Anamelona Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #241 Del Skrevet 29. juni 2008 Gratulera med 6 veker! Det er halvveis til 12 det! Sjølv er eg 9 veker i måro, syns faktisk tida går fort eg. Åh.. Gleder meg til jeg er der. Da er jeg på kontroll på sykehuset og skal skrike meg til UL... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #242 Del Skrevet 1. juli 2008 Høh.. Tickeren min har justert seg. Den skal være 6 uker og 4 dager. :klø: Jaja, sånn er livet, noen ganger tar utviklingen seg en pause og matbeta i skogkanten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 1. juli 2008 #243 Del Skrevet 1. juli 2008 min har også stoppet opp...er 15 uker og to dager... sikkert tatt en matbit i skogkanten ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #244 Del Skrevet 1. juli 2008 min har også stoppet opp...er 15 uker og to dager... sikkert tatt en matbit i skogkanten ja Så bra, da er det heldigvis ikke bare min baby som har tatt seg en pause i utviklingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #245 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Nesten 7 uker. :juhu: kvalmen er godt igang, og buksene har blitt for store. Tre str ned på nesten tre uker, og alt takker vi min manglende matlyst for... Litt dumt å spise så lite, mendet er da bedre enn ingenting? Som magen min helst hadde sett for seg?!?!?! Sprøtt. Her går det mest i frukt, grøt og nøtter. Grøt??? Jeg mener GRØNT!!!!! Men EKSTREMT sug etter saltkjøtt. Helst fenalår.. Og reker ja, huff, så lyst jeg har på reker. Typisk at jeg ikke kan spise det. Men men. Så lenge babyen min har det bra, skal jeg stå over dette. Jammen bra jeg ikke røyker, og aldri har gjort det. Endret 3. juli 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juli 2008 #246 Del Skrevet 3. juli 2008 Ååh, så spennende dette er! Ikke så rart om kroppen din er litt forvirra for tida, den skal tross alt ut på et helt sykt eventyr de neste månedene! Du går nok tidsnok opp de størrelsene igjen skal du se! Gleder meg til å følge med her fremover, dette er jo mye mer spennende enn å lese om dag ut og dag inn med to streker og andre målinger... (Men det var artig det og! Nesten litt som en adventskalender, på en måte...) Nei nå roter jeg fælt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. juli 2008 #247 Del Skrevet 3. juli 2008 Så utrolig fort tida egentlig går. Håper den går like fort for meg også Liker verken reker eller fenalår jeg så vi får nå se om jeg får dilla på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 3. juli 2008 #248 Del Skrevet 3. juli 2008 ... Og reker ja, huff, så lyst jeg har på reker. Typisk at jeg ikke kan spise det. Hæ! Kvifor kan du ikkje eta reker?!? *bekymra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #249 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Ååh, så spennende dette er! Ikke så rart om kroppen din er litt forvirra for tida, den skal tross alt ut på et helt sykt eventyr de neste månedene! Du går nok tidsnok opp de størrelsene igjen skal du se! Gleder meg til å følge med her fremover, dette er jo mye mer spennende enn å lese om dag ut og dag inn med to streker og andre målinger... (Men det var artig det og! Nesten litt som en adventskalender, på en måte...) Nei nå roter jeg fælt... That's why we all like you. Jeg lover å oppdatere masse i tiden framover såfremt ting går i riktig retning. Og du må holde følge med meg. Så utrolig fort tida egentlig går. Håper den går like fort for meg også Liker verken reker eller fenalår jeg så vi får nå se om jeg får dilla på noe Du kommer tidsnok til å bli fysen på noe. For min del er det grønne epler, som jeg ikke har likt noe særlig tidligere... Og sjokolade, som tidligere var mitt liv, er helt utelukket. Hæ! Kvifor kan du ikkje eta reker?!? *bekymra* Lege på legevakta som sa det. Ikke reker, ikke røkelaks spekekjøtt (som f.eks. salami, fårepølse, fenalår, mørpølse etc. Dvs kjøtt/fisk som ikke er tilberedt ved å kokes eller stekes.) Hvorfor reker er utelukket er jeg litt usikker på, men det var iallefall det jeg ble fortalt. Hør med legen din du, og hvis han sier noe annet enn min lege, så lov å oppdatere meg. FOR DA BLIR DET REKEFEST I HEIMEN!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 3. juli 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juli 2008 #250 Del Skrevet 3. juli 2008 Er nok enda noen år til det kommer en minimazilla, så jeg får leve litt gjennom andres graviditetsbøker en stund til! Gleder meg til masse oppdateringer! Kanskje litt tidlig med magebilder enda.. ..men om noen måneder krever jeg som vordende kg-tante å få se fremgangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #251 Del Skrevet 4. juli 2008 Er nok enda noen år til det kommer en minimazilla, så jeg får leve litt gjennom andres graviditetsbøker en stund til! Gleder meg til masse oppdateringer! Kanskje litt tidlig med magebilder enda.. ..men om noen måneder krever jeg som vordende kg-tante å få se fremgangen! Jeg har begynt med ukentlige magebilder, men så langt er det lite å skryte av, annet enn litt slapp mage etter drastisk vektnedgang. Men jeg fortsetter med bilder, og om noen uker (4-5) tenker jeg det kanskje kanbegynne å vise. Men det er litt vanskelig å si. Det kommer bilder så fort det vises... Og da må piercingen også takke farvel, etter et 9 år langt og godt vennskap. Men men... Følgene er såvisst MYE bedre enn piercingen!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #252 Del Skrevet 4. juli 2008 7 uker!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #253 Del Skrevet 4. juli 2008 Nå har jeg lest og hørt litt rundt, og summa sumarum kommet fram til at reker er ikke så ille som man skal ha det til... Jeg kjøpte reker på lake, helte av laken, skylte de godt i kaldt vann, stekte baguetter og hadde et godt kveldsmåltid med deilige reker!!! Jeg skal nok ikke fråtse i reker, det er visst det som ikke er bra. Men hvem har sagt jeg skal spise det hver dag da? Så nå har jeg hatt et godt måltid med god samvittighet... Men så, etter den søte kløe, komme den sure svie/kvalme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juli 2008 #254 Del Skrevet 5. juli 2008 Anamelona har et riskorn i magen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #255 Del Skrevet 5. juli 2008 Anamelona har et riskorn i magen sin! :skratte: Og kgtante Mazilla mobber niesen sin... (Ja, jeg er overbevist om at det er jente..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. juli 2008 #256 Del Skrevet 5. juli 2008 :skratte: Og kgtante Mazilla mobber niesen sin... (Ja, jeg er overbevist om at det er jente..) Ja, selvfølgelig er det jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #257 Del Skrevet 6. juli 2008 Ja, selvfølgelig er det jente! Utvilsomt. Men det er hipp som happ egentlig. Pappan blir sikkert å bruse med fjærene om det er gutt... Og det er jo minst like gøy som om jeg skule bli lykkelig over å se at det er ei jente. Hmmm.. Er det mulig å se i uke 9 tro??? *tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. juli 2008 #258 Del Skrevet 6. juli 2008 Utvilsomt. Men det er hipp som happ egentlig. Pappan blir sikkert å bruse med fjærene om det er gutt... Og det er jo minst like gøy som om jeg skule bli lykkelig over å se at det er ei jente. Hmmm.. Er det mulig å se i uke 9 tro??? *tenke* Det ville overraska meg stort om det var mulig! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #259 Del Skrevet 6. juli 2008 Det ville overraska meg stort om det var mulig! :dåne: Kanskje den eventuelle gutten er SÆRDELES velutstyrt.. Neida, jeg må nok vente til neste UL før jeg får vite kjønnet gitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #260 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) 7+3 idag.. Det går utvilsomt framover. Klarer ikke å få i meg mat før ca 12, men da kan jeg spise en god frokost også. Jeg har vært verre. Det har vært så varmt i det siste, men nå er det heldigvis kjøligere ute. Kvalme og varme er en utrolig dårlig kombinasjon. Hvartfall når jeg våkner og kjenner dårlig luft og 30 grader+++ på soverommet. Æsjameg. Pga husets herre som har pollenallergi så må vi sove med vinduet lukket for tiden, og da blir det drepen for meg når jeg våkner. Kvalmen er ikke så ille nå som den har vært, og det skyldes forhåpentligvis at det nå er kjøligere. Heia kjølige somre.. (Jeg er vel den eneste som synes det.. ) på dere alle... Endret 7. juli 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå