Gå til innhold

Mat i musa

Anbefalte innlegg

Gjest gest-sext
Skrevet

Hvordan er det feks å ha sjokoladesaus, syltetøy eller annen mat i musa? Kan det gjøre noen skade.?

Tenkte på sammen med partneren min, viss han slikker meg...

Gjest StockDama
Skrevet

Mer eller mindre det du kan putte i munnen, kan du putte nedentil.

Skrevet

Ja, det er farlig. Mat inneholder bakterier som trives veldig godt der nede. Det igjen fører til at mat blir bedervet. Du kan få en skikkelig infeksjon av det.

Du har en helt annen bakterieflora i munnen enn i underlivet. I tillegg svelger du maten, mens den kan bli liggende i underlivet. Du kan jo selv tenke deg hvordan det er hvis du ikke pusser tennene på ei stund. Og du har ingen garanti for at all maten kommer ut igjen snart. Så du kan få plager for resten av livet hvis du eksperimenterer for mye.

Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet

Hei,

jeg har testa med sjokoladesaus, sjokoladepålegg, diverse frukt (type druer, banan, ferskenbiter), smågodt og lignende og det har gått helt fint og er et deilig krydder i sexlivet. Bare pass på at det som går inn kommer ut...

For all del; styr unna løk og chili!

Skrevet
For all del; styr unna løk og chili!

:hoho:

håper du ikke har gjort erfaring av dette selv?

Minner meg om venninna mi som kom hyyyylende ut fra badet på en fest fordi ha hadde dyppa tampong i sprit for å sjekke om det gikk fortere å bli full!

Gjest Gjest_Guri_*
Skrevet

nei, det er heldigvis ikke av erfaring... men jeg har fått chili i øynene, det er ikke deilig, men en helt annen historie... slimhinner begge steder ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...