Ambriel Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1301 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Skal prøve å forklare historien men putte spoiler på den for de som vil prøve seg først Igår skulle bli en kosekveld for oss siden sambo reiser til Danmark i dag (skal på seminar med jobben), han kommer riktignok hjem i morgen kveld, men likevel, lenge å være alene når jeg kun får lov til å bevege meg ut for å gå på butikken eller tur med udyret Anyway, jeg var litt på msn mens samboer pakket bagen sin, så er det ei som vi kaller K som snakker til meg på msn, og hun kjenner egentlig samboer og ikke meg, men hun har ringt samboer flere ganger tidligere noe som har irritert meg grenseløst for når hun ringer spør hun om de skal treffes! Samboer er ikke så glad i det han heller så sist gang hun ringte sa han ifra at han ikke ville snakke med henne og la på (in your face bitch! ) Så kommer jeg hjem fra ferie i Kr.sand og etter et par dager forteller sambo meg plutselig at hun ringte han og spurte om ikke hun og en kamerat kunne komme å overnatte hos han (selvsagt etter at hun hadde forsikret seg om at jeg var borte). Sambo sier selvfølgelig nei, men hjelper henne gjerne med å finne hotellrom ( ). Jeg blir rimelig irritert på både samboer (som bruker godt over halvannen uke på å fortelle meg det, og på henne som jeg selv har pratet med og sagt ifra at jeg ikke liker at hun ringer han (da kommer hun alltid med unnskyldningen: Ja men det var jo meningen du også skulle være med da, jeg vil jo så gjerne treffe deg) Yeah right Så igår kveld når jeg var pålogget sa hun hei til meg på msn, jeg hadde problemer med pcen så måtte restarte før jeg fikk svart (ikke at jeg hadde planer om det men), og da jeg logget på igjen tikket det inn en melding etter noen min om at jeg var blitt så overlegen. Jeg hadde lyst til å kjefte henne huden full men fikk ikke lov av samboer (whaaat? ). Så etter noen min dødprat med henne hinter jeg frempå til samtalen hvorpå hun svarer: - har ikke gjort det på lenge .. men skjønner det:) - Når er sist gang da? spør jeg - er vel 3 uker siden. jeg spurte om han hadde greie på hotel i oslo. meg og en kamerat fra italia skulle til oslo. var kanskje dumt men jeg fant ikke noe på nettet og var litt desperat etter å finne hotel. Hun sa selv tidligere i samtalen at hun hadde flere kamerater og venninner i Oslo, også velger hun å ringe min samboer som hun kun har snakket med på nettet? Itillegg nevnte hun ikke for meg at hun hadde spurt om hun kunne overnatte her. Etter dette hopper samboer inn i samtalen og ber meg slutte, så med andre ord så forsvarer han henne? Endret 5. september 2008 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 5. september 2008 #1302 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg skjønte på god vei hva du prøvde å forklare, flink Ambriel Når det er sagt, så synes jeg du skal innføre nettforbud for samboeren. Sperr MSN og telefon og Facebook og alt. og aldri forlat huset slik at du har full kontroll. Neida, nå tuller jeg. Men ærlig talt, det virker som om du ikke stoler helt på samboeren din? Og det skjønner jeg jo, på meg virker det som om du har full grunn til det. Men blæ til teite jenter som ringer og gjør deg enda mer usikker! Dette ble bare rot. Jeg er på skolen og er sliten. Helg om ti min. HURRAAA! Lover å opptre mer støttende snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1303 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg skjønte på god vei hva du prøvde å forklare, flink Ambriel Når det er sagt, så synes jeg du skal innføre nettforbud for samboeren. Sperr MSN og telefon og Facebook og alt. og aldri forlat huset slik at du har full kontroll. Neida, nå tuller jeg. Men ærlig talt, det virker som om du ikke stoler helt på samboeren din? Og det skjønner jeg jo, på meg virker det som om du har full grunn til det. Men blæ til teite jenter som ringer og gjør deg enda mer usikker! Dette ble bare rot. Jeg er på skolen og er sliten. Helg om ti min. HURRAAA! Lover å opptre mer støttende snart. Jeg prøver jo å stole på han, og mistenker ikke at han har gjort noe galt her, bare irriterer meg over at jeg ikke "får lov" å skrive akkurat hva jeg mener til henne! At han ikke klarer å si ifra fordi han er for snill! Årh, hater den dama, også skal hun liksom spille så uskyldig etterpå. Vet du hva hun spurte meg om på msn? Om jeg ville være med henne og en kamerat ut på byen på lørdag, hun hadde så lyst til å feste med meg for helg! Har hatt helg i halvannen uke jeg, begynner å bli litt smålei (ja jeg vet, nå er jeg bare ekkel! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1304 Del Skrevet 5. september 2008 Kjedelig å være alene hjemme Skal gjøre mitt beste for å kose meg da, til middag tenkte jeg å prøve noe "nytt". Jeg skal lage meg Potato Skins (alla Friday's sine) Litt mer appetizer egentlig ikke så nøye når man er alene, men fy fader så godt! Gleder meg allerede, er vel ikke så altfor lenge til jeg starter på dem Igår bakte jeg Moccakake og sjokoladekake som jeg også skal kose meg med, og jeg har noen episoder av csi miami liggende, så det ser ut som om det blir en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. september 2008 #1305 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg er også alene hjemme denne helgen.. Og jeg er sulten, og jeg vet ikke hva jeg skal lage til mat! Endret 5. september 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. september 2008 #1306 Del Skrevet 5. september 2008 Smily innleggene dine var morsomme jeg vil også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 5. september 2008 #1307 Del Skrevet 5. september 2008 Skjønte faktisk historien din Men kjedelig at det skal være slik med samboer da. Håper det ordner seg. Kos deg hjemme alene God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. september 2008 #1308 Del Skrevet 5. september 2008 Ehm.. Jeg glemte å si at samboern din er rar, litt dum og veldig uforståelig noen ganger! Jeg skal :slå: hun idioten som ba om å få sove der da du var borte og deretter be samboern din skjerpe seg og ta DITT parti!! Det skal reka det! (if you are on msn, så si ifra, for jeg gidder ikke logge for å sjekke om du er der ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1309 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg er også alene hjemme denne helgen.. Og jeg er sulten, og jeg vet ikke hva jeg skal lage til mat! Reka komme til Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1310 Del Skrevet 5. september 2008 Smily innleggene dine var morsomme jeg vil også! Ja jeg kjeda meg litt, det var jo ingen her jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1311 Del Skrevet 5. september 2008 Skjønte faktisk historien din Men kjedelig at det skal være slik med samboer da. Håper det ordner seg. Kos deg hjemme alene God helg! Jeg som trodde den var helt uforståelig Ja, han har jo ikke gjort noe galt sånn sett, men likevel... skal få han til å si ifra til henne jeg Kos deg du også, uansett hva du/dere har planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1312 Del Skrevet 5. september 2008 Ehm.. Jeg glemte å si at samboern din er rar, litt dum og veldig uforståelig noen ganger! Jeg skal :slå: hun idioten som ba om å få sove der da du var borte og deretter be samboern din skjerpe seg og ta DITT parti!! Det skal reka det! (if you are on msn, så si ifra, for jeg gidder ikke logge for å sjekke om du er der ) Jeg vet han er rar, det er jo også litt av sjarmen da, men ikke når det blir så ekstrem som han er til tider "MERE BLOD, MERE BLOD" :slåss: Ehm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1313 Del Skrevet 5. september 2008 Har lastet ned film idag, "The Prince and me 2" heter den. Så eneren for mange år siden og kom over filmen nå og tenkte jeg kunne laste den ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1314 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg er jo ikke helt alene ikveld da, jeg har jo faktisk vaktbikkja mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. september 2008 #1315 Del Skrevet 5. september 2008 Reka komme til Ambriel Jaa! Ja jeg kjeda meg litt, det var jo ingen her jo Jeg vet han er rar, det er jo også litt av sjarmen da, men ikke når det blir så ekstrem som han er til tider "MERE BLOD, MERE BLOD" :slåss: Ehm... Ikke blooood da ambriel! Har lastet ned film idag, "The Prince and me 2" heter den. Så eneren for mange år siden og kom over filmen nå og tenkte jeg kunne laste den ned Eneren har jeg også sett for endel år siden! Jeg vil også se toeren!!! You be lucky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 5. september 2008 #1316 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg skal feire fredagskvelden med ny og (barnevakt, dog selv om barna er 7 og 4). Og ikke minst Stieg Larssons siste - Luftslottet som sprengtes. Og Pepsi Max. Blir nok en aldeles mobilfrikete kveld. Men Oslo i morgen Hvor er forresten lese-smileyen? Nuvel, da får jeg nøye meg med denne Haha, kommer aldri over hvor morsom den er. God fredda! Endret 5. september 2008 av Karense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. september 2008 #1317 Del Skrevet 5. september 2008 Natta Ambriel (Orker ikke hente mobilen eller logge meg på msn og si det der ) Men nu skal jeg sove! Og det blir så dæjlig! puss på deg søtnosen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1318 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg skal feire fredagskvelden med ny og (barnevakt, dog selv om barna er 7 og 4). Og ikke minst Stieg Larssons siste - Luftslottet som sprengtes. Og Pepsi Max. Blir nok en aldeles mobilfrikete kveld. Men Oslo i morgen Hvor er forresten lese-smileyen? Nuvel, da får jeg nøye meg med denne Haha, kommer aldri over hvor morsom den er. God fredda! Kuuuult, hva slags mobil har du kjøpt deg? I morgen er det lørdag og jeg er stuck her hjemme, boooooooooooooring! Kos deg litt ekstra i Oslo for meg da Karense! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1319 Del Skrevet 5. september 2008 Natta Ambriel (Orker ikke hente mobilen eller logge meg på msn og si det der ) Men nu skal jeg sove! Og det blir så dæjlig! puss på deg søtnosen min! Natta på deg også søtnos Blir vel ikke så altfor lenge til jeg finner senga mi også, selv om jeg synes det er litt skummelt å sove alene Eller jeg har jo vaktbikkja mi da Ambi Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 5. september 2008 Forfatter #1320 Del Skrevet 5. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå