Gå til innhold

Når du gir vekk nummeret ditt på byn

SnillMito

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mina_*

Men når???? :D

Når jeg gir bort nummeret mitt på byen, så forventer jeg å høre noe - en sms eller telefon - og det bør komme søndagen eller mandagen... Går det lenger tid føler jeg at han ikke var så voldsomt interessert!! Er jeg litt sær da eller??;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ikke du er sær. Tenker akkurat det samme som deg.

Hvis jeg ikke hører noe fra vedkommende, tenker jeg at han var nok ikke så interessert likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Single og ofte på fest (36)

Helt enig med dere to siste her. Da bør meldingen tikke inn dagen etter faktisk. Ellers har toget som regel gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gitt bort telefonnummeret en gang,tikket inn en melding dagen etter fra han.

Vi fortsatte og møtes, og er samboere i dag. :hjerter_rundt:

Endret av kospia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke du er sær. Tenker akkurat det samme som deg.

Hvis jeg ikke hører noe fra vedkommende, tenker jeg at han var nok ikke så interessert likevel.

Fnis, i såfall - jeg har ikke hørt et pip fra han jeg traff på lørdag så langt, så hva skal man si...??

"Han er faktisk ikke interessert"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Men når???? :D

Når jeg gir bort nummeret mitt på byen, så forventer jeg å høre noe - en sms eller telefon - og det bør komme søndagen eller mandagen... Går det lenger tid føler jeg at han ikke var så voldsomt interessert!! Er jeg litt sær da eller??;)

Jeg er helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

hmm spør en fyr etter nr mitt etter en ons forventer jeg ikke noen ting. men hvis jeg møter en fyr på byen og vi har en fin samtale og han spør om nr mitt før vi drar hvert til vårt, hadde jeg forventa å kanskje få en melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Casey
Hvis en gutt spør etter nummeret ditt på byn og du gir det vekk, hva forventer du egentlig?

Er interessert i så litt ulike oppfatninger her :)

Før da jeg holdt på med det forventet jeg av og til at han som spurte faktisk ringte, og av og til ikke. Var han veldig kjekk forventer man at han skal ringe.

Hvorfor ellers be om nummeret, liksom. Det sier jo forøvrig litt om mannen: dersom han ber om numre men ikke ringer, er hans handlinger ikke formålstjenelige. Og hva skal man med en slik mann?

Jeg er glad den perioden er over. Når man snart er pensjonist som meg (snart 35) spiller man ikke akkurat det telefonnummerspillet hvis man ikke mener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg gir ukritisk ut telefonnummere på byen, spesielt til de som spør, fordi jeg utallige ganger har kommet opp i diskusjoner om hvorfor jeg ikke gir fra meg telefonnummeret. Og slike diskusjoner synes jeg er utrolig tåplige, dessuten ødelegger de stemningen min når jeg er ute på byen.

Som regel går det greit å bare ignorere de i etterkant, med mindre jeg faktisk likte vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...