Gå til innhold

Den verste egenskapen...


trifolii

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Jeg takler ikke såkalte pene mennesker som tror de hele tiden kan flyte på utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest M-ling

Mobiler som ringer på kino - folk som romsterer lenge, og ikke kan finne den - for så, når de endelig finner den, TAR den og begynner å snakke! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot:

- Heidi Hauge. (Latterlig dårlig country)

- Jenny Jensen.(På trynet dårlig)

- Grilldress og slipperser i byen.

- Gardiner som henger på "halv åtte".

- Lamper uten lyspærer og lamper uten skjærm.

- Reklame mot rynkekremer. (Når hun i reklamen er rundt 18-25år)

- Coop kaffe.

- Offentlige toalett der uinnpakkede tamponger gliser mot deg når du åpner søppeldunken.

- Menesker som kommer for sent til avtaler uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Ah, det er så mangt som irriterer meg.

Folk som kommer for seitn gang på gang på forp#### gang

Folk som nekter å forklare hva de mener når jeg ikke forstår det.

Folk som påstår det ikke er noe som plager dem når det lyser lang vei.

Folk som setter seg oppå meg på bussen/trikken.

Påståelige bedrevitere som absolutt skal ha rett i alt og ikke gir seg på tørre møkka.

Folk som spiser på bussen/trikken/toget.(fortsatt traumer etter han som slafsa i seg makrell på bussen)

Ekspeditører/triser som fortsetter å prate med forrige kunde i en liten evigheten selv om denne er ferdig (for å ekspedere meg FØR man har fortalt livshistorien sin til forrige kunde, DET går hvertfall ikke..)

Det var det jeg kom på i farten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har jo de fleste skrevet det meste allerede, men jeg har et par ting til jeg vil føye til denne listen...

* Folk som spiser banan!! (gomle,gomle,slafs,slafs,gomle,gomle) :-?

* Folk som har det så dårlig med seg selv at de må rakke ned på andre for selv å føle seg bedre (f.eks. en nær slektning av meg som ALLTID må kommentere størrelsen min bare fordi hun føler seg bedre sjøl ved at hun presser på seg bukser som er en størrelse mindre enn mine!!) :evil:

* Folk som slafser og tygger ting med åpen munn (bortsett ra når det gjelder tyggis, det er heelt greit å slafse litt og blåse bobler da - fordi jeg er håpløs på det selv)

* Folk som kaller utlendinger "sånne" eller "slike" eller "de der" og ikke kan si mørke eller utlendinger om dem isteden(F.eks. svigers....HÅPLØSE) :evil:

* Folk som ikke kan prøve forandringer, alà typen "sånn har vi gjort i aaille år, så sånn må vi fortsetta med" :-?

* Mannfolk som tror at KOSE betyr samleie og vill sex! :x

* Folk som tar med seg sine SMÅ barn (alderen 1-3 el. 4år) i kirken i enten konfirmasjon, begravelse, dåp, bryllup osv... Barna har ingenting der å gjøre!! :evil: (Fikk denne irritasjonen etter JEG ble satt til å passe en VILL nevø på 2,5år i et bryllup...)

Plutselig var det visst mer enn et par ting jeg hadde å tilføye, gitt... :lol:

Jøssenavn, så mye som EGENTLIG irriterer meg... Har visst mye aggresjon innestengt lell, jeg, som jeg ikke visste... :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Den verste egenskapen?

Vanskelig, vanskelig... *tenke*

Noe av den verste egenskapen et menneske kan ha er å ikke være pålitelig, tror jeg. Da rakner alt.

Ellers gidder jeg ikke å liste opp alt som irriterer meg ved andre mennesker. Det holder jeg for meg selv. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom forresten på en ting til, jeg...

Noe som irriterer meg grenseløst er folk som ikke kan ta en spøk eller som måå være så dønn seriøse hele tiden. Folk som ikke kan ta en ting for hva det er, som forsurer lystige stemninger. DET irriterer meg nok aller verst, tror jeg.

Det handler om å vite når det passer seg å spøke og når det passer seg å være alvorlig...

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personer som snakker varmt om hvor viktig det er å være pålitelig og lojal, mens de opptrer stikk motsatt selv - står for meg ikke veldig høyt i kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personer som ikke kan innrømme sine feil og svake sider, som ikke kan innrømme at de har tatt feil, men står på sitt bare for å være sta, selv om de vet at de har tatt feil.

Personer som ikke eier evnen til å ta initiativ til kontakt.

Personer som alltid kommer for seint.

Personer som VET de er pene og lar det lyse lang vei at de vet det (da blir de automatisk 5 hakk mindre attraktive med en gang i mine øyne)

Mobiler som ringer på kino. Først èn gang, så TAR de den, får endelig lagt på, så RINGER DET IGJEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...