Gjest M-ling Skrevet 29. april 2003 #1 Del Skrevet 29. april 2003 Så du Ari på TV, som nybakt pappa? Jeg synes han virket riktig så søt, jeg. Tenkte å lage min egen lille Go-Ari-tråd, siden han ellers får så mye pepper for sin sleske fremtoning. (OK, første og siste gang jeg oppretter en kongelig tråd! Jeg visste ikke at vår alles kjære Märtha var gravid før for en uke siden. Uansett.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 29. april 2003 #2 Del Skrevet 29. april 2003 Han er kjempekry!!!! Som alle nybakte fedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 29. april 2003 #3 Del Skrevet 29. april 2003 Ja, han var så klart på tuppa Men du eminel... Jeg ble så fryktelig nysgjerrig på sign'en din... Er jeg dum eller er det noe annet (tipper det er noe annet!)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 29. april 2003 #4 Del Skrevet 29. april 2003 Gratulerer til Marta og Ari! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. april 2003 #5 Del Skrevet 29. april 2003 Han var så stolt og sjarmerende at jeg tok meg selv i å le høyt da jeg så innslaget på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 30. april 2003 #6 Del Skrevet 30. april 2003 Så stolt som bare en nyblitt pappa kan være. Og hans kone er selvsagt den tøffeste og datteren selvsagt den vakreste. Dette er akkurat som det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. april 2003 #7 Del Skrevet 30. april 2003 Så enig som bare det, jeg Tusenfryd!! Har aldri vært særlig begeistra for Ari, men han var så søt, så stolt, og så lykkelig at han sjarmerte (nesten) meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #8 Del Skrevet 30. april 2003 Hihi, enig med Tusenfryd jeg også! En kjempestolt pappa som ikke kunne få rost sin kone og sitt barn nok - sjarmerende! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 30. april 2003 #9 Del Skrevet 30. april 2003 og det var meg som skrev innlegget over... Ønsker foreldrene all lykke jeg - synes de er søte sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 30. april 2003 #10 Del Skrevet 30. april 2003 Men du eminel... Jeg ble så fryktelig nysgjerrig på sign'en din... Er jeg dum eller er det noe annet (tipper det er noe annet!)? Bare les den èn gang til du Så ser du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 30. april 2003 #11 Del Skrevet 30. april 2003 Eminel: Det mangler en G i signaturen, men var det med vilje kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 30. april 2003 #12 Del Skrevet 30. april 2003 Eminel: Det mangler en G i signaturen, men var det med vilje kanskje?? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. april 2003 #13 Del Skrevet 30. april 2003 Så enig som bare det, jeg Tusenfryd!! Har aldri vært særlig begeistra for Ari, men han var så søt, så stolt, og så lykkelig at han sjarmerte (nesten) meg..... Jeg er helt enig med MarianneE jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 30. april 2003 #14 Del Skrevet 30. april 2003 Første gang jeg har synes at Ari var kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 30. april 2003 #15 Del Skrevet 30. april 2003 eminel: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 30. april 2003 #16 Del Skrevet 30. april 2003 det er første gang og antagelig eneste, med mindre de får flere barn, at jeg synes han kunne oppføre seg som han ville. det er jo tøft for pappaen også denne fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 30. april 2003 #17 Del Skrevet 30. april 2003 Synes også Ari fremsto som sjarmerende og sympatisk på TV i går. Møtet med pressen var spontant og preget av at han hadde opplevd noe følelsesmessig stort; Derfor virket det mer oppriktig og ekte enn planlagte intervjuer og taler hvor ting gjerne er forhåndskrevet eller nøye gjennomgått først. Da virker han stiv, pompøs og svulstig i sitt ordvalg. I går derimot: Herlig spontan, åpen og stolt, slik bare en nybakt pappa kan :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 30. april 2003 #18 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg misliker Ari og det var skummelt i går da jeg så på nyhetene og syns nesten han var søt og likende da han var så lykkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Blue Skrevet 30. april 2003 #19 Del Skrevet 30. april 2003 I den grad det er mulig å ikke like noen man ikke kjenner, missliker jeg Ari. At han var glad, søt og lykkelig over å ha fått et velskapt barn, er vel ikke annet enn å forvente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 1. mai 2003 #20 Del Skrevet 1. mai 2003 ÆÆSJ jeg synes han er litt ekkel og sossete :oops: Men må nå si at han imponerte da han snakket om M.A og Märtha, da likte jeg nesten han bare nesten asså :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå