Gå til innhold

Jeg skal forsøke å komme i ketose.


Gjest Tjukka

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mann_*

vil bare si at det er helt rått å trene på lavkarbodiet. trener rent, tung styrke, noe ala dette, 1-12 rep : stang roing 1,5 x kroppsvekt, markløft med 2xkv, frontknebøy med 1,5xkv, manual press over hode 0,5xkv. alt går som en lek og har sykt med energi, må begrense meg selv for å ikke overdrive. har nøye utregnet treningsprogram. er blitt betydelig fastere i fisken siste 12 mnd, betydelig sterkere. har fysisk arbeid til dagen, energi, utholdenhet og konsentrasjon er meget meget bra. tilbake til kornbasert kosthold? aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så, så....ikke så sint, da....hehe.

Det er jo helt frivillig dette her... :eeeh:

Åh gud.. jeg dør jeg også.. Og jeg savner pannekaer med iskrem og sjokolade! Og brownies! Oh den nye melkesjokaladen "Bergene melk" Spesielt når den er smeltet og renner på tunga!

Åååh! Iskrem med caffler og jordbær med sukker på.. Jeg dør av dette ketose tullet, jeg kommer ikke i ketose selv om jeg ikke har spist 1 karb på 1 uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_gjest_*

Det gjøres mye studier på ketose hos voksne mennesker uten diabetes for tiden, og det er fremdeles noe tidlig å trekke solide konklusjoner om dette er en trygg tilstand å være i. Vi vet at ubehageligheter som hodepine, dårlig ånde og utmattelse kan følge med ketose. Det er også vanlig å oppleve kvalme og dårlig appetitt. Den amerikanske hjerteforeningen rapporterer også om mulige langtidsskadelige virkninger av ketose, som hjertesykdom, tap av benmasse, og nyreskader.

hos dyr er dette lenge sett på som en sykelig tilstand...men som sagt er man frisk og fin så tar man kansje ikke skade av det... men jeg har mere trua på et balansert kosthold med mindre lette karbohydrater, men ikke så lite at man går inn i ketose.... er som sagt nyrenes jobb å bli kvitt dette overskuddet av ketonlegmer... så er en belastning for de.... men man går ned i vekt, det er sant. men om det er så sundt....man går ned i vekt av å ha innvollsorm også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...