Gå til innhold

Leverer du selvangivelsen selv?

Junebug

Anbefalte innlegg

Hvor lenge var Adam i Paradis? Etter 30.april er jeg ikke lenger gift med en formuende mann :(

Gav han halve lånet men beholdt det meste av rentefradragene :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjorde jeg selv, det tok meg ca 20 minutter, så sendte jeg den inn på nettet. Enklere kan det nesten ikke gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Det tok meg ca 2 minutter. Etter åha brukt to dager på å finne igjen konvolutten der vi hadde samlet alle papirer da! (den viste seg å ligge der den skulle, men litt gjemt) Det gikkså fort fordi alt var rett, og der var svært få tall å ta av... (Jeg begynte å jobbe i november,og fikk i 2002 utbetalt lønn for 3 uker. Nullskatteyter jeg det året)

Men nettet er kjapt og effektivt ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke falle meg inn å la mannen min fixe min selvangivelse,

det er jeg fullt ut i stand til å gjøre selv, og har også gjort det selv

siden jeg var 16 år. Jeg er imidlertid også litt irritert på likningskontoret som ikke klarer å fordele huslån med 50% på hver av partene, det må

rettes opp hvert eneste år, knurr! :frustrert:

Forøvrig er kjærsten min selvstendig næringsdrivende, og hans selvangivelse fikses derfor selvsagt av en offentlig godkjent regnskapsfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg selv, lærte meg det da jeg fikk min første jobb. Men vi ser over begge to sammen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Qlio

Det gjør jeg selv, men om jeg hadde hatt spørsmål hadde mannen min selvfølgelig vært den naturlige og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...