Tussi! Skrevet 13. august 2008 #341 Del Skrevet 13. august 2008 Var absolutt ikke miningen å gjøre folk nervøse.. I'M BACK!!! :juhu: Savnet KG altså... Men her går alt bra, gleder meg vilt til UL på tirsdag!!!!! Så spennende med ul. Gleder meg til å få nytt bilde her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. august 2008 #342 Del Skrevet 13. august 2008 Der var du jo Kun en liten uke til ny UL :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. august 2008 Forfatter #343 Del Skrevet 14. august 2008 Så spennende med ul. Gleder meg til å få nytt bilde her Jaaa. Jeg gleder meg til å se igjen Babymelona.. :juhu: Og så vil jeg gjerne se din lille spire etter du har vært på din tidlige UL. Jeg er veldig spent på å se Babymelonas kg-søskenbarn.. Der var du jo Kun en liten uke til ny UL :juhu: ..Og tror du jeg gleder meg?? Hørte hjertelyden igår, og idag, så det er jo liv der inne!!! Det må gå bra til imorgen, og helt til slutten av februar!!! Nå kjenner jeg at det ser ut som at vi faktisk SKAL få en mini... :rødme: Hadde bestemt meg for å ikke kjøpe noenting eller engasjere meg spesielt før det hadde gått 12 uker, i frykt for å bli überskuffet!! Men nå er det jo mindre enn ett døgn til 12 uker. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. august 2008 #344 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Jaaa. Jeg gleder meg til å se igjen Babymelona.. :juhu: Og så vil jeg gjerne se din lille spire etter du har vært på din tidlige UL. Jeg er veldig spent på å se Babymelonas kg-søskenbarn.. ..Og tror du jeg gleder meg?? Hørte hjertelyden igår, og idag, så det er jo liv der inne!!! Det må gå bra til imorgen, og helt til slutten av februar!!! Nå kjenner jeg at det ser ut som at vi faktisk SKAL få en mini... :rødme: Hadde bestemt meg for å ikke kjøpe noenting eller engasjere meg spesielt før det hadde gått 12 uker, i frykt for å bli überskuffet!! Men nå er det jo mindre enn ett døgn til 12 uker. :juhu: Da blir det vel shopping på Anamelona i morgen da De har så mange fiiiiine babyklær Skal sende avgårde an pakke i posten til fetteren min snart. Endret 14. august 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. august 2008 Forfatter #345 Del Skrevet 14. august 2008 Da blir det vel shopping på Anamelona i morgen da De har så mange fiiiiine babyklær Skal sende avgårde an pakke i posten til fetteren min snart. Må vel ut og shoppe litt smått etterhvert.. Men igår begynte jeg å å få vondt i halsen, og nå har jeg feber, skikkelig halsvondt, og er kvalm.. Hinsides kvalm, så det blir nok ikke mye action på meg på noen dager... Sukk.. Men men.. Håper bare jeg er nogenlunde oppegående til UL på trisdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 14. august 2008 #346 Del Skrevet 14. august 2008 Åh.. Så spennende !!!!! 12 uker i morgen :juhu: og ny UL snart !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. august 2008 Forfatter #347 Del Skrevet 14. august 2008 Åh.. Så spennende !!!!! 12 uker i morgen :juhu: og ny UL snart !!!! Ser virkelig fram til morgendagen ja... Blir godt å kunne senke skuldrene et par hakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. august 2008 #348 Del Skrevet 14. august 2008 Ser virkelig fram til morgendagen ja... Blir godt å kunne senke skuldrene et par hakk.. 12 UKER!!!!!!! :juhu: 12 uker!!! Det har gått fort!! Nå kan du flytte dagboka! Endelig! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 15. august 2008 #349 Del Skrevet 15. august 2008 12 uker jo :juhu: :juhu: Ha en fortreffelig dag og nyt tiden framover nå uten og tenke på alt som kan skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 15. august 2008 #350 Del Skrevet 15. august 2008 12 uker! Tid for å slippe skuldrene ned 10 hakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. august 2008 Forfatter #351 Del Skrevet 15. august 2008 Hormonell?? Jeg??? Hehe.. Jeg gråter bare litt når jeg ser alle disse gratulasjonene.. Men jeg blir bare lett "rørt." Tårene rant tilogmed under OL-åpningen, det var jo så fascinerende. Tusen takk for gratulasjoner! 12 UKER!!!!!!! 12 uker!!! Det har gått fort!! Nå kan du flytte dagboka! Endelig! Jaaaa!!! SÅ fint å endelig ha kommet til første delmål. Andre trimester; here I come!!!!!!! 12 uker jo :juhu: :juhu: Ha en fortreffelig dag og nyt tiden framover nå uten og tenke på alt som kan skje Nå skal jeg slappe av litt mer enn jeg har gjort i det siste iallefall.. Og heie fram deg til din uke 12..... Ha en fin dag du også, Tussimora! 12 uker! Tid for å slippe skuldrene ned 10 hakk Jepp, endelig, og godt blir det! Nå er det bare å lene seg tilbake og glede seg til UL om 4 dager! Etter det (om alt ser bra ut) kan jeg senke skuldrene ytterligere 5 hakk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. august 2008 Forfatter #352 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: FEIRE :juhu: 12 UKER :juhu: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: Jeg skal visst få en mini........... Endret 15. august 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. august 2008 Forfatter #353 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Denne dagboka er nå på vei til å bli lagt på is for en stund..... Endret 15. august 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. august 2008 #354 Del Skrevet 15. august 2008 Gratulerer med 12 uker! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. august 2008 Forfatter #355 Del Skrevet 15. august 2008 Gratulerer med 12 uker! God helg! Tusen hjertlig, og mange takk for svaret i den andre tråden. God helg til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. august 2008 Forfatter #356 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg har laget meg en ny dagbok!! Klikk på "Graviditetsdagboka mi:)" som står som signatur nederst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå