nå, sånn at jeg kan prøve å spore EL med andre midler enn BARE kroppen min Nå skal jeg straks på jobb her også, mer enn nok å henge fingrene i om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 25. april 2008 #59 Del Skrevet 25. april 2008 Ser ut som at du har en fin syklus. Gratulerer Nå kan dere begynne på ordentlig Ha en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 25. april 2008 #60 Del Skrevet 25. april 2008 Å, så godt å vite at du har stabil syklus! Det er ikke alle forunt Håper sipren sitter om et par ukers tid. Good helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå