Jump to content
Mette

Endringer i forumet

Recommended Posts

Mette

Vi har hatt en gjennomgang av diverse oppsett og regler for forumet. I denne sammenheng har det kommet noen endringer.

Ris og ros er nå åpnet for gjesteposting igjen, da vi ønsker at flest mulig skal nå oss for å få hjelp og ikke minst skal ha muligheten til å komme med tilbakemeldinger til oss.

Vi ønsker også å gå tilbake til den gamle ordningen der spørsmål ang moderering kan stilles på ris og ros. Vi henviser fortsatt til reglen om å respektere moderatorene og vi vil slå hard ned på spekulasjoner og personangrep.

Dukker det opp ting som dere synes jeg bør vite ta kontakt med meg på pm eller pr. mail. Jeg kan ikke hjelpe dere evt undersøke ting hvis det bare er ”løse” påstander som blir kastet ut. Jeg trenger fakta for å kunne undersøke påstandene.

Underforumene er nå borte, de er blitt lagt ut som egne forum, slik at de kommer bedre fram i forumoversikten, er lettere tilgjengelige og synlige for alle. Alle forum utenom terminklubben og langtidsprøvere ligger i alfabetskrekkefølge.

Snikk Snakk og Ordleker er nå flyttet tilbake til diskusjonsdelen, dette for å få de litt mer synlige igjen. Nå som vi selv kan sortere ut hvilke forum vi ønsker på mine innlegg, trenger de ikke å ligge i en egen avdeling.

Fortsetter under...

Artikler fra forsiden

• Create New...