MarianneE Skrevet 27. april 2003 #1 Del Skrevet 27. april 2003 Noen flere som savner ham? Snufs.......... :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 27. april 2003 #2 Del Skrevet 27. april 2003 Jepp. *hyler etter Kevin* Hvordan går det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 27. april 2003 #3 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg også savner Kevin *vi vil ha Kevin* *vi vil ha Kevin* *vi vil ha Kevin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 27. april 2003 #4 Del Skrevet 27. april 2003 Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeviiiiiiin! HVOR er du hen ? :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2003 #5 Del Skrevet 27. april 2003 Er så opptatt med babyen han nå at han har glemt oss........... :cry: Kevin, Keeeeeeeevin............................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. april 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 28. april 2003 La oss bombardere ham med masse PM!!!! Kanskje han da vil returnere til oss......snufs......... :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 28. april 2003 #7 Del Skrevet 28. april 2003 Er Kevin blitt pappa??! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. april 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 29. april 2003 Er Kevin blitt pappa??! :o Eh......ja, det skjedde for en liten stund siden, det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 29. april 2003 #9 Del Skrevet 29. april 2003 Det var nytt for meg *sender en gratulasjonsklem til Kevin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 5. mai 2003 #10 Del Skrevet 5. mai 2003 *sukk*.... Her er jeg innom for noen minutter, og hva er det jeg ser.... En tråd angående meg! Blir rent rørt jeg.... *snufs* Har dårlig med tid til leking med dere, dessverre... Kommer sterkere tilbake.... Men jeg blei jo ikke akkurat neddynket med PM da... hint, hint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå