Gå til innhold

Liker dere ikke nye KG'er eller?


Rapitap

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva du mener! Prøver vi og støte bort nye KG`ere?? Jeg opplever ikke det slik, ihvertfall!

Forresten, hva Waco angår.......han bare er sånn! :ler: Bær over med ham- det gjør vi andre..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hører ikke hva du sier når du mumler, Kira.

Å unnskyld, Kira, jeg skulle visst ikke personfokusert på deg!

*knise*

Nei, fy! Slem fiskestjerne! *sniffe litt på* Du lukter litt. :-?

Oi, beklager så mye. Skal definitivt ikke gjenta seg igjen. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er her inne KUN for å provosere... Man må bare lære seg hvem de er..... Så kan en jo da enten la seg provosere eller ignorere dem..... Det aller eller srørste flertallet her inne er veldig hyggelige folk!!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, eeeh,.... unnskyld at jeg bryter inn for å fortelle hvordan det egentlig er. Jeg har ikke sagt at arnefugia er tosk, forresten snakket jeg ikke om henne i det hele tatt.

Anafugia hadde en historie om en venninne som hadde opplevet å ha hofteproblemer pga et tidligere liv.

Jaggu til flaks, samme opplevelse hadde jeg med mitt vonde kne.

MEN DET BLE SLETTET AV CHIQQ&¤%&%¤&BANNIS, som mente at jeg har ingen rett på "GJENLEVELSEHISTORIER", men ALLE ANDRE KAN HA SLIKE....

Velvel, greit nok at enkelte her inne vil ha en virkelighet som passer dem selv best, hvor man kan diskutere uten at noen som har andre synspunkter får sagt noe...

OG BLIR DET DEBATT UT AV DISKUSJONER UTEN INNHOLD?

OG KAN MAN IKKE SVARE PÅ MOTMÆLE?

og helt tilslutt, hvordan kan en som forteller en historie om seg selv, - omgjøre denne teksten i sitt eget hue, og dermed ende med en fortelling som sier, "Du er tosk"?.

Waco

Vi er inneforstått med at jenter har assossieringstrang, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva du mener! Prøver vi og støte bort nye KG`ere?? Jeg opplever ikke det slik, ihvertfall!

Forresten, hva Waco angår.......han bare er sånn! :ler: Bær over med ham- det gjør vi andre..... :wink:

Mags, ikke VI. Vi er da bare snille og søte :lol:

Men ser at enkelte her gjør litt vel mye ut av å være ekkel mot andre,- enten man er ny eller ikke.

Til Anafugia : Don`t mind them! :D Er så mange andre hyggelige her!

Men når sant skal sies, så har jeg hatt de samme tankene selv, skal bli ? Skal kutte ut KG ? Men foreløpig blir jeg :D Mye morro her serru :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er alltid hyggelig å få nye brukere på KG, du er hjertelig velkommen her Anafugia, selv om det til tider kan virke som helt det motsatte her inne. Men jeg håper du trives bedre nå iallefall!!

Stor velkomstklem fra Eowyn :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg henger meg på Eowyn: Alltid koslig med nye brukere! Føler meg ny selv jeg!

Som i real life, er noen her mer rett på sak enn andre, mens andre igjen er mer fintfølende. Det oppstår lett missforståelser blaa hva ironi gjelder her og det er lett å såre i et øyebliks ubetenksomhet her inne. Sendt er sendt... Dette gjelder oss alle, tror det er lurt å ikke være langsint og sår her inne.

Jeg syns det er fint at du er her, Anafugia! Klem, Embla s.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg det er på tide jeg går inn og forklarer grunnen til slettingen av Waco's innlegg i den tråden.

Anafugia kommer med et innlegg hvor hun snakker om en veninne som har vært til healer, og spør så etter noen som har erfaring med healing/healere.

Innlegget av Waco (som jeg slettet) var ikke "negativt" mot Anafugia på noen som helst måte, men jeg oppfattet innlegget som useriøst, og valgte derfor å slette innlegget. (Waco har selv beskrevet hva det inneholdt i en tråd tidligere her)

(For å prøve å opprettholde en viss grad av seriøsitet inne på "Alternativt" )

I ettertid fikk jeg høre fra Waco at det VAR seriøst ment, men da var innlegget allerede slettet fra databasen og umulig å hente tilbake.

Dette har jeg beklaget på det sterkeste til Waco, og jeg beklager også til dere andre (spes. Anafugia) som kan ha tatt dere nær av dette.

Ha en fortsatt fin dag.

Chiquita (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya
Jeg er ny. Jeg trives. Jepp. :kul:

Ikke rart du trives. Her er så mye nytt blod for de blodtørstige loppene dine at de kravler ut av pelsen din slik at den slutter å klø en stakket stund.

:avslørt:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...