Anamelona Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #281 Del Skrevet 20. juli 2008 4 døgn til jeg får se lille Babymelona.. :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. juli 2008 #282 Del Skrevet 20. juli 2008 Håper du får med et bilde hjem, sånn at jeg også kan få se ho!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. juli 2008 Forfatter #283 Del Skrevet 20. juli 2008 Håper du får med et bilde hjem, sånn at jeg også kan få se ho!! :juhu: Klart.. Jeg SKAL ha med hjem! Jeg skal ramme inn og henge på veggen!! Vet ikke helt hvordan jeg får lagt inn bilder her, men på en eller annen måte skal du nok få se Babymelona... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 20. juli 2008 #284 Del Skrevet 20. juli 2008 4 døgn til jeg får se lille Babymelona.. :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Så spennende, det er jammen meg ikke lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 20. juli 2008 #285 Del Skrevet 20. juli 2008 Hurra! Jeg vil også se babymelona :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #286 Del Skrevet 21. juli 2008 Så spennende, det er jammen meg ikke lenge til Nei, tenk..., nå er det bare tre dager til. Hurra! Jeg vil også se babymelona :hoppe: Ja, jeg får vel se til å prøve å få lagt ut Babymelona så dere får se henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #287 Del Skrevet 22. juli 2008 To dager igjen til Babymelona viser seg frem!! Full nedtelling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 22. juli 2008 #288 Del Skrevet 22. juli 2008 Åh... Kun 2 dager til !!!! Ja helt klart , du bare MÅ få lagt ut bilde av Babymelona !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #289 Del Skrevet 22. juli 2008 Åh... Kun 2 dager til !!!! Ja helt klart , du bare MÅ få lagt ut bilde av Babymelona !!!! Det er visst så langt enstemmig vedtatt, så jeg får vel gjøre det da.. Om alt står bra til der inne, vel å merke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. juli 2008 #290 Del Skrevet 22. juli 2008 vil se babymelona jeg også ikke lenge til torsdag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. juli 2008 #291 Del Skrevet 23. juli 2008 :juhu: I morra den dag får du se babymelona!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #292 Del Skrevet 23. juli 2008 vil se babymelona jeg også ikke lenge til torsdag :-D Jeg skal prøve å få lagt ut, om noen kan forklare meg hvordan... :juhu: I morra den dag får du se babymelona!! :juhu: Jaaa.. Gleder meg så masse altså!!! Hjelpe meg for en deilig følelse å glede seg så masse da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 24. juli 2008 #293 Del Skrevet 24. juli 2008 I dag er dagen Så utrolig herlig det må føler, tenk å få se lille nurket Kos deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. juli 2008 #294 Del Skrevet 24. juli 2008 Hils babymelona fra meg idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 24. juli 2008 #295 Del Skrevet 24. juli 2008 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #296 Del Skrevet 24. juli 2008 I dag er dagen Så utrolig herlig det må føler, tenk å få se lille nurket Kos deg masse. JAAA!!! Det er så gøy! Et par timer igjen bare..... Bare håper jeg ikke får noen negative overraskelser.. man er jo naturlig skeptisk, om det er noe som har gått galt i disse første ukene... Men men.. Prøve å tenke positivt! Vil se liv der inne.. :juhu: Hils babymelona fra meg idag! Det skal jeg gjøre vettu.. Lykke til!! Tusen takk for det!!! Håper Babymelona viser seg fra sin rette side etterpå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #297 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Der var det liv.....!!!!! Babymelona rocka, dansa og fektet med armene!!! :rødme: Babymelona er rå på å posere for mamman sin altså! det var helt fantastisk, ikke bare fikk jeg se hjertet slå, men at hun skulle danse for meg var en kjærkommen bonus!!! Ååååh... Kan nesten ikke vente til neste gang. Ca 4 uker til... Babymelona er verdens søteste!!!!! Fikk med bilde hjem, og det er mulig å se øyne, arm og fot (i tillegg til resten av kroppen..) *RammeInn* :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: (Nå er tickeren så vitenskapelig riktig den kan få blitt også.. En uke etter antatt...) Endret 24. juli 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. juli 2008 #298 Del Skrevet 24. juli 2008 Ååh, så gøy!! Visste ikke at det gikk an å se armer og bein etter 8 uker engang jeg! Bare fire uker til neste gang du får se ho? Hvorfor så ofte..? :klø: Er det vanlig? Hmm, jeg har virkelig ikke peiling på disse babygreiene altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #299 Del Skrevet 24. juli 2008 Ååh, så gøy!! Visste ikke at det gikk an å se armer og bein etter 8 uker engang jeg! Bare fire uker til neste gang du får se ho? Hvorfor så ofte..? :klø: Er det vanlig? Hmm, jeg har virkelig ikke peiling på disse babygreiene altså! Nei, vanlig er en.. I uke 18.. jeg går på en del medisiner og har en diagnose som gjør at jeg får ekstra oppfølging.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. juli 2008 #300 Del Skrevet 24. juli 2008 Aha, så "bra" da! Aldri så galt osv... Det er jo morro å få se ho mange ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå