Gå til innhold

Når du gir vekk nummeret ditt på byn

SnillMito

Anbefalte innlegg

Hvis en gutt spør etter nummeret ditt på byn og du gir det vekk, hva forventer du egentlig?

Er interessert i så litt ulike oppfatninger her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix

Da jeg var singel og ga bort nummeret mitt var det fordi jeg ønsket at vi skulle ha kontakt. Så det jeg forventet var en telefon eller sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gir man bort nummeret sitt egentlig?;) Sett at jeg ikke var drita full da du fikk det ville jeg nok ha syntes det var koslig med en melding=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har mange venner som gjerne får 4-5 nummer i løpet av en kveld - merk dere at da spør DE jentene om nummeret deres. Av så mange nummer er det vanlig at de får respons hos kanskje 30-50% når de tar kontakt over helgen. Med andre ord, det virker som om mange jenter er veldig ukritiske når de gir fra seg nummeret sitt. Hvorfor gi nummeret sitt bort til en man ikke finner det minste appellerende?

Endret av SnillMito
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger kan jeg finne en fyr appellerende på byen, men når jeg våkner dagen etter har ølbrillene falt av og fyren er ikke såååå kjekk lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir ikke bort nr mitt å byn. Gjort det en gang, og det var etter at jeg hadde møtt fyrn fler ganger (og vært med han hjem).

Om jeg hadde gitt bort nr mitt, hadde det nok vært fint med en sms!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kan jeg finne en fyr appellerende på byen, men når jeg våkner dagen etter har ølbrillene falt av og fyren er ikke såååå kjekk lenger ;)

Ok, det er jo den åpenbare forklaringen...likevel er det merkelig når de opplever at èn av tre er noe å satse videre på.

Endret av SnillMito
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir ikke bort nr mitt å byn. Gjort det en gang, og det var etter at jeg hadde møtt fyrn fler ganger (og vært med han hjem).

Om jeg hadde gitt bort nr mitt, hadde det nok vært fint med en sms!

Du tar nummeret til fyrene, med andre ord? Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. prøver vel egentlig å ha så lite kontakt som mulig med de jeg møter på byn. Hehe, brent meg litt på slikt før. Så nå skal jeg iallefall ha møtt fyrn edru før kontaktinfo utdeles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. prøver vel egentlig å ha så lite kontakt som mulig med de jeg møter på byn. Hehe, brent meg litt på slikt før. Så nå skal jeg iallefall ha møtt fyrn edru før kontaktinfo utdeles!

Det høres ut som om du har gått på en smell eller to, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl

Jeg gir ikke ut nummeret mitt ute på byen. Om de er interessert får de finne det ut selv . Har kun gitt nr mitt en eneste gang til en fyr på byen , hvorfor jeg gjorde det vet jeg ikke den dag i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir bort nr mitt i hytt og pine på byen.. på byen virker det veldig logisk at jeg seff vil ha kontakt videre.. men så blir man edru å finner ut at fyren ikke fantes intressant.. det verste med meg er at jeg avtaler å møtes igjen for så å feige ut! and ikke hvorfor jeg gjør det, vet jo at det er dårlig gjort :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir bort nr mitt i hytt og pine på byen.. på byen virker det veldig logisk at jeg seff vil ha kontakt videre.. men så blir man edru å finner ut at fyren ikke fantes intressant.. det verste med meg er at jeg avtaler å møtes igjen for så å feige ut! and ikke hvorfor jeg gjør det, vet jo at det er dårlig gjort :sjenert:

Haha - det er nok mange som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forventet at han ikke virket desperat. det vil si. ikke skrevet et innlegg paa et forum om det og sitte paa vent hele tiden for at hun ringer. ;)

Endret av LilleCanCan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...