Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, nå høres jeg sikkert litt overfladisk ut, men jeg er så drittlei komplimenter fra folk jeg ikke kjenner. Omtrent hver eneste dag på nettby får jeg brev fra en eller annen fyr hvor det står: Hei søta/hei blomsten min, har du type, jeg har lyst til å bli venn med deg osv osv... Hadde de bare tatt seg et minutt og lest gjennom de få stikkordene som står på profilen min ville de sett at jeg hadde samboer :kjefte:

Og igår da jeg kom hjem fra NAV (kunne forresten spart meg for den turen) så går jeg forbi han som jeg tror vasker gangene hos oss, og da peker han på meg og sier et eller annet med fin...(han var ikke norsk, så jeg forstod han ikke helt) trodde først han sa så fint rom (siden vi pusset opp litt for ikke så altfor lenge siden) men så tenkte jeg, faen han har jo ikke vært inne hos oss (tror ikke jeg har sett han før heller), så da lurer jeg på hva han synes var fint? :klø: Han er ikke den første for å si det sånn...

For mange år siden, da L og meg skulle til byen med niesa hennes så skulle vi på bussen med barnevogn, og siden bussene er litt trange så satt jeg meg lengre bak i bussen mens hun satt med barnevogna. Bak meg sitter det to stk (og de var ikke norske) og jeg hører at de snakket om meg. Plutselig begynner han ene å ta meg i håret :sprettoy: Jeg var 13 år på det tidspunktet så visste jo ikke helt hva jeg skulle gjøre, så jeg bare bøyde hodet fremover og lata om ingenting. Faen, angrer på at jeg ikke sa noe :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny time hos fysio idag, gruer meg litt for jeg har ikke vært så flink med øvelsene mine som jeg burde, skulle gjort det ca 4 ganger om dagen, men jeg har bare fått gjort det 1-2 ganger per dag, glemmer helt å gjøre dem og plutselig så skal jeg legge meg :sukk:

Etterpå er det ned på NAV, fikk ny sykemelding av legen igår og siden jeg er permittert vet jeg ikke helt hvor jeg skal sende sykemeldingen :klø: Så da har jeg et par tanker mindre fremover, slipper å tenke på jobben og permittering, og dagpenger og æsj :sukk:

Ha en fin dag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg en god dag! Klokka er bare 11.30 og jeg har allerede fått unnagjort store deler av dagens gjøremål :biggrin:

Fysio

NAV

Posten og hente pakker fra bokklubben

Poste sykemeldingen til jobben

Vaske klær

Henge opp klær

Oppdatere meg i dagbøker på KG

:strix:

Endret av Ambriel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inspirert av Frigg, så la jeg også inn en bestilling hos Panduro! Tenkte jeg skulle lage julekort, så har bestillt litt småting som designerark, og klippemotiver fra Tilda! De har så mye fint, så vanskelig å begrense seg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambriel har lyst på tattovering! Har en tegning av en engel hjemme hos mamma som jeg liker så godt! Fant den på nettet en gang, men nå finner jeg den ikke igjen :sukk:

Pappa har tattoveringer, så har "vokst litt opp med det" og har tenkt på det en stund, og har mer og mer lyst. En liten engel i korsryggen, og den dagen jeg får barn vil jeg tattovere inn bokstavene dems i engelen :biggrin: Tror ikke jeg tør, men har lyst for det :lol:

Hmm, tror jeg skal høre med pappa om han kjenner noen som kan tegne noen forslag til meg ;)

Dette var dagens tanke :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst på en tatovering, har hatt lyst på det lenge, men jeg skal vente til jeg enten er i Miama eller LA, for da kan jeg ta det på Miami ink eller La ink.. (du vet den serien som går på tv? :klø: )

Hvertfall er de så drit flinke!!

Så rekas tatovering kommer om... 10 år omtrent :tunge1:

Jeg har klippe meg! Sender bilde når jeg har på kjolen og sånn etterpå :bolledeig:

Masse kos til deg fra meg bambi! :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Jeg har også lyst på en tatovering, har hatt lyst på det lenge, men jeg skal vente til jeg enten er i Miama eller LA, for da kan jeg ta det på Miami ink eller La ink.. (du vet den serien som går på tv? :klø: )

Hvertfall er de så drit flinke!!

Og han Ami, han er hot :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av Frigg, så la jeg også inn en bestilling hos Panduro! Tenkte jeg skulle lage julekort, så har bestillt litt småting som designerark, og klippemotiver fra Tilda! De har så mye fint, så vanskelig å begrense seg :sukk:

Ja, det er kjempevanskelig å begrense seg når man shopper på Panduro. Jeg fikk pakken min i dag og jeg gleder meg så innmari til å begynne å lage såper. tenkte jeg skulle gjøre det i kveld. Er hjemme alene, så da kan jeg bruke kvelden p å lage såper :jepp:

Ambriel har lyst på tattovering! Har en tegning av en engel hjemme hos mamma som jeg liker så godt! Fant den på nettet en gang, men nå finner jeg den ikke igjen :sukk:

Pappa har tattoveringer, så har "vokst litt opp med det" og har tenkt på det en stund, og har mer og mer lyst. En liten engel i korsryggen, og den dagen jeg får barn vil jeg tattovere inn bokstavene dems i engelen :biggrin: Tror ikke jeg tør, men har lyst for det :lol:

Hmm, tror jeg skal høre med pappa om han kjenner noen som kan tegne noen forslag til meg ;)

Dette var dagens tanke :biggrin:

Jeg har også lenge hatt lyst på tatovering. Men jeg vet ikke om jeg tørr. Hørt at det er så mange som reagerer på det og får utslett som ikke går bort + at jeg er redd at jeg skal angre på det når jeg blir eldre. Men hvis jeg skal ha så skal jeg ha en skorpion like ved skambeinet ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kikket på tatoveringer i flere timer nå, og funnet to stk jeg liker veldig godt! Har lyst på en i korsryggen og en i nakken, men vet ikke hvilken hvor, og synes begge passer best i nakken :klø:

Søt sommerfugl

post-17814-1224859993_thumb.jpg

Stjernetegnet mitt

post-17814-1224860005_thumb.jpg

Gått litt bort fra englen, fant ingen jeg falt pladask for, og synes den hjemme kanskje blir litt for enkel... Hmmmm :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke veldig vondt å tatovere nakken? Eller er det et av de stedene det er minst vondt å tatovere?

God helg, snuppa. :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tatovering jeg. tre små stjerner i nakken :)

tok de for et år siden, det er liksom for meg, moren min og søsteren min. en bitteliten stjerne, en liten og en litt større. men de er veldig små alle sammen da :)

det var -VONDT- :dåne:

håper jeg ikke kommer til å angre på de senere, men jeg tror ikke det, for de er såpass diskré.. kunne godt tenkt meg noe på innsiden av håndleddet også.

jeg skal også bestille fra panduro! :hoppe:

håper du får en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hvordan står det til i Ambriel-heimen om dagen? hVordan er benet?

Ønsker deg en god helg :kyss2:

I Ambriel-heimen er ting de samme gamle :lol: hehe, nå drar jeg til Kr.sand på tirsdag, og det gleder jeg meg veldig til!

Beina blir smått bedre, går til fysio så det hjelper jo :Nikke:

:kyss2: til Schnuppa! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...