Gå til innhold

Märtha og Ari - Barnevogn-sponsing

Sandman

Anbefalte innlegg

Gaver mottar vel kongehuset i søkk og kav, bl.a. når de er på reiser. Lokale spesialiteter, lusekofter etc.

Forskjellen her er vel at de faktisk får noe de har bruk for.... og ikke minst - kommer til å bruke.

Hørte blindeforbundet skulle gi en vugge laget av en blind håndverker.

Noen innvendinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot
Gaver mottar vel kongehuset i søkk og kav, bl.a. når de er på reiser. Lokale spesialiteter, lusekofter etc.

Dette er et ledd i at de er på offentlig besøk, og at de er offentlige personer pga kongelige.

Det er ikke Martha og Ari, hun er semi-kongelig og han er forfatter ( :ler: )

Da må det være greit å debattere tema, har de ikke råd til en slik vogn selv??????? Hva med fattige småbarnsforeldre, kan ikke de også få en vogn i såfall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pjatt

alt dette er pjatt,pjatt og atter pjatt. Hvorfor er det mer galt om de gjør noe enn om vi andre gjør akuratt det samme. Blir skriverier om den minste ting. JANTELOVEN lever i beste velgående skjønner jeg. Nordmenn altså, denne klagingen og det å lete etter feil er så typisk NORSK. Du må ikke tro du er noe, kan noe og alt det der.

Vi hadde vel tatt imot gaven selv og sikkert 1000% blitt glade for den og pengene vi fikk tilbake også. Reklamen som simo får er det vel blandt annet vi som står for som fortsatt skriver om det. Hadde det blitt lagt dødt fra første stund, så hadde det blitt mindre medieomtale og mindre reklame.

:briller::briller: reklameplakaten har dotte ned :briller::briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette er et ledd i at de er på offentlig besøk, og at de er offentlige personer pga kongelige.

Det er ikke Martha og Ari, hun er semi-kongelig og han er forfatter ( :ler: )

Da må det være greit å debattere tema, har de ikke råd til en slik vogn selv??????? Hva med fattige småbarnsforeldre, kan ikke de også få en vogn i såfall?

Ok, så er de forfattere og semikongelige og da burde de vel være nærmere grasrota enn kongen og dronningen og dermed få lov til å leve og gjøre som deg og meg. SLUTT OG KLAG. TULLPRAT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Ok, så er de forfattere og semikongelige og da burde de vel være nærmere grasrota enn kongen og dronningen og dermed få lov til å leve og gjøre som deg og meg. SLUTT OG KLAG. TULLPRAT.

Men de er ikke som deg og meg...

Det er derfor de får tilbud om gratis barnevogn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt alvorlig... Jeg sikter ikke til noen spesielle egentlig. Men lurer på en ting. Er det slik at dere blir litt sjalu? At dere ikke unner henne denne vognen? Eller syns dere bare det blir forkastelig liksom? Jeg syns liksom det er så bagatellmessig at jeg ikke gidder bry meg med om Martha får ti vogner eller ikke, for det har ikke noen innvirkning på mitt liv eller andres liv i det hele tatt. Ingen får det verre fordi om hun får dette. Men jeg har likevel sans for folk som engasjerer seg, så hvis noen syns dette er viktig er det fint. Men hvis det rett og slett er litt misunnelse? Er det det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Har selv 0 barn og trenger ingen vogn, så er ikke misunnelig.

Blir bare irritert om alt dette "som alle oss andre"-pratet hennes, når det ikke er slik i det hele tatt. Enten det gjelder barnevogn, sangkarrierre, promotering vha prinsessetittel eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
slike gaver viser oss alle at kongehuset er til salgs.[/qu

Da er vi vel alle til salgs da, for vi tar gjerne imot gaver, og får gjerne igjen pengene vi har lagt ut. Men vi har vel forskjellige grunner for å ta imot gaven. Du og meg hadde vel blitt kjempeglade fordi vi tenker penger spart, Prinsessen tok vel imot gaven fordi hun ble glad. Penger har hun nok av men er ikke så overlegen at hun overser de som alikevel vil gi henne noe og som også vet at hun hadde vel hatt råd til hele butikken om det var det det var snakk om. Ikke blås det opp så stort da folkens. Herregud dem er da mennesker som deg og meg. Dem er vel feilfrie mer enn oss, for til og med dette lille her skal det skrivers om. Vi feiler vel på mange plan hver dag og vi hadde vel fått beskjed om å gå av tronen ifør en halv dag var gått om det var oss som var landets overhode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...