Skusla Skrevet 25. april 2003 #1 Del Skrevet 25. april 2003 Vel vel, da er det dagen før dagen her på Sunnmøre-.. I morra fyker jeg og sambo avgårde til Puerto Rico og blir borte i to uker.. Gleder meg noe sinnsykt, og har store sommerfugler i magen....Skal nyyyte det sammen med verdens beste mann! Pakkinga er snart ferdig og vi går her og gliser begge to... :D Skal bli deilig å komme seg bort til sol og varme, men det blir rart å ikke være på KG i to uker... Kommer til å savne dere masse.. Så, da snakkes vi når jeg kommer tilbake. Ha det kjempe fint så lenge, å så håper jeg det er roligere her når jeg kommer tilbake... Vel vel, wish me luck. Stoooor klem til alle dere på KG fra Ferie-Skusla! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. april 2003 #2 Del Skrevet 25. april 2003 God tur Skusla! Er bare såååå misunnelig på deg! Håper at dere får en super-duper tur! Og du... Det er masse internettkafeer der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 25. april 2003 #3 Del Skrevet 25. april 2003 God tur, schnuppa :D Tar gjerne imot reiseskilding i dagboka jeg Ha en flott ferie i sydenland begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 25. april 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 25. april 2003 Skal nok prøve å finne meg en internet cafe ja, så jeg får sendt dere noen hilsner og status-rapporter.. Takk for lykkeønskninger Lea og Monja.. Dere er kos dere... :D Stor klem!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 25. april 2003 #5 Del Skrevet 25. april 2003 Phuii! Trodde nesten du skulle forlate oss helt jeg.... Takk og lov at du skal på ferie og ikke dropper vårs på KG :D Du fortjener jammen en god ferie på et herlig sted med din kjære nå. Håper dere får det kjempehyggelig og koser dere masse Håper smertene er minst mulig og at dere får nytt ferien fullt ut : - ) Gleder meg til du er tilbake igjen Goood tur ! Stoor klem fra Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2003 #6 Del Skrevet 26. april 2003 Ønsker deg nok en gang god tur, jeg vennen min! Nå har jeg overbrakt hilsner i dagbøkene som du bad meg om - MISSION COMPLETED! Ser på klokka at du nå er på reisefot - jeg ville såååå gjerne være med...Jeg kan stå på utsiden huset mitt når du flyr over, også kan du vel be dem senke farta litt, sånn at du kan fiske meg opp? Har pakka alt! (hmmm...synd jeg ikke kom på denne planen litt tidligere...litt sent nå... ) Ja, ja! Gleder meg i allefall til du kommer hjem igjen! Da skal du få fortelle ALT om hvor deilig dere har hatt det! Kommer til å savne deg de neste to ukene! Stoooor klem til deg fra ei som setter stor pris på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. april 2003 #7 Del Skrevet 26. april 2003 Er en norsk bar der nede med internettkafé der. Håper dere får en fin tur! Men det gjør dere nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 26. april 2003 #8 Del Skrevet 26. april 2003 Var akkurat det jeg skulle si - klarer du å holde deg unna internett-cafeen så er du jammen sterk :D God tur!! Er ikke svartsjuk i det hele tatt - bare litt grønn av misunnelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. april 2003 #9 Del Skrevet 30. april 2003 Dæven din heldigris!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2003 #10 Del Skrevet 30. april 2003 Kattastrofe: Les reisebrevet hennes og du (ligger under pers.meld.)...Da får du bekreftet uttrykket ditt! Gjett om den dama koser seg, da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 1. mai 2003 #11 Del Skrevet 1. mai 2003 Glad du koser deg Skusla det fortjener du Ha en kjempe fin ferie og blir godt å ha deg tilbake her på KG igjen :D Klem Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå