Gå til innhold

Din dårligste egenskap


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Mine dårligste egenskaper er:

- Kan ikke bevege meg utenfor døren UTEN sminke.

- Meget morgengretten til tider.

- Sta.. (men der er både pos. og neg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

Min dårligste egenskap: Takler ikke ufred. Hvis jeg trenger å snakke med noen om noe ubehagelig, unngår jeg det heller og lider i stillhet. :roll:

HATER krangling og konflikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min aller verste egenskap er vel at jeg alltid tar ting i verste mening, og klarer aldri å tro på at komplimenter som går på meg som person er noe den som sier det virkelig mener... ("det sier du for å trøste meg, men takk for en mager trøst" -liksom)

:lol:

Jepp, det er nok det verste med meg...

Hadde sambo blitt spurt hadde han kanskje ville sagt at jeg er så fæl til å flørte... Faktisk ganske ubevisst, men jeg flørter med alt og alle, jeg... :lol: :oops: Sånn i tilfelle noen skulle treffe på meg; ikke bli innbilske! :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, det kan umulig være mye - og i alle fall ikke no' å bry seg om... :P :

Det som blir mest problematisk, er at jeg kanskje er litt for ærlig, etter noens mening. ;)

Altså, sier ting altfor direkte, uten å tenke på å pakke ordene så pent inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dårligste egenskap er at jeg lar meg stresse opp av småting, og blir lett trist eller sur pga dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Min dårligste egenskap må være at jeg blir så for lei!!

Lei av jobben,lei av hobbyene,lei av dagen rett og slett!!

Jeg klager ofte over hvor kjedelig alt er men evner lite til å komme på noe nytt!!

Tenker ofte at "er det bare dette?""Skal det ikkje være noe mer?"

Også tåler jeg ikke rot!! Jeg har absolutt ikke støv på hjernen men,rot!*grrrrrrrrrrrrrrrrrrr* Spesielt andre sitt.Ender alltid men at jeg ikke gidder vente på at vedkommende skal få fingern ut,så jeg tar det selv!!!!!!!!!!!!

Med en på 2 og to på 9 og 12 år i huset burde jeg kanskje ta det litt rolig,men,ikke jeg nei!Hisser meg selv opp bare ved tanken........ *phu,roe ned nå...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste egenskap må være pessimismen.

Er veldig pessimistisk slik at jeg får hyggelige overraskelser de gangene det ikke er så mørkt som jeg vil ha det til.

(gjør ikke dette bevisst, men er slik det er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to (iflg venner/familie) uholdbare egenskaper: Er ekspert på å sende små verbale giftpiler til de som står meg nermest :frustrert: ...ofte til de mest upassende tidspunkter; i bursdager,familie sammenkomster,ute på byen.. osv.

Og den andre er at jeg ikke er flink å be om unnskyldning, selv om jeg vet jeg har gjort eller sagt noe galt.(men så hender det ikke så ofte da) Nekter til "the bitter end"!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milah

Min dårligste egenskap må være at jeg har en tendens til å bli brå sint, over små ting.. Så angrer jeg angrer å sier unnskyld jeg overreagerte.. :oops:

Prøver å ikke reagere på første impuls heretter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SJEFEN i huset (noen må jo være det :wink: ).Hissigpropp og en pengebruker........hater den siste.

Folk som ikke kjenner meg ordentlig blir paff når jeg diskuterer.For da virker jeg sint.Men det er jeg ikke.Blir bare engasjert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig utaalmodig og hvis jeg maa forklare noe som jeg syns er veldig selvfoelgelig til noen som ikke helt forstaar, saa blir jeg veldig irritert.

Misliker sterkt og gjenta meg selv! Er ganske kynisk, spydig og sarkastisk og en del av kommentarene mine har saaret mine kjaere, uten at det var det jeg mente. :(

Har blitt fortalt at jeg kan virke arrogant og iskald. Selv vil jeg si at jeg er sjenert og at det feiltolkes som arroganse/kulde.

Samboeren mener jeg er vel kritisk og pessimist. Selv saaa mener jeg at jeg er en blodig realist! Ellers kan jeg vaere litt fordomssfull og "selv god"...

Huff...!!!!

:oops: Saa hyggelig jeg virker da... Har da mange positive egenskaper ogsaa da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig langsint. Synes selv at det er veldig slitsomt. Det er ofte samboer som får gjennomgå. ( sukk...prøver å skjerpe meg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Artig å lese svarene dere har skrevet :D

Min dårligste egenskap er at jeg er litt feig. Er veldig dårlig til å takle krangling, så kan jeg ungå det så gjør jeg det. Er heller ikke så flink til å ta opp ting som plager meg. Går heller og ruger på det for meg selv.

Smilla1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine dårligste egenskaper er at jeg er vanvittig utålmodig, rastløs og blir litt lett irritert... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

jeg er:

- hissig( så innmari også!smeller i veggene når jeg blir sinna)

- utpreget dårlig økonomisk sans, bruker penger til det ikke er mer.

- Svær i kjeften...trenger vel ikke noen utdyping vel? :sinnatagg:

- Er veldig kveldstrøtt å hvis jeg ikke får legge meg så blir jeg veldig sur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...