Gå til innhold

Hvor lenge kan man være singel?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Mhm. Jeg synes det er mer merkelig at en mann i førtiårene vil ha en dame i tjueårene, enn at en på førti aldri har hatt et fast forhold.

Jeg kjenner en mann, høyst oppegående, ganske kjekk og morsom. Han har aldri ahtt et langvarig forhold. Årsaken er rett og slett at han ikke har truffet noen han vil leve sammen med.

Ja, menn har vel noen fikse ideer om hvem de kan få....

Jeg vil betegne det som sært og at man kanskje har litt for høye forventninger om ingen i årenes løp har vært bra nok. Man må jo også tørre å satse litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S
Ja, menn har vel noen fikse ideer om hvem de kan få....

Jeg vil betegne det som sært og at man kanskje har litt for høye forventninger om ingen i årenes løp har vært bra nok. Man må jo også tørre å satse litt!

Yes. Samtidig må man ta høyde for at de han har funnet gode nok for seg, ikke har følt at han ahr vært god nok for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det kommer vel an på personen.

Jeg har en kamerat som har vært singel i åresvis, uten at jeg kan forstå hvorfor! Han er både kjekk og hyggelig OG på utkikk etter kjæreste. Samtidig så vet jeg om mange som stadig får seg nye kjærester, uten at jeg kan forstå hvordan de klarer å få til det! ;)

Skulle jeg kommet med et konkret tall, så vil det nok ligge rundt 5 år. Men det er også avhengig av alder. Jeg synes det er rarere å være singel fra 20-30 enn fra 40-50 år.

Jeg vil si det er helt motsatt jeg ass, d er jo i 20-30 årene folk digger å leve singel-livet, mens når man er 40-50 har man kanskje etablert seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg vil si det er helt motsatt jeg ass, d er jo i 20-30 årene folk digger å leve singel-livet, mens når man er 40-50 har man kanskje etablert seg?

Jo, men hvis du følger med, så vet du at 50 % av alle ekteskap går i vasken. Ergo er man singel igjen, også i alderen 40-50, selv om man har vært etablert både en og to ganger osv. Regner med at statistikken for kjærester og samboere er nokså lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Yes. Samtidig må man ta høyde for at de han har funnet gode nok for seg, ikke har følt at han ahr vært god nok for dem.

Joda, men jeg tolket ditt svar dithen at det kun var han som ikke hadde funnet noen....altså kun hans følelser det dreide seg om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
Joda, men jeg tolket ditt svar dithen at det kun var han som ikke hadde funnet noen....altså kun hans følelser det dreide seg om!

Jeg snakket om han som var over førti og ikke ahdde funnet seg noen, ike han jeg kjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...