Gå til innhold

Vår "kom iform" side. Her skal det gis råd, oppdateres og vi SKAL KLARE Å KOMME I FORM TIL SOMMEREN


treningsjenta

Anbefalte innlegg

Hei hei:)

Tenkte å være med her. Skal ned nokre kilo til sommaren, skal gifte mej:)

Er trenar på treningssenter, men må bli flinkare med maten.

Har hittil gått ned 3 kilo.

Imorgo skal ej ha spinning intervall 60 min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten oppdatering fra meg. Jeg hadde lagt på meg etter påske, og veide faktisk litt mer enn i utgangspunktet:(

Heldigvis er det borte nå, og jeg er på god vei nedover igjen. Nå har jeg også blitt flinkere til å spise sundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å skrive en ting. Jeg har minket, selv om det ikke vises på vekta. Riktgnok har jeg ikke målebånd, men klærne sitter litt løsere enn tidligere. Etter påske har jeg økt tyngden på vektene jeg løfter, og jeg er ganske sikker på at jeg har mer muskler nå enn tidligere. Jeg trener også minst 4-5 ganger pr uke, og regner med at det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nå har jeg hatt en slapp periode. Men siden januar til mars var rimelig full av trening, har jeg ikke lidd så mye av det. Kan ikke si at jeg har lagt meg ut noe, men jeg har jo selvfølgelig heller ikke minket. Formen er faktisk ikke så ille, selv om jeg ikke har trent skikkelig på ca 3 uker. Får vel bare pøse på de neste par ukene, har mp3-spiller igjen nå, og den gjør løping og egentrening myyye lettere!

Så, jeg har ikke "gitt opp" selv om jeg ikke er her så ofte ;) Tør ikke ta noe bilde for april, jeg har sikkert bare lagt meg ut... vel, jeg burde vel kanskje ta et bilde likevel, siden det er den store sammenhengen som er viktig. Får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Egentlig går det ganske bra med treningen hos meg. Har tatt fram dansematta mi til playstation igjen, og det får iallefall fart på kondisjonstreninga + at det er utrolig gøy. I tillegg trener jeg en del relativt tung styrke hjemme, og ser på blant annet magen at den har begynt å "ta form". For ikke å si at jeg nå kan nærmest løpe opp trappene til leiligheten (bor i fjerde) uten å bli så utrolig anpusten som det jeg pleier å bli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi, denne tråden må jeg begynne å følge!

Begynte å trene (igjen) for et par uker sida, da jeg oppdaget at jeg har gått opp fem kilo etter jeg flytta sammen med kjæresten. Dårlige matvaner og mye hjemmesitting...

Så nå er det fullt kjør, jeg skal trene minst tre ganger i uka, og halvere posjonene når jeg spiser... Og selvføgelig kutte ut brus på hverdager :) (sjokoladen blir vanskeligere å kutte ut)

Ellers håper jeg at det er håp for meg å se okay ut i bikini til sommeren

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!

Godt å se at det er liv i denne tråden igjen :)

Gratulerer med både nedgang, og motivasjon til å starte igjen!:)

Vi får holde hverandre oppdatert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden fikk jeg lyst til å registrere meg på kvinneguiden bare for å joine dere! :)

Jeg har lyst å gå ned noen kg til sommern. Jeg er på ingen måte feit, men føler jeg kunne hatt godt av å stramme opp litt her og der, og vil gjerne gå ned 6-7 kg. Jeg er 171 cm høy og veier 65 kg. Min idealvekt ligger på 58-59 kg. Forventer nok ikke å gå ned så mye allerede til sommern begynner, men litt håper jeg at jeg skal rekke. Har i tillegg verdens mest treningsfreak av en samboer som trener fotball 2 ganger hver dag, så føler jeg er max lat :gjeiper: SÅ, mine mål er som følgende:

Spise sunnere (blir mye "Kose"-mat sammen med samboeren..)

Begynne og trene

Kutte ned på godteri/brus/potetgull

sistnevnte er nok det jeg sliter mest med, da jeg jobber på en kiosk. Og jeg står der til klokka er tolv om kveldene, og blir jeg sulten er det lett å hente en sjokolade, og det skal nevnes at jeg er avhengig av cola.

Såå, takk for inspirasjonen dere, håper dere vil fortsette med å skrive i denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden fikk jeg lyst til å registrere meg på kvinneguiden bare for å joine dere! :)

Jeg har lyst å gå ned noen kg til sommern. Jeg er på ingen måte feit, men føler jeg kunne hatt godt av å stramme opp litt her og der, og vil gjerne gå ned 6-7 kg. Jeg er 171 cm høy og veier 65 kg. Min idealvekt ligger på 58-59 kg. Forventer nok ikke å gå ned så mye allerede til sommern begynner, men litt håper jeg at jeg skal rekke. Har i tillegg verdens mest treningsfreak av en samboer som trener fotball 2 ganger hver dag, så føler jeg er max lat :gjeiper: SÅ, mine mål er som følgende:

Spise sunnere (blir mye "Kose"-mat sammen med samboeren..)

Begynne og trene

Kutte ned på godteri/brus/potetgull

sistnevnte er nok det jeg sliter mest med, da jeg jobber på en kiosk. Og jeg står der til klokka er tolv om kveldene, og blir jeg sulten er det lett å hente en sjokolade, og det skal nevnes at jeg er avhengig av cola.

Såå, takk for inspirasjonen dere, håper dere vil fortsette med å skrive i denne tråden!

Velkommen!

Jeg er ganske lik deg, 173, og veier 67, men en del er muskler da jeg alltid har trent mye...;)

vi får stå på sammen:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man tilbake fra Mexic o:D har vært ganske flink til å trene mens jeg var der, men mye god mat og drikke har vel ikke gjort underverker på vekten, men siden jeg bare skal holde den vekten jeg har (ok, nå ta av en kilo ;) )så skal det vel gå greit.

Var deilig å føle seg vel i bikini, ihvertfall så vel som jeg kan med strekkmerkene mine (ingen som har en måte å bli kvitt de på som jeg ikke har fått med meg?) Ser at jeg har fått masse muskler siden jeg begynte å trene styrke med vekter! Kjempe gøy :D

Ellers kjøpte jeg nye bukser der, Guess i str. 26 i livet, og de var ikke trange engang!!! så selvom vekten ikke går ned så har jeg definitivt gått ned i bukse str :D for et år siden kunne jeg ikke ha mindre enn 28...

Skal prøve en ny treningsrutine fremover fra coopersguns.com så håper det gir gode resultater :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Ja... Hvordan ligger dere an med tanke på sommerformen? Jeg anser meg som fornøyd atm, og tar alt ut over dette som en bonus?

Dere da? Blir det kræsjkurer i juni, eller er dere i rute :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg forsetter å trene som jeg gjør nå, er jeg nok i rute til sommeren :) Men jeg vet at jeg har en uvane med å bli lei. Skal gjøre alt for å ikke bli det, nå nærmer sommeren seg, og med finværet nå begynner jeg å stresse litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har ikke noe mål om å slanke meg, men jeg ønsker å finne tilbake til den gode formen jeg hadde før. Jeg var riktignok konkurranseutøver, så jeg vil ikke ha tid til å trene like mye som jeg gjorde for tre år siden, men jeg har lyst til å få formen gradvis tilbake.

Har blitt flink. Kuttet ut alt som heter godteri og snop i ukedagene, kun på lørdager. Sykler nå minst 1 time hver dag, tilsvarer rundt 55 km. Veldig fornøyd med at jeg klarer det. I tillegg er jeg flink til å tøye ut, samt ta push-ups og sit-ups. Føler meg supermotivert og helt sikker på at jeg skal klare dette til sommeren. De dagene jeg ikke har tid til å sykle, trener jeg pilates, yoga etc innimellom forelesninger osv.

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har vært her! Ferie, sykdom og skole har gjort det litt sporadisk for treningen min. Men nå er det atter en gang på an igjen. Er fremdeles veldig fornøyd. Glad for å se resultater somsagt! Kostholdsendringen har egentlig gått lekende lett! Nå er det bånn pinne fram til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ferie i en liten uke nå, og det har blitt mye god mat og drikke, men til gjengjeld veldig mye gåing. Skrittelleren på mobilen min sier rundt 30000 skritt om dagen, det må da telle for noe.

Har bestemt meg for å følge et treningsprogram som heter "Relase your potential" (kan leses om på www.tn.no - ikke bli skremt, det er ikke så avansert som det ser ut ved første øyekast), og før man begynner på det skal man ha ca 9 dagers "strategisk nedtrening", altså en periode uten hard trening. Min periode blir noe lengre, pga ferien og at jeg vil begynne på en mandag. Tror ikke noen dager fra eller til har noe å si. Har fått med kjæresten også, så vi skal følge opplegget med trening tre dager i uka, og prøve så godt vi kan å følge retningslinjene for kosthold.

Er veldig gira på dette nå, og gleder meg til å begynne på mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Endelig!!! er 3,5 mnd med "slit", viser endelig måle bandet minus 6 cm rundt midjen... Er veldig fornøgd... 20 cm igjen igjen, og det skal jeg jammen klare!!

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon
:danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Endelig!!! er 3,5 mnd med "slit", viser endelig måle bandet minus 6 cm rundt midjen... Er veldig fornøgd... 20 cm igjen igjen, og det skal jeg jammen klare!!

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Kjempebra, gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RYP er et veldig fint opplegg :)

Har du prøvd det? Isåfall - klarte du faktisk å øke vektene så mye som opplegget tilsier (altså øke 10RM med 35-40% i løpet av seks uker)? Synes det høres litt for voldsomt ut - isåfall vil jeg kunne ta opp mot 80 kg i knebøy om seks uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...