Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei jeg har et lite spørsmål som jeg ikke visste hvor jeg skulle stille,men jeg spør.Når jeg og kona mi skal legge oss så tar hun på seg en nylonstrømpebukse i silke(strømpebukse til pent bruk altså)Fordi hun klager over at hun fryser så lett om dyna skulle ramle av.Det gjør meg ingenting,men jeg bare lurer om noen av dere kvinner pleier å sove med det på seg om natta,at der er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, bruker ikke å ha på meg noe når jeg sover.

Skrevet

Flanellspysj er skikkelig usexy og utrolig digg. :fnise:

Sove med nylonstrømpebukse? Høres grusomt ut... :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

Det var et merkelig plagg å ha på seg om man er redd for å fryse om dyna faller av. For de er ikke akkurat kjent for å varme godt når det er kaldt....

Kanskje hun har ubarberte legger hun ikke vil stikke deg med;)

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Det varmer jo ikke akkurat så mye, så ville ikke brukt det om natta nei.

Gjest StockDama
Skrevet

pysjbukse funker 1000 ganger bedre. Mye mer behagelig er det også =D

nylonstrømpebukser når man skal sove kan jeg forestille meg er lite behagelig.

Skrevet

Jeg tror heller at hun føler at bena har cellulitter eller noe lignende og helst vil skjule dette for deg..

Eller kanskje hun kun liker formen bena får i den strømpebuksa?

Hva med å kjøpe en litt god pysj-bukse til henne, ikke altfor tykk og ikke altfor tynn også gi det til henne, skal se hun synes det er mer behaglig.

Skrevet

Ja, denne dama virker litt usikker... Jeg mener, det kan jo ikke være av behag hun tar på seg strømpa.

Kjøp en sånn skikkelig usexy plysjbukse og si til henne at hun er sexy uansett.

Ville jeg satt pris på hvertfall

Skrevet

Nå sover jeg med verken av tingene ettersom jeg syntes dyna er grusomt varm uansett. Men psyjbukse snur jo på seg og trekker seg oppover og bare krøller seg, så den er jo super ekkel...

Skrevet

Selv sover jeg bare i trusa... orker ikke mer tøy enn det ass.

Kanskje du bare skal foreslå at dere ligger nakne?

• 1 måned senere...
Skrevet

av alle ting; nylonstrømpebokse! i mine øyner verdens grusomste plagg! tror nok hun sover i den for å føle seg bedre. de strømpeboksene er laget for å skjule cellulitter, strekkmerker, at man er blek, hår på bena å slike ting. Kan godt hende hun har komplekser for noe av dette.. viser hun seg ellers med bare ben? Jeg for min del sover i en stygg og god pysjbokse og singlett, men dette er bare fordi jeg og kjæresten sover med dobbeldyne og det ofte blir klamt (noe jeg ikke klarer når jeg skal sove) og fordi jeg ikke skal fryse dersom dynen faller av, ettersom vi alltid sover med åpent vindu. Du kan jo gjøre et forsøk på å kjøpe henne natt-tøy, kanskje et som dekker bena hennes? å i tillegg være flik til å gi henne koplimenter for bena hennes, når hun minst venter det:) men pass på å ikke si det så ofte at det blir oplagt at du pønsker på noe:p lykke til;)

Skrevet

kan være hun begynner å få åreknuter, og derfor sover med det. Det skal vist være motvirkende mot å utvikle åreknuter.....

Skrevet

Å sove med nylon på virker helt grusomt for meg! Jeg kan til nød ha en dame boxer på! Pluss at det er vel kanskje å be om å få underlivssopp hvis man sover med både truse og nylonstrømebukser under en varm dyne hver natt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...