Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2008 #1 Del Skrevet 11. mars 2008 Er en jente på 25 år som er dårlig på å flørte med gutta,kunne trengt noe tips. Liker også en på jobben min,har hatt litt øye kontakt med hverandre men bare det.Har lyst til å vise han at jeg er interessert,så hvordan går jeg frem ? jeg klarer ikke å få frem noe ord når han er i det samme rommet,jeg blir bare helt mo i knærene og er redd for å si noe dumt.Noe tips til det også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss78 Skrevet 11. mars 2008 #2 Del Skrevet 11. mars 2008 Dersom du jobber et sted det sendes mye e-post kan du starte med en litt flørtete tone, uten at den er altfor åpenlyst. Noe ala "Hei Mister", "Hei " etc. Dårlige eksempler kanskje, men håper de får frem poenget mitt. Ellers kan du jo stryke så vidt borti han når dere går forbi hverandre, inn/ut av en dør/heisen etc. Sett deg ved siden av han på møter og spill litt sexy. Å smile litt ekstra til han kan du i hvert fall prøve på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bliss Skrevet 12. mars 2008 #3 Del Skrevet 12. mars 2008 Trådstarter, er du sikker på at vi ikke er samme person? Jeg har det AKKURAT sånn som deg nå. Så jeg signerer og sier FLØRTETIPS?? please? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 12. mars 2008 #4 Del Skrevet 12. mars 2008 Trådstarter, er du sikker på at vi ikke er samme person? Jeg har det AKKURAT sånn som deg nå. Så jeg signerer og sier FLØRTETIPS?? please? Hadde du og trådstarter vært samme person hadde du vel visst om det eller? måtte bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 12. mars 2008 #5 Del Skrevet 12. mars 2008 Uhh, få tips til hva jeg kan gjøre på lørdagen? ut på byn å sjekke gutter, prøve noe nytt hadde vært gøy for å sjekke opp dissa gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. mars 2008 #6 Del Skrevet 12. mars 2008 Et aktuelt tema - også for meg. Blir så sjenert og begynner å rødme, så dette med flørting blir ofte bare flaut og egentlig ganske teit for meg. Føler meg passe dust når jeg ser han jeg liker. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hønselovisa Skrevet 12. mars 2008 #7 Del Skrevet 12. mars 2008 Og for å helle litt malurt i begeret, som det heter, så blir det ikke bedre med årene, heller syns jeg.- Jeg er antakelig en del eldre enn dere innpå her. Det er så typisk, de man overhode ikke har interesse av på DEN måten, kan man tulle og flørte med så det holder, men såsnart prince Charming nærmer seg, ja da, sier jeg så mye dumt at det ligner ingenting. Enten det, eller så blir jeg stum som en østers. Idag flørta jeg med en ansatt på coop, skulle spørre etter en vare og vi bare tulla - han var jo mye yngre enn meg -men så moro vi hadde det! Tenkte med meg selv at : "tenk om jeg hadde vært så avslappa og morsom med han som jeg virkelig har lyst på!" Snakk om Bakvendtland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Flower Skrevet 12. mars 2008 #8 Del Skrevet 12. mars 2008 Og for å helle litt malurt i begeret, som det heter, så blir det ikke bedre med årene, heller syns jeg.- Jeg er antakelig en del eldre enn dere innpå her. Det er så typisk, de man overhode ikke har interesse av på DEN måten, kan man tulle og flørte med så det holder, men såsnart prince Charming nærmer seg, ja da, sier jeg så mye dumt at det ligner ingenting. Enten det, eller så blir jeg stum som en østers. Idag flørta jeg med en ansatt på coop, skulle spørre etter en vare og vi bare tulla - han var jo mye yngre enn meg -men så moro vi hadde det! Tenkte med meg selv at : "tenk om jeg hadde vært så avslappa og morsom med han som jeg virkelig har lyst på!" Snakk om Bakvendtland! Det er akkurat slik det er! Jeg holder en lett fin tone med gutter generelt, flørter og tuller i vei, men når han jeg drømmer om viser seg blir jeg usikker på meg selv, og tør ikke flørte med ham. Hadde han bare visst hvor mye jeg skulle ønske han var min. Tro om gutter også har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #9 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei trådstarter som skriver her nå. Kjente meg igjen på den ene spalten hvor jeg kan godt være avslappet til noen av gutta men når drømmemannen er i nærheten blir jeg bare stum.Men hvorfor kan ikke bare han snakke med meg? Har faktisk sett han snakke og le med noen av de andre uansett kjønn,men nå han er i næreheten av meg så blir det bare et hei.Men jeg vet at han har sett på meg,det har jeg tatt han i men da jeg ser på han blir jeg bare flau og ser bort,jeg klarer ikke å holde den øye kontakten og hvis jeg hadde smilt til ham og ikke han smilte tilbake hadde jeg følt meg så dum,så jeg vet ikke om jeg tør det uff det er ikke lett å være forelsket. Jeg takker for svarene jeg har fått her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2008 #10 Del Skrevet 12. mars 2008 Hva med å si " how are you doin" mens du ser fyren dypt inn i øynene og smiler ditt peneste smil......sukker henført, krysser bena og snur hodet litt til side stikk puppene litt ut også, da er fyren garantert din;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. mars 2008 #11 Del Skrevet 13. mars 2008 stikk puppene litt ut også, da er fyren garantert din;) Det vet vi da funker! Vi har kanskje alle gjort det en gang. Det er da virkelig veien til å få et ONS, er du ute etter mer tror jeg ikke det mest sjarmerende er å stikke puppa opp i ansiktet dems. Dessuten vil vi ikke at utseende skal være det mest interessante, vil vi vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. mars 2008 #12 Del Skrevet 13. mars 2008 Smil! Verdens beste flørtetriks er å smile. Vær blid og interessert i det han sier og gjør. Le av vitsene hans og kikk litt ekstra inni øynene hans, så går vel resten av seg seelv, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2008 #13 Del Skrevet 15. mars 2008 Les tracey cox sin superflørt. Så kan du google pickup artist og advice for women etc. De gutta som har perfeksjonert sjekking for men har også en del råd for kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cienna Skrevet 19. mars 2008 #14 Del Skrevet 19. mars 2008 Vanskelige greier dette her...er litt skeptisk til at det er en kollega da...Om dere skulle finne på noe sprell, men det ryker, så blir det fryktelig vanskelig å forholde seg til etterpå. Men gutter er ganske enkle sjeler å finne ut av...Gi ham oppmerksomhet, smil og vær interessert uten å legge for mye i det. Om du er av den litt aggressive sorten, så spør ham hva han skal i helgen...og om dere skal finne på noe sammen om han har tid. Ta en kaffe, kino etc? Trenger ikke å være så avansert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DAJMI Skrevet 25. mars 2008 #15 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) uff, kjenner meg igjen her ja! smile og le det kan jeg, men holde en samtale der ikke alt går på tverke når mister right er i nærheten er vanskligere... usj... rødmer som en tomat! Endret 25. mars 2008 av DAJMI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeppppppp Skrevet 27. mars 2008 #16 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg er gutt og jeg elsker at jenter tar på meg. Og da mener jeg ikke akkuratt klåing, men at de stryker meg på låret og sier noe sexy, med verdens søteste blikk. Da føler jeg meg hvertfall veldig bra, men jenter må jo også passe på litt. Det er vel ikke hver gang man bare er ute etter et ligg, som de fleste guttene kanskje er hvis man begynner sånn uten å bli ordentlig kjent først. Men sånn istarten så liker jeg hvertfall ikke at de bare prater og prater om helt uintresante ting som bryr meg midt på ryggen. Som f.eks at de forteller om den gangen de putta papir i vifta på PC'en så den ble ødelagt :S Jeg liker at de ikke er så fisefine og ordentlige. Det er bra at jenter tør å kødde litt og drite seg litt ut. Det er da jeg virkelig har en hyggelig stund sammen med en jente på en "date". Men har lært meg at det er ikke noe vits i å kalle det en "date" for da blir man litt nervøs. Det er bedre å bare tenke at man skal være sammen med en person, på samme måte som du er med en venn du har kjent i 10 år. Da blir man mye mer åpen og alt går mye glattere. Det er en del jenter som har sagt til meg at det føles ut som om de har kjent meg i flere år, enda det er første gangen de har møtt meg. Det er jo kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå