Skusla Skrevet 29. april 2003 #1 Del Skrevet 29. april 2003 Helsike, hadde skrevet en laaaang hilsen til dere, saa datt jeg uuut.... vel vel.. Heeei godtfolk.... En hilsen fra meg her i Puerto Rico.. Her nyter vi dagene... I dag er her litt overskyet, og vi drakk LITT for mye igaar, saa vi har lagt paa altanen vaar i hele dag. Hotellet er greit, med en FANTASTISK utsikt over hele byen og det hele.. Maatte paa legen i dag, har faatt urinveisinfeksjon saa det var til med antibiotika.. Men men, det gaar greit Dagene gaar sykt fort her.. Ligger paa stranden og koser oss hele dagen, og ut aa spiser om kvelden. Har shoppet litt allrede, masse kremer og sminke, sko og vesker osv. Koser meg masse. I morra skal sambo paa fotballkamp og jeg skal faa med meg visakortet hans for aa gaa paa shopping.. HURRAAAAA.... Har planer om aa dra paa baattur i morra, men vi har vaert saa treig med aa komme oss ned hit at vi har ikke bestilt.. Saa da er det ikke sikkert vi faar bli med.. men men... I gaar var vi paa en plass som het Harleys.. Fytti KATTA saa mange fine mannfolk som jobbet der.. Holdt paa aa gaa rett i bakken jeg.. Aa maatte ta meg sammen for ikke aa begynne aa sikle...... Tok bilder. Aa noen av de danset paa bordene og tok av seg skjortene.. DA holdt jeg paa aa besvime... :oops: Ble litt bedugget som sagt, men naar de gir deg to ol naar du bestiller en er det kanskje ikke saa rart.. Ellers saa er det ikke sa masse og fortelle.. Vi koser oss glugg i hjel og dette var "just what the doctor ordrered" for meg.... Har allerede planen klar om aa reise tilbake hit neste aar ogsaa.. ( Skal prove aa faa sambo til aa like tanken paa aa kjope sommerhus her kanskje?????? Hmmmm...... :D Da kan dere jo bli med ned hit, saa kan vi ta en skikkelig jentetur.. ) Selgerne her er UTROLIG irriterende.. De hiver seg over deg og gir seg ikke.. Det er det eneste negative med denne plassen.. De lar deg ikke gaa nesten, aa roper etter deg lenge etter du har passert. Vel, naa skal jeg avslutte dette reisebrevet for denne gang.. Har INGEN planer om aa falle ut en gang til.. For det var irriterende.. AKKURAT naar jeg skulle til aa trykke paa OK, saa <<POOF>> datt jeg ut... :evil: Hadde ikke mer penger heller, for sambo tok alt for aa spille.. Aa der er han enda.. Saa jeg faar vel gaa aa se om jeg faar dratt han med meg tenker jeg.. Jeg skulle forresten hilse saa masse fra han. Haaper dere alle har det fint og koser dere ogsaa.. Saa snakkes vi snart igjen... Savner dere hvertfall. Saa naa vet dere det! Sender dere en stooor klem, og gode tanker.. Sommerhilsen fra meg! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 29. april 2003 #2 Del Skrevet 29. april 2003 Hola, que tal? Høres ut som du har det bra ja:-) Har du kommet deg til Vecindario eller Las Palmas og shoppet da? Er vel bare sånne dyre fake butikker i Puerto Rico? (Tja, er litt usikker, har kun vært i Puerto Rico på natters tid, og kjørt gjennom noen ganger på dagtid...) Nyt resten av ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. april 2003 #3 Del Skrevet 29. april 2003 Åååh, så kooos og høre fra deg :D Ser du har vært innom dagbøkene våre også, tusen takk for hilsen. Trist at du måtte til legen, men høres ut som at det går bra. NYYYYYT resten av ferien!!!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. april 2003 #4 Del Skrevet 29. april 2003 Kos deg på resten av ferien da, Skusla! Så kos med hilsen i dagboka mi.... *jada, litt misunnelig bare* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2003 #5 Del Skrevet 29. april 2003 Ååå, det var så koselig å høre fra deg - dere stortrives ser jeg! SÅNN SKAL DET VÆRE! Så leit at du har fått infeksjon da...Godt du kom deg til legen - og fikk hjelp I TILLEGG! :o Ikke akkurat hverdagskost for deg, det... Takker samtidig for hilsen i dagboka mi - du er bare TOPPEN, Skusla! Tar deg tid til oss på KG når du er på drømmeferie...Som sagt; du er bare TOPPEN! :kysse: Ønsker deg og sambo en fortsatt fin ferie - pass på at han ikke spiller opp alle shoppe-pengene dine da... Stooooor klem fra Kverula, som venter på at du skal komme hjem igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. april 2003 #6 Del Skrevet 30. april 2003 Sir det en gang til; dæven din heldigris! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 4. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 4. mai 2003 Hallois En kjapp liten hilsen fra meg igjen.. Paa vei paa stranden snart.. Maatte bare innom shoppingsenteret aa kjoepe litt stesj JODA, JEG HAR VAERT I VECINDARIO aa shoppet ja..... :D Aa MILDE MALLORCA hvor mye fint der var... Holdt paa aa gaa fullstendig amok jeg. TUSEN takk for tipset. Handlet MASSE fint.. Fant noen super lekre kjoler, sko og masse topper. Ett par skjoert og en skjorte.. Sambo har lovet meg at vi skal tilbake dit en annen dag, for vi maatte komme oss paa stranden, saa jeg fikk bare to timer der. AA DET, MINE VENNER, VAR AAAAAAALTFOR lite... Vel vel, jeg haaper dere alle har det fint og koser dere. Det har SNOEDD i AAlesund for ett par dager siden. :o Haaper det ikke er tilfelle der dere er ogsaa.. Savner dere MASSE Stor klem fra MEG!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2003 #8 Del Skrevet 4. mai 2003 Hei på deg, vennen min! Kjempekoselig å høre fra deg igjen! Moro at du stikker innom oss, ferien til tross! - Virker som du fortsatt har det helt TOPP - skjønner ikke det... Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mai 2003 #9 Del Skrevet 4. mai 2003 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆ å vil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 4. mai 2003 #10 Del Skrevet 4. mai 2003 *Missunnelig* Kos deg/dere, heldiggrisene! Klem, Embla s. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå