Gjest Reka Skrevet 5. september 2008 #1321 Del Skrevet 5. september 2008 Natta på deg også søtnos Blir vel ikke så altfor lenge til jeg finner senga mi også, selv om jeg synes det er litt skummelt å sove alene Eller jeg har jo vaktbikkja mi da Ambi Reka Jag har glömt bort att lägga mig Men nå går jeg! på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1322 Del Skrevet 5. september 2008 Ambriel er natterangel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1323 Del Skrevet 5. september 2008 Rangler fremdeles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. september 2008 #1324 Del Skrevet 6. september 2008 Kommet deg i seng? Eller har du kanskje kommet deg opp av senga nå? Ha en super lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. september 2008 Forfatter #1325 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg lå rett ut til klokka 12 Dette er noe jeg sjeldent gjør! God lørdag, Frigg og Friggesamboeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. september 2008 #1326 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg sov bare til kvart på 11 jeg! Men så lå jeg og tenkte og hørte på radioen til halv tolv, da dusjet jeg, shavet leggene og tok vekk neglelakken på tærne. Fy så mye jeg har gjort idag! på ambrielen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. september 2008 Forfatter #1327 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg sov bare til kvart på 11 jeg! Men så lå jeg og tenkte og hørte på radioen til halv tolv, da dusjet jeg, shavet leggene og tok vekk neglelakken på tærne. Fy så mye jeg har gjort idag! på ambrielen min! Så flink du har vært! Må vel kaste meg rundt snart jeg også tenker jeg Idag er planen å rydde litt her hjemme, butikken en tur og slappe av med Reka mi ------------------------------------------------------- Har så vondt i halebeinet nå at jeg klarer nesten ikke reise meg fra stolen/sofaen Skulle jo liksom bli bedre av tablettene jo Tror nok ikke det blir jobb på meg på en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. september 2008 #1328 Del Skrevet 6. september 2008 Her har man valget: 1. Gå ut i regnet for å møte A og kjøpe topp/kjole 2. Sitte hjemme og kose seg Det er ikke vanskelig!! Men jeg må jo møte A og kjøpe en topp/kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. september 2008 Forfatter #1329 Del Skrevet 6. september 2008 Her har man valget: 1. Gå ut i regnet for å møte A og kjøpe topp/kjole 2. Sitte hjemme og kose seg Det er ikke vanskelig!! Men jeg må jo møte A og kjøpe en topp/kjole. Å gå ut i regnet er jo bare en god grunn til å bruke de kule støvlene du kjøpte for ikke så altfor lenge siden (Prøver bare å se det lille positive i ting) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 6. september 2008 #1330 Del Skrevet 6. september 2008 koselig å se deg i boka mi igjen! Og takk for laaaaaaaang hilsen Legger igjen en lenger til deg en annen dag,må gjøre litt nå... Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. september 2008 #1331 Del Skrevet 6. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. september 2008 #1332 Del Skrevet 6. september 2008 Å gå ut i regnet er jo bare en god grunn til å bruke de kule støvlene du kjøpte for ikke så altfor lenge siden (Prøver bare å se det lille positive i ting) det holdt heldigvis opp før jeg måtte gå! Du får en mms snart, må bare fikse håret på godjenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. september 2008 #1333 Del Skrevet 7. september 2008 Guten morning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. september 2008 Forfatter #1334 Del Skrevet 7. september 2008 Guten morning! Guten morgen mein liebling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. september 2008 Forfatter #1335 Del Skrevet 7. september 2008 Men nå skal Ambiek (les i boka til Reka ) og Ambieksambo på kino Skal på gratis førpremiere på "De Gales Hus" Spennende, gleder meg til å se den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. september 2008 #1336 Del Skrevet 7. september 2008 Kos deg din heldigris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. september 2008 #1337 Del Skrevet 7. september 2008 Her! Det er denne linken du må ha i signaturen! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...view=getnewpost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. september 2008 #1338 Del Skrevet 7. september 2008 Her! Det er denne linken du må ha i signaturen! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...view=getnewpost :klø: Link av linken? Skjønte ikke den jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 7. september 2008 #1339 Del Skrevet 7. september 2008 Hørtes koselig ut med kino Det beste er jo å gå på sånne skumle filmer sammen,sånn at man må være litt inntil å gjemme seg Hadde dere en fin kveld i går? <------------------------Den er så søt! Vi frøys og var trøtte,så det var sofa,godis og film. DEilig det på sånne høstkvelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 7. september 2008 Forfatter #1340 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Jeg sendte samboer på fredag ned på Panduro hobby butikken i byen for å kjøpe: "Skalpell med roterende blad", han hadde spurt en hyggelig dame i butikken om hjelp, og hun har da gitt han noe som ser veldig ut som en pizzakniv. What? Ganske stor forskjell, og det burde jo hun vite Ba han også kjøpe "Sett med palett, stoplesvamp og skumpensel" og hun gav han en tre pk med skumpensler Hadde hun nevnt at de ikke hadde de andre tingene og dette var det som tilsvarte så hadde det vært annerledes. men ikke et ord om det! Årh, nå må jeg jo ned til byen å bytte jo Luksusproblem Endret 7. september 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå