Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #21 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg fikk høre det om mannen min. Besteveninna mi rådet meg fra å bli sammen med ham, om mente han kom til å såre meg fordi han bare var en player. Vel, nå er vi gift og har vært sammen i 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tutte Skrevet 29. april 2008 #22 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg valgte å ikke følge flere slike advarsler om en gutt fra en av hans beste venner. Vel, det var dumt, for jeg endte med å bli såret. Han var visst en player,han.. Nå hører det til historien at følelesene ikke stakk så dypt, så i dag er jeg og "playeren" verdens beste venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keitel Skrevet 29. april 2008 #23 Del Skrevet 29. april 2008 Min nuværende husbond ble advart mot meg :D Ifølge det noe frynsete rykte som fulgte meg rundt da jeg var 18 så var jeg notorisk utro, jeg løy, stjal og slåss, jeg hadde minst tre kjønnsykdommer, og jeg hadde vært gravid en hel masse ganger og derfor tatt en hel masse aborter. Ja også var jeg gæren da, selvsagt. Det visste jo alle. (Fem fjær til fem høns anyone? Neida, sånt skjer ikke, og i alle fall ikke på bøgda.) Heldigvis var hans reaksjon på dette "stfu n00bs". Det er åtte år til sommeren. Og jeg vil påpeke at han er både snill og spennende. Han er langt i fra noen bad boy, faktisk er han så good guy at foreldrene mine har sagt i fra at om vi skiller oss beholder de han. xD Han får meg til å le, han tåler alle de syke seksuelle preferansene mine, han tar alle utfordringer jeg slenger mot han på strak arm, og han skjønner meg. Vi krangler ikke, det har ikke vært en eneste dag hvor jeg ikke har følt at jeg er respektert og elsket, og han er så snill at jeg blir snill. For å stjele en god gammel en: han får meg til å ville være en bedre person. Slemmeguttene kan gå og ta seg selv i toern, jeg tar en Snillemann når som helst. (see what I did there? ) Ooh, vent, jeg husker at jeg ble advart mot den første kjæresten min da jeg var 15. Men det var fordi han var pinsevenn, jeg vet ikke om det teller? (Han VAR en drittsekk, tho, men det var det ingen som advarte meg mot...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå