Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg turte å snakke med folk på folkehøyskolen :) Jeg var skikkelig tøff, nesten supermann, tenk. p035.gif (fant ikke supermann, så supermario får duge. Det er iallefall supert da).

I går var jeg og S på Ikea. Vi skulle kjøpe inn noen julegaver vi manglet, sånn egentlig. Men jeg elsker jo Ikea, så det ble endel til oss også. Kassamannen skulle ha 1059kr når vi hadde kjørt alle varene igjennom scanneren hans. :ler: Så kom neste problem da. Vi hadde to blå handlenett med varer + en flatpakka bokhylle, og ingen bil :fnise: Så ikeabussen neste c015.gif Det å komme seg på bussen gikk jo bra, men vi skulle av igjen, gå til trikken og gå opp fra trikken igjen også. Så det ble en utrolig klagefull tur. Iallefall fra meg. Jeg tror jeg liker å klage :fnise:

Nå gleder jeg meg til jul. a014.gif Eller kanskje ikke direkte til jul, eller det å dra hjem og bo hjemme. Det blir deilig. Akkurat som før jeg flytta. Sånn rent bortsett fra at nå skal S også være med :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen ringte. Jeg skal JOBBE lille julaften. JOBBE! Jeg kan jo ikke det. Jeg skal hjem og se grevinnen og hovmesteren. Og kjøre til Envy med pakker. Hun skulle prøve å bytte det for meg da, så skal jeg prøve selv. Får jeg ikke bytta det, drar jeg til legen i morgen og sjukemelder meg frem til jul. Det fortjener jeg uansett. Jeg har feber nå, og skal på skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro til legen uansett da! Men fikk jo ikke sjukemelding til mer enn til mandag. Så da må jeg bytte den allikevel. Jaja, det får nok gå på et vis, jeg kan jo ikke jobbe uansett. De kan jo ikke bare sette meg opp sånn uten å spørre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh! Jeg er så sint så sint på sjefen min. Fikk den mld av henne nå. Hun hadde ikke fått bytta bort lille julaften for meg. Og jeg har absolutt ingen mulighet til å jobbe, siden jeg er i F da og ikke kommer meg hjem igjen. Sto noe sånt som "Jeg forventer at du møter opp om du ikke får bytta den vekk." Med masse dårlig samvittighetsvibber. Arg! Hvis jeg ikke får bytta den vekk drar jeg til legevakta i F på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkesant!

Men jaja.. Jeg orker ikke tenke lengre på dette, jeg kommer meg jo ikke på jobb da uansett, så samma hvilken måte jeg får meg fri på, jeg må jo få det på et vis.

Jeg har FERIE! Jeg har jo forsåvidt hatt det siden torsdag. Gleder meg til mandag, da jeg skal hjem til F og alle bekymringer blir borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig. Jeg var syk fra før. Og nå står det eks antall tomme øl og ciderbokser på bordet. Jeg drikker kaffe, men jeg er ikke noe flink med presskanna, så det smaker svart varmt vann med litt sur kaffesmak. Det går fint, det er jo koffein i det.

Jeg ser meg rundt i rommet. Det er rotette. Veldig rotette. Det skal vaskes i dag, så jeg må rydde. S er på jobb. Etterpå skal han til sine foreldre. Jeg må få energi. Tenkte jeg skulle bli ferdig med ting til han kom hjem. Jeg må være flink, siden han var sur når han gikk. Jeg vil ikke han skal være sur når han kommer hjem også. Kanskje jeg burde ringe. Egentlig tror jeg ikke han er sur lengre. Han var bare sliten, også sa jeg noe som kanskje kunne irritere litt. Jeg liker virkelig ikke at han er sur når han går. Jeg tror jeg ringer. Etter dette innlegget.

Så må jeg rydde. Håper energien kommer hoppende når jeg setter på noe bra musikk og danser meg igjennom rotet, kanskje jeg klarer å bli ferdig til S kommer hjem. Han kommer ikke fr i 8 - 9 tiden. Så det burde gå bra. Selvom jeg venter en time, slik at jeg har fått i meg all kaffen.

Gleder meg fortsatt som en liten unge til i morgen. Og til julaften. Til S, og mamma og pappa ser gavene sine. De kommer til å bli så glad, det gjør meg glad. Jeg er varm, veldig varm. Kanskje jeg har feber. Dette går fint. Jeg er egentlig glad. Bare ensom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i et rart, hypert humør i dag ser man :gjeiper: Skal prøve å huske å ringe i løpet av dagen, men skal dinge 40 i løpet av få dager, så du får tilgi meg om jeg ikke kommer så langt :lol: ringe før lille julaften gjør jeg hvertfall! Og nå er gaven din oxo klar! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg hadde nok vært helt alene alt for lenge. Og nå er gaver og alt utlevert, og alt er klar for i morgen :)

----

Nå er jeg hjemme hos mine foreldre, kom egentlig i går, men det er vanskelig å få lån min brors pc. Den står på gjesterommet der jeg og S sover, men alikevel sitter enten bror eller S der hele dagen allikevel. Jeg snappa sjansen mens S er i dusjen og bror sover søtt på rommet vedsiden av.

I dag har vært en slags slitsom, men ikke slitsom dag. Som forsåvidt begynte alt for tidlig iforhold til når jeg sovna i går. Opp kl 10 for havregrøt fra mamma til frokost, så strøk jeg alle juledukene hennes mens jeg ventet på at bilen skulle bli ledig slik at jeg kunne dra til lille byen og kjøpe penklær til meg og S.

Så vi dro vel rundt to da. Ned til en esso der vi skulle kjøre gjennom en vaskemaskin for å få vaska bilen (S var forresten veldig søt i den maskinen, han hadde aldri sitti i en bil mens den ble vaska før og så ut som en liten unge på julaften). Der ble vi ståene i kø i sån ca 1,5 time. Når bilen endelig var rein dro vi på senteret i lille byen, der vi ble alt for lenge. S er egentlig mer forfengelig enn man skulle tro. Det ble brukt både mest tid og mest penger på hans antrekk :fnise:

Så bar det videre til legevakta for å få sjukemelding, men der var det såpass med kø, så jeg fant ut at jeg droppa hele greia. Ville virkelig ikke gå glipp av juleforbredelser hjemme for å ikke face sjefen.

Hjemme ble det pynting av hus og tre, så prøvesmaking på julematen :nam:

Nå er julestrømpa hengt ut og det er på tide å få redd opp senga. Skal tidelig opp i morgen og hente mine besteforeldre.

:nissegutt: GOD NATT OG GOD JUL :nissegutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...