Gå til innhold

Hva har dere kjøpt?


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har det meste liggende etter Ida, så jeg har bare handlet litt klær så langt! ;) Om det viser seg at det er en gutt, må jeg kjøpe litt blå klær, ellers så har vi nok jenteklær liggende. Av utstyr må vi ha søskenbrett til vogna, ny ammepute og brystpumpe, ellers tror jeg ikke det er noe...

Billig denne babyen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor hadde jeg ALT klart da bebbisen kom, hvilket var en fordel når det ble 3 uker på sofaen og deretter sykehusinnleggelse og ks 6 uker før termin. Sånt vet man jo ikke....

Nykommer`n arver av storesøster (10 mnd), men så er det ganske mye den lille prinsessen trenger.

Og søskenvogn må vi ha.

Har alltid kjøpt mye klær på salg, hadde nærmestt full kolleksjon str 56 til 80 klart i skapet da snuppa ble født.

Endret av Vingedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også det meste av utstyret vi trenger fra storebror (9 mnd) Har faktisk ikke helt begynt å tenke på innkjøp enda, men sprinkelseng og søskenvogn må vi ihvertfall ha. Blir det gutt, har vi fullt opp med klær, men blir det jente, må vi nok ut og handle litt :) Og handlelista blir sikkert mye lenger når jeg begynner å tenke igjennom det litt mer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe til Nurket enda, men noe til meg selv :lur: Nemlig en mamma-penkjole. Skal i konfirmasjon, flere bryllup og div. fester i mnd fremover, så da jeg fant en kjole jeg likte slo jeg bare til :) Vet at jeg ikke orker å presse meg inn i bunad om en mnd, så da er det greit å ha antrekket klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har strevd livet a meg for å kjøpe kjønnsnøytrale klær til snuppa, hvilket har resultert i at alle har tatt henne for å være gutt :fnise: Av den grunn har alle gitt oss rosa klær, selvom jeg har sagt at jeg liker rosa. Så på fredag blir det spennnde å se om jeg har vært fornuftig :fnise: Alt rosa går i vaskemaskinen for å bli oransj dersom det er en gutt :fnise:

Skal kjøpe-liste

Blodtrykksmåler til meg

Penkjole til meg til konfirmasjon

søskenvogn fra Phil&Ted

Bilsete til storesøster

Diverse barnehageklær til storesøster - må bare vente å se hva "lille" blir, for blir det en liten bror får hun ikke rosa parkdress og rosa regntøy og støvler :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe shopping hos dere, jenter?

Her har det vært stille etter kjolekjøpet, men skal på Roma-tur om tre uker, så da har vi tenkt å kjøpe en liten ting til Nurket. :rødme: Gleeeder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært nada shopping. Skal på UL i morgen, så jeg regner med jeg kan begynne å shoppe om det er en gutt! :) Blir det jente, så har vi jo alt etter Ida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har vi fått vite at det er en gutt som bor i magen! :) Så i dag har jeg handlet masse blå små klær, 2 sengesett til vogna og et blått helseteppe! :) Blir nok mer og... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Vi har kjøpt litt klær bare foreløpig, men til helga reiser vi til sverige og kjøper barnevogn og litt diverse. YAY!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så stille det var her da? Nekter å tro det skyldes at dere ikke shopper :fnise:

Har fått Phil&Ted søskenvogn av svigermor, men ellers er det nok storesøster som får mest for tida. Ute og handler janus-ull og parkdresser i disse dager - litt absurd med tanke på temperaturen. Rød troll-dress i str 86 og Brun og litt rosa Reima i str 92. Likte den bare såååå godt, men så hadde de ikke mindre enn str 92. Helt dust å kjøpe, selvsagt :fnise: Sånn går det når man har alt man trenger til lillesøster fra før. Like før jeg går ut og kjøper Newborn-bleier i mangel på noe annet fornuftig å kjøpe :fnise: For shoppingdilla er det jo ikke noe i veien med. Merker at det er første mnd på 1 år med full lønn :fnise: Men tenker at det kanskje ikke blir så gøy å traske rundt for å finne barnehagetøy/utstyr til storesøster i juli/august. har jobbet i 2 uker nå, og også det er jo en nyvunnen frihet - bare å slenge innom butikkene på vei hjem.

Og så har jeg oppdaget mammaOGmeg-nettbutikken :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det faktisk vært handletørke en stund! :ler: Har kjøpt bittelitt mer klær da, men ikke mye. Ellers går jeg og venter på engangsstønaden, når den kommer skal jeg handle mer. Er ikke mye vi må ha, men i første omgang tenkte jeg å kjøpe søskenbrett til vogna, ny vippestol og ny stelleveske. Den vi har elsker jeg over alt på jord, men glidelåsen har gått i stykker. Så da spanderer vi på oss en ny en. Jo, også vil jeg ha en vuggesak som kan omgjøres til benk til soveplass på dagtid, men den vil ikke sambo ha.. så vi må bli litt enige der! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke handlet inn så mye enda, vanskelig når vi ikke vet kjønn. Men vi har bestilt vogn og har lagt litt planer om hva vi skal kjøpe inn av seng og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke handlet en eneste ting til babyen ennå. Har det aller meste etter førstemann, og siden vi venter gutt denne gangen også arver han masse klær etter storebror.

Må ha ny vippestol, også har vi bestemt oss for Phil & Teds vogna med søskensete. Kjøper nok også en del nye bodyer, men erfaringen tilsier at vi får masse klær av familie og venner de første ukene etter fødselen.

Synes tida går kjempe fort denne gangen, bare 3,5 mnd igjen til han kommer nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke klart å bestemme oss for søskenvogn. Phil and Tedvogna- den er sånn at den ene sitter bak den andre? Synes det ser så rart ut at den bakerste bare ser rett inn i ryggen på den foran liksom... Vil i utganspunktet ha en vogn hvor jeg kan ha storebror fra meg og lillesøster i bagen mot meg. Og så vil jeg ikke betale skjorta av meg.. Noen som har tips?

Har akkurat kjøpt en Emmaljunga Scooter til storebror da, fordi lillesøster tar over hans kombivogn når hun kommer. Også skal vi kjøpe Voksi aktiv til lillesøster, og helst vil jeg kjøpe en til storebror også. Men det var dette med pengene igjen da.. Vi får tenke litt mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg kjøpt litt klær til jenta i magen. Handlet på www.tinyzone.dk. Skulle egentlig ha et par skinntøfler til storebror, men endte opp med masse annet i tillegg. Kjøpte bodyer og heldragter i merket minimo. Er så mye søtt til jente der, synes jeg. Også er det SALG!! Et tips til alle! :shoppe:

(Mye fint til gutt også, og nå er det salg på mange merker på den siden!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Naboen kom med to store poser med rosa klær i går, bare smått.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal mene... Veldig snilt, men vi trenger jo ikke klær...

Bekkenplager setter stopper for alt annet enn nettshopping for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi har kjøpt kommode til klærne hans, og mye mer klær! :) Har omtrent alle klærne vi trenger nå! :ler: Ellers har vi ikke kjøpt noe mer utstyr, venter til vi skal til Sverige til helga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...