Gjest Reka Skrevet 11. juni 2008 #661 Del Skrevet 11. juni 2008 Reka: jeg er jo på msn og snakker til deg, også logger du bare av? send meg en PM du, er rimelig nysgjerrig nå! Internettet mitt bare forsvant!!!!!! Jeg prøvde å snakke til deg, men du svarte ikke og så forsvant internett for good.. Men nå er jeg tilbake Sender pm nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #662 Del Skrevet 11. juni 2008 I går ble det endel shopping! Fikk kjøpt meg en sort linbukse (dressbukser er jo nesten ikke å oppdrive på sommerstid), et sort linskjørt, maskara, skrubbehansker, sko og ny sykkel :-D Så nå har jeg endel nye ting å ha med meg til Oslo! :-D Idag har jeg vært en liten tur i byen, vært hos farmor og fikk bursdagsgave. Snille farmor gav meg 5000 kroner! Møtte mamma etter jobb, handlet litt mat og tok bussen hjem Til middag idag blir det kyllingwokgrye (eller noe sånn) med nanbrød til I morgen er planen å stå opp tidlig, og dra på sørlandssenteret! De skal nemlig ha åpningssalg! :juhu: Gjett hvem som skal shoppe enda mer! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. juni 2008 #663 Del Skrevet 11. juni 2008 Herlig med shopping, gleder meg til feriepengene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #664 Del Skrevet 12. juni 2008 Heldige Ambriel som shopper! Denne måneden skal jeg ikke shoppe, bare en liten rød ipod i morgen når lønnen kommer!! Men i juli! Da skal lønnen shoppes vekk i Stockholm!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #665 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Ambriel I need you! Endret 12. juni 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stearinpikken Skrevet 12. juni 2008 #666 Del Skrevet 12. juni 2008 Pokker, jeg glemte Gina Tricot åpningen! Var det mye bra der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #667 Del Skrevet 12. juni 2008 For meg var det ikke så mye bra, for det meste har dem jo i Oslo, så jeg har sett det der Men det var endel som gikk med Gina Tricot poser på senteret idag ja Idag shoppet jeg en linbukse til, i caprimodell, en tunika på Gina T og ei hvit skjorte på cubus Ikveld er det jentekveld på BigHorn :juhu: Gleder meg masse! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #668 Del Skrevet 12. juni 2008 Ambriel I need you! Jeg har svart deg nå :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #669 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg har svart deg nå :-D Takk Kos deg med jentekveld! Sånt er så koselig! Er det i morgen du drar tilbake igjen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #670 Del Skrevet 12. juni 2008 Takk Kos deg med jentekveld! Sånt er så koselig! Er det i morgen du drar tilbake igjen? :klø: Jepp, i morgen blir Oslo utrygg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #671 Del Skrevet 12. juni 2008 :juhu: Det går bra, jeg har hoppet på trampoline mens du har vært borte så jeg er klar om du prøve på å :slåss: eller noe i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #672 Del Skrevet 12. juni 2008 :juhu: Det går bra, jeg har hoppet på trampoline mens du har vært borte så jeg er klar om du prøve på å :slåss: eller noe i den duren Ska mi sloss? :slåss: Kommer du å ypper med "trampolinemusklene" dine eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #673 Del Skrevet 12. juni 2008 Ska mi sloss? :slåss: Kommer du å ypper med "trampolinemusklene" dine eller? Åjadda!! :slåss: Ble du redd nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #674 Del Skrevet 12. juni 2008 Livredd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #675 Del Skrevet 12. juni 2008 Jentekveld Det er så deilig å skravle og le med sine gode gamle venninner :-D Har spist deilig mat, og da desserten kom var det fyrverkeri i den! Jeg har jo bursdag snart tross alt! hehe Etterpå da vi stod utenfor før vi dro hjem kom det to gutter bort til oss (7 jenter) og spurte om vi visste om en nattklubb i nærheten hvor vi kunne dra alle sammen Ikke var de spesielt pene, og på Big Horn prøvde de å sette fyr på servietten Meg og venninne K bare fant bilen og kjørte hjem vi :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #676 Del Skrevet 12. juni 2008 Livredd Visste æ det ikke! No ble du redd!! *** Så herlig at kvelden var vellykket! Og av de 2 rare guttene Nyt den siste kvelden i kr.sand for nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karense Skrevet 13. juni 2008 #677 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg drømte at jeg så deg i natt, Ambriel! Vi snakket ikke sammen, men jeg visste at det var deg... Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #678 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg drømte at jeg så deg i natt, Ambriel! Vi snakket ikke sammen, men jeg visste at det var deg... Hihi Oi oi oi, har dere begynt å drømme om meg også nå Kanskje du er sanndrømt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. juni 2008 #679 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg har bare drømt at vi har shoppet jeg Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #680 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg har bare drømt at vi har shoppet jeg Ambriel Hva shoppet vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå