Gå til innhold

The life of the one and only... Ambriel!

Ambriel

Anbefalte innlegg

Reka: jeg er jo på msn og snakker til deg, også logger du bare av? :kjefte:

:fnise:

send meg en PM du, er rimelig nysgjerrig nå! :jepp:

:klemmer:

Internettet mitt bare forsvant!!!!!! Jeg prøvde å snakke til deg, men du svarte ikke og så forsvant internett for good.. Men nå er jeg tilbake :Nikke:

Sender pm nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går ble det endel shopping! Fikk kjøpt meg en sort linbukse (dressbukser er jo nesten ikke å oppdrive på sommerstid), et sort linskjørt, maskara, skrubbehansker, sko og ny sykkel :-D Så nå har jeg endel nye ting å ha med meg til Oslo! :-D

Idag har jeg vært en liten tur i byen, vært hos farmor og fikk bursdagsgave. Snille farmor gav meg 5000 kroner! :overrasket: Møtte mamma etter jobb, handlet litt mat og tok bussen hjem :) Til middag idag blir det kyllingwokgrye (eller noe sånn) med nanbrød til :spise:

I morgen er planen å stå opp tidlig, og dra på sørlandssenteret! De skal nemlig ha åpningssalg! :juhu: Gjett hvem som skal shoppe enda mer! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige Ambriel som shopper! Denne måneden skal jeg ikke shoppe, bare en liten rød ipod i morgen når lønnen kommer!! Men i juli! Da skal lønnen shoppes vekk i Stockholm!! :juhu:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg var det ikke så mye bra, for det meste har dem jo i Oslo, så jeg har sett det der :) Men det var endel som gikk med Gina Tricot poser på senteret idag ja :jepp:

Idag shoppet jeg en linbukse til, i caprimodell, en tunika på Gina T og ei hvit skjorte på cubus :)

Ikveld er det jentekveld på BigHorn :juhu: Gleder meg masse! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart deg nå :-D

Takk ;)

Kos deg med jentekveld! Sånt er så koselig!

Er det i morgen du drar tilbake igjen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ;)

Kos deg med jentekveld! Sånt er så koselig!

Er det i morgen du drar tilbake igjen? :klø:

Jepp, i morgen blir Oslo utrygg igjen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: Det går bra, jeg har hoppet på trampoline mens du har vært borte så jeg er klar om du prøve på å :slåss: eller noe i den duren :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: Det går bra, jeg har hoppet på trampoline mens du har vært borte så jeg er klar om du prøve på å :slåss: eller noe i den duren :lol:

Ska mi sloss? :slåss:

Kommer du å ypper med "trampolinemusklene" dine eller? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska mi sloss? :slåss:

Kommer du å ypper med "trampolinemusklene" dine eller? :hoho:

Åjadda!! :slåss:

Ble du redd nå?? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jentekveld :hjerte:

Det er så deilig å skravle og le med sine gode gamle venninner :-D Har spist deilig mat, og da desserten kom var det fyrverkeri i den! Jeg har jo bursdag snart tross alt! ;) hehe

Etterpå da vi stod utenfor før vi dro hjem kom det to gutter bort til oss (7 jenter) og spurte om vi visste om en nattklubb i nærheten hvor vi kunne dra alle sammen :redd: Ikke var de spesielt pene, og på Big Horn prøvde de å sette fyr på servietten :hakeslepp: Meg og venninne K bare fant bilen og kjørte hjem vi :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livredd :redd:

:hoho:

Visste æ det ikke! No ble du redd!! :fnise:

Så herlig at kvelden var vellykket!

Og :ler: av de 2 rare guttene :fnise:

Nyt den siste kvelden i kr.sand for nå!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømte at jeg så deg i natt, Ambriel! Vi snakket ikke sammen, men jeg visste at det var deg... Hihi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at jeg så deg i natt, Ambriel! Vi snakket ikke sammen, men jeg visste at det var deg... Hihi :fnise:

Oi oi oi, har dere begynt å drømme om meg også nå :sjarmor::fnise:

Kanskje du er sanndrømt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...