Gå til innhold

12 norske menn ble HIV-smittet i Thailand i 2007


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
De aller fleste som er heteroseksuelt smittet har blitt dette før de kom til Norge, og utgjør 99 av tilfellene.

Det stemmer, men av nordmenn som testet positivt i 2007 fikk 27 HIV på ferie i utlandet mens 15 fikk HIV i Norge.

Vi må regne med at det reelle tallet er høyere fordi det er mange som bærer på viruset som ikke har testet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

Ja, skjønner at det frister med en deilig, ung, trang thai-dame. Men når de kommer tilbake til traktor-budeie-landet så er det uansett tragisk om de går til sengs med en traktor-budeie uten å ha testet seg for evt sykdommer.

De må gjerne knulle til de blir blå i trynet i thailand, men det bør ikke gå ut over neste dame de møter her i norge som da ender opp med hiv fordi "noen" ikke ville gå til legen å teste seg.

Det samme gjelder for menn som oppsøker horer her i landet. Det å knulle på konen i ettertid uten først å ha testet seg er totalt respektløst. Å smitte moren til sine barn med hiv,-da har du virkelig noe å være stolt av.

Selv om impulskontrollen eller moralen er helt på trynet i gjerningsøyeblikket så er det for dumt å håpe på det beste i ettertid.

ingen fare :ler:

etter å ha vært med ei thaidame på 18-23 så er man kurert for slitne 30+ gamle norske damer, liten fare for "tilbakefall" :sengekos:

norske jenter kan bare stå der i baren og sjangle for min del, jeg bruker ikke energi eller penger i Norge lenger :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen fare :ler:

etter å ha vært med ei thaidame på 18-23 så er man kurert for slitne 30+ gamle norske damer, liten fare for "tilbakefall" :sengekos:

norske jenter kan bare stå der i baren og sjangle for min del, jeg bruker ikke energi eller penger i Norge lenger :lur:

Fasinerende å få et slikt svar på et innlegg som går ut på viktigheten av å beskytte seg og fremtidige partnere. Forøvrig har jeg selv barn med en thai og jeg er kvinne. Jeg dømmer ikke norske menn nord og ned av den grunn.

Jeg vil ønske deg lykke til med å fortsette din jakt på thaidamer mellom 18-23. Jeg har reist endel i thailand og jeg synes på ingen måte at norske kvinner forfaller mer enn thai damer,tvert i mot. Men så lenge du selv som 60 åring er med en 18 år gammel thai dame så har jo du dine behov dekket :skratte:

Å rakke ned på andre sier mye om en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...