Nabodama Skrevet 22. mars 2008 #41 Skrevet 22. mars 2008 Forresten, det er en LITEN enebolig til salgs i Trondheim nå, ca 40 kvadrat totalt, til ca 2 mill. Huffameg!
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2008 #42 Skrevet 22. mars 2008 grunnflata blir likefult 50kvm men (dersom huset er totalt 100kvm og det er 2etg) Jamen jeg snakker om husets størrelse, ikke grunnflata. Et ett-etasjeshus med 50 m2 grunnflate er knøttlite, men et ti-etasjes hus med 50 m2 er et stort hus. Kan da ikke være vanskelig å forstå det vel? Men elLers er du ivrig på å spore av tråden noe innmari nå Pasha.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2008 #43 Skrevet 22. mars 2008 Forresten, det er en LITEN enebolig til salgs i Trondheim nå, ca 40 kvadrat totalt, til ca 2 mill. Huffameg! Det er sikkert bare redskapsboden til naboen.
Pasha Skrevet 22. mars 2008 #44 Skrevet 22. mars 2008 Jamen jeg snakker om husets størrelse, ikke grunnflata. Et ett-etasjeshus med 50 m2 grunnflate er knøttlite, men et ti-etasjes hus med 50 m2 er et stort hus. Kan da ikke være vanskelig å forstå det vel? Men elLers er du ivrig på å spore av tråden noe innmari nå Pasha. Noe må jeg jo ha å gjøre på lørdagskvelden bare pratet litt forbi hverandre vi trur jeg. her kom i grunn grunnflata mi inn Jeg tenker meg smånhus på ca 100kvm jeg da... jeg tenker ikke på 200kvm som stort.. men heller ikke som lite (småhus) Ser for meg småhus sånne små firkantete hus jeg som kansje har en grunnflate på ca 40-60kvm
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2008 #45 Skrevet 22. mars 2008 Noe må jeg jo ha å gjøre på lørdagskvelden Logg deg ut og skriv som gjest på barn-og familie - da får du garantert noe å gjøre.
Gjest Grafica Skrevet 23. mars 2008 #46 Skrevet 23. mars 2008 Forresten, det er en LITEN enebolig til salgs i Trondheim nå, ca 40 kvadrat totalt, til ca 2 mill. Huffameg! Jeg bor i leilighet på 40 kvadrat, og det er IKKE stort eller flott nok til å være verdt 2 mill as. Hva er det som er så flott med det huset da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå