Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #1 Del Skrevet 22. februar 2008 noen måneder siden glemte jeg noen hansker hos en fyr jeg ble med hjem ( men som jeg ikke hadde ons med ... glemte hele han helt til det begynte å tikke inn meldinger om hanskene som var glemt.. for å gjøre en lang historie kort så har det vært mye mas om disse hanskene, forrige dag ble jeg vekket av en forklaring på hvorfor hanskene var sendt så sent, ( jeg som ba han sende dem og jeg trodde han tullet og ba han la meg være i fred ) tror ikke dere at disse hanskene lå i post kassen i går .. å joda.. Ringte han, men han tok ikke telefonen, spurte om han var redd meg,men neida, han var bare så opptatt med middagen ( ja, særlig, men ikke opptatt med å sende meldinger om noen stakkars hansker i månedsvis, ja jeg vet han bare spiller gjøk, spiller med jeg så nå venter jeg på noen sokker og en ny lue i posten... jeg er ekspert på å finne slike små rare menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 22. februar 2008 #2 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg synes du virker litt rar, jeg.... Er dette tulletråd nr. 967 denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Del Skrevet 22. februar 2008 Er ingen tulletråd, ikke min feil at den fyren maser om de hanskene hele tiden, venter spent på om jeg får ett par nye;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 22. februar 2008 #4 Del Skrevet 22. februar 2008 Nye? Javel, i første innlegget ditt lå de i postkassa di i går.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #5 Del Skrevet 22. februar 2008 Nye? Javel, i første innlegget ditt lå de i postkassa di i går.... ja, men jeg skrev en melding til han om at jeg trengte ett par nye i en annen farge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2008 #6 Del Skrevet 22. februar 2008 Men var det ikke dine gamle hansker som du hadde glemt da? Det virker som om dere passer godt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Skrevet 23. februar 2008 #7 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg synes du virker litt rar, jeg.... Er dette tulletråd nr. 967 denne uken? nei 968 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. februar 2008 #8 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor skal han kjøpe hansker til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #9 Del Skrevet 23. februar 2008 Ja,dere passer sammen som hånd i hanske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #10 Del Skrevet 8. juni 2008 noen måneder siden glemte jeg noen hansker hos en fyr jeg ble med hjem ( men som jeg ikke hadde ons med ... glemte hele han helt til det begynte å tikke inn meldinger om hanskene som var glemt.. for å gjøre en lang historie kort så har det vært mye mas om disse hanskene, forrige dag ble jeg vekket av en forklaring på hvorfor hanskene var sendt så sent, ( jeg som ba han sende dem og jeg trodde han tullet og ba han la meg være i fred ) tror ikke dere at disse hanskene lå i post kassen i går .. å joda.. Ringte han, men han tok ikke telefonen, spurte om han var redd meg,men neida, han var bare så opptatt med middagen ( ja, særlig, men ikke opptatt med å sende meldinger om noen stakkars hansker i månedsvis, ja jeg vet han bare spiller gjøk, spiller med jeg så nå venter jeg på noen sokker og en ny lue i posten... jeg er ekspert på å finne slike små rare menn Hvorfor i allverden tror du at han skal sende deg sokker og kjøpe en ny lue til deg? Ser du ikke forskjellen mellom å sende deg dine ehene hansker som du har glemt, og å kjøpe nye klær til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #11 Del Skrevet 8. juni 2008 Fytterakkern noe så usaklig til tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lea Skrevet 9. juni 2008 #12 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja,dere passer sammen som hånd i hanske... Ler høyt!! Hahaha! fy fader hvor dårlig humor jeg har!! hahaha... Mulig jeg er litt overtrøtt... funny.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå