Gå til innhold

Politihøgskolen 2008


MorHubro

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Thomas_*
I de medisinske kravene står det: "Søkeren må ha normalt synsfelt. Søkeren skal ha synsstyrke fjern uten korreksjon på begge øyne, som ikke er dårligere enn 5/10 (6/12),(0.5). "

Vil det si at dersom man har -1.0(nærsynt), så er det automatisk stopp?

Yup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I de medisinske kravene står det: "Søkeren må ha normalt synsfelt. Søkeren skal ha synsstyrke fjern uten korreksjon på begge øyne, som ikke er dårligere enn 5/10 (6/12),(0.5). "

Vil det si at dersom man har -1.0(nærsynt), så er det automatisk stopp?

Tror du er i grenseland med -1.0. Jeg hadde -1.25 og det var akkurat for dårlig, så måtte ta laser. Men som sagt, prøv å komme i kontakt med legen eller andre på PHS som vet dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske mye pensum ja! Men mange av bøkene går igjen både i 1. og 3. klasse, så er ikke så ille. Kun 3-4 eksamener i førsteåret (alle på våren tror jeg).

Men er det noen som har fått svar på klagen sin enda da?

Klagesakene skal behandles 13-14 eller 15 august, så vi venter i spenning:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snart student

Hei

Snart bare 1 uke til skolestart nå!

Var innom PHS'sin side og så at nå er de nye fagplanene lagt ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal vel klagene være behandlet også. En fra jobben fikk telefon igår om at klagen hans gikk gjennom og at han kom inn. Fikk vel avslag i første omgang pga for lite poeng. Men kom inn etter at søknaden hans var behandlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp folkens, da var d klart. Det blir juss på meg dette året. Er allerede i gang, å det er jo et spennende studie dette også og jeg satser på det at jeg stiller enda strekere neste år!

Alle gode ting er 3 :banantroll:

Lykke til alle sammen :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tar meg et år til på høgskole + ta opp fag osv. Så nå at 18 fra ventelista kom inn, regner ikke med at det er 13 stk som ikke møter på mandag så min ventelisteplass nr. 31 ble i det lengste laget bak. Men neste år! Det er året sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker innom å ønsker dere en flott skolestart på mandag!!! Kan tenke meg at det blir noe utenom det vanlige!!

Får håpe det er vår tur neste år! :jepp:

Kjempe klem til dere alle

Endret av MorHubro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment

Takk! Jeg gleder meg til mandag, men det blir jo litt skummelt også :)

Lykke til alle dere som skal prøve igjen neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig til å begynne nå ja :D

Virker som om det er mange hyggelige og oppegående folk som begynner, så dette blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 7 måneder senere...
Gjest Gjest_lillemeg_*

Hei damer=) jeg haR også veldig lyst til å bli politi men har en unge på 10 mnd, han er den minste problem kan sette han i barnehage, men da er det snakk om synet mitt på -3,75 og -3.50. Er det ikke mulig at de tar inn folk med dårlig syn:S

mangler også lappen og svømming..

hallo jeg sliter ass.. har noen råd til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Gjest_PHS

Ser "alle" her har over 50poeng. Jeg gråter inne i meg selv av den grunn at jeg har 3,1 i snitt og er 20år (derav 2aldersp).

35p sitter jeg med kort regna. Har også studiekompetanse, men vet ikke hvor vidt dette teller inn. Vet ikke hvordan jeg regner, heller ikke utifra samordna opptak sin side.

Det fysiske er jeg godt under 10p, kanskje under 5 også.

Også selve veggen : Jeg har 2 i norsk skriftlig, å 2,25 i snitt.

Hva er sannsynligheten for at jeg av alle kan komme inn i år? Jeg kan ta opp norsken igjen vel og merke, men jeg har da fortsatt ikke 50p som "resten" av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...