Gå til innhold

Han traff.....

Gjest Gjest_ung mor_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ung mor_*

Er egentlig veldig fornøyd med kjærste og sexliv.... Min nye har vist meg Helt nye sider ved sex - hvor Fantastisk det Faktisk er ! :gjeiper: :sjarmor:

Men... her om dagen, da jeg lå/satt oppå traff han noe som jeg ALDRI har kjent før.... det var Veldig spesielt - både godt og vondt... jeg ble redd og lurte (lurer) på om det er noe inn imeg der nede som Ikke skal være der ...... om det er noe Feil liksom....?

Må innrømme at jeg fikk en orgasme som gjorde at jeg var skjelven Veldig lenge etterpå..... men jeg lurer på Hva det var....?? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er egentlig veldig fornøyd med kjærste og sexliv.... Min nye har vist meg Helt nye sider ved sex - hvor Fantastisk det Faktisk er ! :gjeiper: :sjarmor:

Men... her om dagen, da jeg lå/satt oppå traff han noe som jeg ALDRI har kjent før.... det var Veldig spesielt - både godt og vondt... jeg ble redd og lurte (lurer) på om det er noe inn imeg der nede som Ikke skal være der ...... om det er noe Feil liksom....?

Må innrømme at jeg fikk en orgasme som gjorde at jeg var skjelven Veldig lenge etterpå..... men jeg lurer på Hva det var....?? :overrasket:

Tulleinnlegg, du vil at noen skal skrive at det er G-punktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ung mor_*

Nei - ingen tulleinnlegg.. .. :(

Jeg TRor ikke det var G punktet - fordi vi hadde Samleie!

og dessuten ligger vel ikke G punktet ...DEr... liksom... jeg følte det som om jeg kanskje har en svulst eller noe ekkelt....

Så jeg er FAktisk Ganske så bekymret :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver altså ikke HVOR det var han traff noe... men det er ikke noe i veien for å treffe G-punktet under samleie. Meget mulig, skal jeg love deg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_ung mor_*

jeg satt oppå han - og han traff ett sted ved blæra..såpass merket jeg...

Men det var noe der jeg aldri har kjent før ---- og det kjentes ut som en kjertel eller (en svulst som jeg tenkte) .... han var nær den mens han hadde hele sin herlighet inne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmorhalsen kanskje?

Noen synes det er veldig ømt å bli truffet der, det er også noen som får nytelse av den. Den er fast og kan kjennes som en klump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Sier det samme som siste Gjest.

Har det sånn som TS, jeg liker at pikken treffer livmorhalsen (for det er det det er). Andre synes derimot det er ømt og vondt. Begge deler helt normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det samme som siste Gjest.

Har det sånn som TS, jeg liker at pikken treffer livmorhalsen (for det er det det er). Andre synes derimot det er ømt og vondt. Begge deler helt normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...