Gå til innhold

Dere som ikke kjøper plastposer


2008brud

Anbefalte innlegg

Angåande kva ein skal oppbevare brød i...eg observerte nemleg at nokon hadde ein slags tøypose som kunne lukkast. Posen var litt lik dei der brødposane frå Stelton (?), men dei hadde altså ein lukkemekanisme. Har sett litt etter dei på Kitch`n og slike plassar men finn dei ikkje :sur: Nokon som veit kva eg meinar og kvar eg kan finne dei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stelton har brødposer med lukkemekanisme, det er magneter som ligger i åpningen som gjør at man lett lukker/åpner.

Har dei det, ja? Kvifor finn eg dei ikkje, då? :sur: Har spurt på butikkar også, men dei viser berre til desse som er meir serveringsposar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dei det, ja? Kvifor finn eg dei ikkje, då? :sur: Har spurt på butikkar også, men dei viser berre til desse som er meir serveringsposar...

Det er den samme... brett den ned og den er "serveringspose", brett en opp, og du oppbevarer brødet i den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper alltid plastposer på butikken, så bruker jeg dem til å ha brød i, så bruker jeg dem i bossbøtta til slutt.

Dere som ikke kjøper plastposer, hva bruker dere i bosspannet?

Vet ikke om noen har svart dette: Men du bør ikke bruke vanlige handleposer til brød. De er gjerne laget av plast som har vært f.eks oljeflasker og annen emballasje for giftige ting og bør ikke brukes til å oppbevare mat i.

Samme grunn til at man ikke skal ha varmt drikke på plastflasker....

I søplebøtta bruker jeg forøvrig Vipp-poser, for jeg har Vippspann... og rundt brødene bruker jeg brødposer, som jeg ofte bruker flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den samme... brett den ned og den er "serveringspose", brett en opp, og du oppbevarer brødet i den..

Dei eg har sett har ikkje lukkemekanisme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...