Gå til innhold

Politihøgskolen 2008


MorHubro

Anbefalte innlegg

Oi, jeg kom inn! Oslo.

Er først de siste dagene at jeg i det hele tatt hadde begynt å se for meg at dette kunne skje.

Er helt sjelven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MikeDelta

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! KOM INN I OSLO!!!! JUHUUUUUUU! Diggeste følelsen noensinne. Ble faktisk så glad at jeg gråt litt! :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest som har fulgt med i tråden
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! KOM INN I OSLO!!!! JUHUUUUUUU! Diggeste følelsen noensinne. Ble faktisk så glad at jeg gråt litt! :gråte:

GRATULERER! Det var velfortjent!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! KOM INN I OSLO!!!! JUHUUUUUUU! Diggeste følelsen noensinne. Ble faktisk så glad at jeg gråt litt! :gråte:

Gratulere....jeg ble sä glad pä dine vegne at jeg faktisk ga deg applaus her:) herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg kom inn! Oslo.

Er først de siste dagene at jeg i det hele tatt hadde begynt å se for meg at dette kunne skje.

Er helt sjelven :)

oi;) hehe.. gratulere sä mye...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeDelta

Må bare si tusen takk for gratulasjoner og ikke minst til alle dere som har vært her og støttet hverandre. Fantastiske mennesker :). Det er en ubeskrivelig god følelse å ha kommet inn og jeg kan love dere det har vært verdt alt slitet.

Til dere som ikke kom inn i år; ikke mist motet! Har stor forståelse for hvordan det føles (siden jeg strøk i fjor). Og spesielt til MorHubor og Lauraline som har vært så støttende her; dere klarer det NESTE ÅR! Og jeg skal selvfølgelig delta i 09-tråden ;). Men da som POLITISTUDENT!

Endret av MikeDelta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens!

Vet ikke om dere husker meg, men var innom tråden i fjor og har følgt med i hele år;-) Fikk dessverre avslag i posten i år også:( Andre gangen jeg søker... Ville bare ønske dere alle lykke til på skolen til høsten! Og til dere som ikke kom inn, håper jeg dere fortsetter å prøve.

Jeg krysser fingre og tær for dere som ikke har fått post enda, det virker jo som om teorien "jo senere brevet kommer, jo positivere er det" stemmer:P

Jeg fikk avslaget på lørdag...men gir ikke opp!!!!

Og gleder meg til Politihøgskolen 09-tråden!

Ha en hærlig dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestelus
gjestelus: Har du sjekket posten idag, siden du konkluderer med at du får brev imorgen?bor selv i trondheim og krysser fingrene for at brevet kommet klokken 12! vet at noen i rogaland har fått svar. positivt svar:)

får håpe på det beste!

Har ikke sjekket posten i dag fordi jeg er på jobb, men regner med A-post sendt fra Oslo i går kommer til meg (Trondheim Øst) først i morgen. Kjenner til postrutinene, men håper selvfølgelig jeg tar feil!:) Grattis alle som har kommet inn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

STRÅLENDE FOLKENS!

Godt å høre!

Jeg vet fortsatt ikke hva som skjer med meg, men regner med at jeg finner ut av det ila en ukes tid. :) Ting skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste dagen i mitt liv!

KOM INN I OSLO!!!!!!

Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Er så utrolig glad!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt denne tråden i godt og vel 1 år, så tenkte det var på tide å skrive litt:)

Fikk tlf fra søstern min i dag om at jeg hadde mottatt en stor brun konvolutt hjemme. Skolestart 19. august i Bodø:) Helt sykt deilig følelse, da jeg var bombesikker på at jeg ikke kom inn i år. Brevet kom til min folkeregistrerte adresse (Sortland/Nordland), og ikke der jeg bor i Trondheim!

Jeg må si jeg beundrer samholdet og engasjementet på dette forumet. En helt fantastisk gruppe mennesker som støtter og råder hverandre gjennom tykt og tynt. Selv om jeg ikke har vært delaktig så langt, så har dere hjulpet meg masse gjennom søknadsprosessen. Så stor takk for det:)

TIl slutt vil jeg ønske lykke til videre for dere som ikke kom inn! Fortsett å stå på, så blir drømmen oppfyllt til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere som har kommet inn!!!! :D Må si jeg er LITT misunnelig..hmpf! :P Men jeg kommer tilbake sterkere neste år, og da har jeg også en fullført bachelor i barnevern! Lykke til dere som enda ikke ahr fått brev ;-) krysser fingre og tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...