Mazilla Skrevet 26. juli 2008 #321 Del Skrevet 26. juli 2008 <------- Ja, her er da min lille Babymelona!!! :hoppe: :hoppe: Og Babymelona er her 8+6... :klø: Har du bytta tilbake..? Jeg ser ihvertfall ingen Babymelona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #322 Del Skrevet 26. juli 2008 :klø: Har du bytta tilbake..? Jeg ser ihvertfall ingen Babymelona! Hmmm.. Nei, den skal være der. Eh.. Kanskje jeg skal foreslå å trykke F5?? Det funket for meg... Vet ikke om det gjelder bare for maskinen som har lagt ut (Ikke et datageni assa...) Men det er verdt et forsøk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. juli 2008 #323 Del Skrevet 26. juli 2008 Hmmm.. Nei, den skal være der. Eh.. Kanskje jeg skal foreslå å trykke F5?? Det funket for meg... Vet ikke om det gjelder bare for maskinen som har lagt ut (Ikke et datageni assa...) Men det er verdt et forsøk?? Jeg ser ho!!! :hoppe: Søøøøteste Babymelona!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #324 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg ser ho!!! :hoppe: Søøøøteste Babymelona!!! Og søtere skal hun bli.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #325 Del Skrevet 28. juli 2008 Nå (på kvelden) kan jeg vel litt for uke 9,5..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 28. juli 2008 #326 Del Skrevet 28. juli 2008 Nå (på kvelden) kan jeg vel litt for uke 9,5..? Ikke gæli detta. Begynner virkelig og nærme seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #327 Del Skrevet 29. juli 2008 Ikke gæli detta. Begynner virkelig og nærme seg nå. Hehe, og jeg satser på at jeg, og du, går hele veien til februar/mars... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #328 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Åh.. Kan'ke fredag komme da?? Jeg vil se nytt bilde på tickeren min.., og så vil jeg litt for uke 10!!! Jaja, en liten torsdag igjen, så er jeg der... :juhu: Og så kan jeg i tillegg litt for 5 måneders medlemskap i KG, ser jeg.. Endret 30. juli 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #329 Del Skrevet 31. juli 2008 Bare snakk om timer før uke 10.. :juhu: Og så skal jeg inspirere meg selv positivt idag... Motivere, er kanskje et bedre ord; Jeg leste en plass at "teoretisk" sett, så er overgangen til uke 12 den magiske grensen, det er nå tryggere forhold mht stabiliserende graviditet, hormoner, mindre kvalme osv... Men "praktisk" sett er det i begynnelsen/midten av uke 11 at organene er ferdigutviklet og sådan utgjør den magiske grensen, siden det i de fleste tilfellene er feil under utvikling av livsviktige organer, de fleste spontanaborter skjer!! Lov å se på det som et lite delmål?? Jeg er 2 uker unna den magiske grensen, men om jeg kommer til uke 11 kan jeg vel prøve å senke skuldrene litt, selv om jeg sikkert ikke gjør det allikevel... Men kvalmen er jo et positivt tegn, har jeg hørt... Jo kvalmere, dess mer hormoner og storproduksjon/utvikling! (Tildels individuelt, men grovt sett..) Og istad kom det eder og galle opp for andre gang i mitt svangerskap! Har gått og ruget på den i hele dag, og ikveld kom det! Ganske deilig, på en sær måte... det er slitsomt å gå kvalm hele døgnet, og knapt få i seg næring... Men noen ganger, som de to gangene, når det bare tømmes, så er det ubeskrivelig godt, for da forsvinner kvalmen en times tid, og jeg får pustepause... (Ubeskrivelig masse komma'er her) Nei, nå skal jeg gå opp og få i meg litt mere næring, ved hjelp av nyplukket rips, før jeg hiver meg til sengs! Nattaklem på alle som måtte gidde å lese dette lange innlegget!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 31. juli 2008 #330 Del Skrevet 31. juli 2008 Nam, rips hørtes utrolig godt ut Ha en fin kveld med litt feiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. august 2008 Forfatter #331 Del Skrevet 1. august 2008 Nam, rips hørtes utrolig godt ut Ha en fin kveld med litt feiring. Det er knallgodt. Ja, idag skal jeg litt for at jeg har kommet til uke 10!!! 2 igjen nå, det MÅ jeg nesten bare klare altså!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. august 2008 #332 Del Skrevet 1. august 2008 :juhu: 10 UKER :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. august 2008 #333 Del Skrevet 1. august 2008 :juhu: Hiver meg på feiringa her! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. august 2008 #334 Del Skrevet 5. august 2008 Åssen går det med kvalmen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 12. august 2008 #335 Del Skrevet 12. august 2008 Hopper litt jeg også for Babymelona`s 10 uker !!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 12. august 2008 #336 Del Skrevet 12. august 2008 Her er det jo jammen meg snart 12 uker jo. Hvordan går det med dere? På ferie nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 12. august 2008 #337 Del Skrevet 12. august 2008 Nå er det jo snart 12 uker, og den magiske grensen. Håper kvalmen avtar nå, kjipt å gå og være kvalm hele tiden. Blir vel sliten av mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. august 2008 Forfatter #338 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) HEEEI.. Takk for alle hilsener og hoppinger.. Jeg har vært borte en stund siden dataen tok selvmord. Men nå er jeg tilbake!!! :juhu: 10 UKER :juhu: JEEJ!!! (Selv om det heldigvis er en stund siden..) :juhu: Hiver meg på feiringa her! :juhu: Jeej... Åssen går det med kvalmen..? Har vært ganske drøy i det siste gitt, men har trua, den SKAL gå over snart.. Hopper litt jeg også for Babymelona`s 10 uker !!!!!! Jaaa. 10 uker var fint. Her er det jo jammen meg snart 12 uker jo. Hvordan går det med dere? På ferie nå eller? Har vært preget av datamaskin-selvmord.. Men ja, her går det virkelig unna. Hvordan går det der da? Nå er det jo snart 12 uker, og den magiske grensen. Håper kvalmen avtar nå, kjipt å gå og være kvalm hele tiden. Blir vel sliten av mindre. Absolutt, uka startet fint, men så satt kvalmen i døgnet rundt, fikk knapt sove her en natt... Kvalmen har vært ganske streng med meg, men jeg håper den vil avta nå snart, og gi meg tid til å leve livet litt igjen, og senke skuldrene!! Vet dere hva?? Jeg bestilte meg en Angelsound fostermonitor, fikk den idag; Og gjett da, jeg hørte Babymelonas hjerte for første gang idag!!!! :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: Endret 13. august 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 13. august 2008 #339 Del Skrevet 13. august 2008 Så herlig og høre hjerte Tenk at det er en liten en inni deg nå Kjedelig med datakræsj da, men bra det endelig har ordna seg. Ble nesten litt nervøs for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. august 2008 Forfatter #340 Del Skrevet 13. august 2008 Så herlig og høre hjerte Tenk at det er en liten en inni deg nå Kjedelig med datakræsj da, men bra det endelig har ordna seg. Ble nesten litt nervøs for deg Var absolutt ikke miningen å gjøre folk nervøse.. I'M BACK!!! :juhu: Savnet KG altså... Men her går alt bra, gleder meg vilt til UL på tirsdag!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå