Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

?" Det hørtes ikke spesielt bra ut! Skal love at jeg hadde blitt forbanna da ja. Usj, stakkars deg, ikke morro å ha det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Ambriel :tristbla:

Jeg vet ikke hva jeg skal si, men dette høres ikke lett ut.

Sender deg en million klemmer og enda flere, du vet at kg er her for deg :)

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: Ånei,det høres ikke riktig og naturlig ut,æsj!

Huff,stakkars deg Ambriel! Hadde som Ansjoni sier,blitt forbanna!

:klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare ikke den setningen ut av huet! Har gått og gjenntatt den for meg selv i hele dag..

Men jeg skal være tålmodig, og vente til jeg reiser til Kr.sand, og sjekke loggen når jeg kommer hjem... Hvis ikke det er noe der da så nevner jeg dette jeg leste idag.. Vi har ikke fått pratet noe særlig sammen, for hver gang en av oss åpner munnen så begynner vi å krangle... Var på butikken istad, og begynte å krangle der også... så jeg slang fra meg kurven og gikk :flau:

Jeg er så glad jeg har KG :kghjerte: og jeg har verdens beste KG jenter som skriver i dagboken min! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Usj jeg håper det kan ordne seg for dere, men du skal ikke godta slik oppførsel. Jeg hadde ikke funnet meg i det iallefall!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ambriel-lille...

Har nettopp lest igjennom det som har blitt skrevet siden sist jeg var her, og jeg synes virkelig at det begynner å gå vel langt nå! Du fortjener en som behandler deg like bra som du behandler han, ikke en du hele tiden er usikker på. Han bør ikke gjøre ting han ikke kan stå for at han har gjort, og du skal ikke måtte gå rundt og vente på hva det neste skrittet er.

Det er jo mye jeg ikke vet om forholdet deres, men på meg virker det som om han trenger en skikkelig reality check, han tror at han kan gjøre omtrent hva han vil, og du vil fremdeles være der uansett - men sånn er det ikke! Det virker som om du må ty til noe drastisk, som for eksempel å reise til Kristiansand og bli der til han evnt bestemmer seg for å endre seg. Gjør han ikke det, så har du det kanskje like bra uten han. Hvis dere har slitt med dette lenge, så har du det kanskje bedre uten han. Sterke ord, tøft å høre, men det kan finnes et snev av sannhet der, det vet ingen andre enn du når du tenker deg godt om.

Sender deg uansett en stor klem, og håper du finner ut av hva du vil gjøre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med masse klemmer jeg, når drar du til krisansand? Det kan jo være greit, litt avstand, begge får tenke litt (hvertfall du) og så kan du sjekke loggen etterpå for å se om han kanskje har tatt litt tak i seg selv og skjønt noe.. :sukk:

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt av deg å dra til Kristiansand en tur! Godt for deg å komme deg litt vekk og tenke på hva du vil. Han har sikkert godt av å savne deg(forhåpentligvis!) og se at du ikke alltid sitter hjemme og venter på han! Du kan ikke gå å ha det sånn,kanskje du har det bedre uten han?? Du fortjener en som er der for deg,og som ikke skaper dumme ting i hverdagen.

Når drar du og hvor lenge blir du?

Tenker på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å komme inn her og lese masse gode ord! Og takk Karense for at du sier ting slik som de er, det setter jeg pris på! :)

Jeg reiser jo ikke til Kr.sand før 5 juni, kjennes ut som en evighet til. Men da skal jeg virkelig kose meg, får lønning, skal feire bursdag med familie, og en skikkelig jentekveld hvor meg og venninna mi skal feire bursdag sammen! Så jeg gleder meg så sinnsykt mye!!!

Vi fikk "pratet" igår da.. Eller det ble vel mer roping... Vi fikk ut endel gørr begge to.. nevnte ikke noe om det jeg leste på msn, men alt det andre. Og jeg fikk sagt til han at han får en sjanse til... Ødelegger han den, så pakker jeg sakene mine og drar. Han mister jo både meg, og Tequila (hun er jo babyen vår), så det er mer som står på spill for han sin del enn min.. Når jeg kommer hjem får jeg jo sjekket loggen, og da ser jeg jo om det jeg har sagt synker inn, eller om det går inn av det ene øret og ut gjennom det andre. For han tror jo at det han skriver på msn ikke kan leses av meg :lur:

Samtidig skal vi prøve å bli flinkere til å finne på ting sammen, men som sagt, dette er siste sjansen hans, og han vet hva som står på spill. Jeg så at han tenkte seg godt om idet jeg sa det.. Jeg gjentok det for han idag tidlig også, sånn at jeg er helt sikker på at han har fått det med seg. Og han ble nokså stille etter at jeg hadde sagt det..

Egentlig burde jeg bare pakket og dratt, men det er enklere sagt enn gjort. Så lenge han ikke har gjort noe han ikke burde gjøre i virkeligheten, alt har jo skjedd gjennom PCen, så gir jeg det en sjanse til :sukk:

Takk for gode ord alle sammen, det varmer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stearinpikken

Ambriel Ambriel Ambriel :klem:

Det er ikke lett skjønner jeg, men det skal nok bli godt å komme hjem til Kr.sand.. Hvordan vet du hva Reka heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...