Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inne og besøker dagboken din.

Gutter er merkelige skapninger.

Koselig med besøk :) Ja gutter er noe av det merkeligste som finnes, og så mye tid de tar a gitt!

Hei Inwe :)

Har ikke fått vært her på en stund jeg. Håper byturen var morsom i hvert fall :)

Ha en fin uke :)

Byturen var morsom vettu :)

Takk, du må også ha en fabelaktig uke :)

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skjønner seg ikke på seg selv for tiden.. Han kommer og går, og nå er han kanskje borte? Inne i tankene hennes altså. Tankene er borte fra han, for en liten stund, helst for en god stund. Hun synes hun fortjener et møte, men vil iallefall vite om hun får det eller ikke. Slik at hun kan gi opp, helt opp, finne seg noen andre. Det finnes mange andre der ute, dette tenkte hun ikke over for en uke siden.

Hun er sliten i dag og, men ikke like mye som i går. Kanskje det ble litt mye å drikke for henne på lørdagen. Hun klarer alltid å få noen til å spandere, det må jo telle. Hun vet hun ikke ser så aller værst ut, dette har hun funnet ut i det siste.

Hun har møtt en annen, flere ganger. I full tilstand, vært med han hjem. Tre ganger har hun blitt med, og hun håper halvveis at det ikke er en fylle-ting. Hun tror kanskje det bare er fordi hun savner noen, noen som kan holde rundt henne om natta og passe på henne. En som er der på søndagene, da livet bare er slitsomt. Hun fikk tak i nr hans denne gangen, eller han spurte om hennes. Og nå sitter hun på jobb og savner han, ikke nødvendigvis fordi hun er så veldig betatt, det kan hun ikke vite enda. Bare fordi hun savner å ligge i armene hans, og vil gjøre dette litt oftere enn hver lørdagskveld.

-----------

Jeg aner ikke hvorfor jeg skreiv i 3-person, kanskje fordi det ble mindre personlig da, eller kansje fordi jeg ville skrive en fortelling. Uansett, det handler da om meg, og bare meg. Iallefall i denne tråen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sto jeg opp, for seint som vanlig. Stress i dusjen og stress til bussen. Måtte lete etter skattekort og fikk ikke tid til frokost. "Pytt, jeg kan kjøpe på vei til jobb." Men kunne jeg det? Nei. Jeg har ingen penger, så nå sitter jeg her halvdød og håper at noen har penger å låne meg kl 10!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Takk for besøk i dagboka mi :) Ble jo nysgjerrig på hvem du var da:)

Og du, gutter er noen merkelige skapninger man aldri får has på tror jeg.

Her skal jeg følge med for å se hva som skjer av spennende ting og tang i livet ditt :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei SilkeSatan. Koselig med besøk! :)

Nei dissa gutta kommer jeg aldri til å forstå.

I dag fikk pappa inn arven. Saldoen var på over en milion, det er moro å se sånt på skjerm. Og hvordan feira jeg og mamma? Jo selvsagt slik som vi jenter kan, SHOPPING! Tror det tilsammen blei svidd av over 8000 kr. Så da blei det to bukser, en genser, en t-skjorte og mobil på meg (+penger til sko og ettervekst). Og noen topper til mamma. Og vil var da virkelig ikke i billig butikker, er ikke hver dag man kan shoppe uten å tenke pris! Gøy var det iallefall. Vi spiste på spagetteria, og skravla sladder. Ikke hver dag jeg har det så koselig med mamma, men på disse turene våre er det bare kos.

Også kjøpte vi "gratulerer med milionen" roser til pappa, for hans penger. Haha, da lo vi godt. Min mor er egentlig like gal som min far, men bare skjuler det litt mer. Tror hun har lyst til å virke voksen.

Nå er jeg sliten og trøtt, og skal prøve og rive meg løs fra macen og komme meg i seng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer vennen, dere fortjener det :)

(sier hun som kaller seg envy :lur: )

Haha, søte du. Men jeg vet du er missunelig, nå har jeg emily genser og t-skjorte! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjørt snøscooter. Og er klissvåt. Jeg var da ikke kledd for å være ute i skogen i dag, men hva gjør man ikke for en morsom dag på jobb?

Nå venter jeg på lærern min (siden jeg er utplassert). Han skal komme kl 14.00 så rekker ikke flere oppdrag innen da. Han kommer i dag liksom, når det er 3 dager til praksisen er ferdig for godt. Litt synd det der, men skal bli deilig å forlate redet igjen!

Dagen i dag

- Oppdrag på kvelden (må fikse avtale)

- Photoshoot med besteveninna

Så dette skal nok bli en bra dag.

Morgendagen:

- Mer shopping (trenger sko)

- Farge ettervekst

- Møte en annen god venninne

Fredagen:

- Oppdrag på kvelden

- Risk hos den japansierte bestevenninna

Lørdagen:

- Guitarhero vors hos den japaniserte bestevenninna

- Bytur selvsagt

Søndagen:

- Komme seg hjem fra byn

- Pakking

- Pakking

- Pakking

- Reising

- Utpakking

Uh, mye å gjøre frem til søndagen, også så liten tid da, men dette skal gå fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult med penger og shopping og alt da! :)

Høres ut som du har resten av uka planlagt, så da får du kose deg masse :)

Ha en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kult med penger og shopping og alt da! :)

Høres ut som du har resten av uka planlagt, så da får du kose deg masse :)

Ha en fin uke :)

Shopping og penger er alltid fint vettu :)

Uka er planlagt, med endringer i ny og ned! Du får kose deg du og :)

----

Nå er det siste dagen som praksisansatt her, skole igjen på mandag. Både trist og deilig. Neste uke blir slappe av uke, siden jeg er langt vekk fra alle jeg liker. Det er egentlig bare trist, ikke deilig i det hele tatt egentlig. Sliten er jeg og, slappe av blir bra, men ikke en uke, jeg er rastløs etter 15 min. Jeg klarer ikke en uke uten mennesker. Etter dette bli det utenlandstur, det blir moro.

Håper jeg komme meg hjem neste helg, appropo, tlf er en fin ting.

Tror jeg får meg meg akkurat de jeg vil på byn på lørdag. Jah, jeg jobber for det og ja jeg gir igjen.

Nå har jeg vondt i magen. Vil ikke ha vondt i magen. Må spise, men trenger en pc først (macen min funker ikke til den ENE tingen jeg må nå), innen et kvarter sa mannen, så jeg må få låne pcen innen da! Så er det snart lunsj.

Kos dere masse godtfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Kjenner til det med siste dagen på en plass.

Kjedelig at du ikke har de menneskene du vil ha, rundt deg da. Men er vel bare en uke igjen?

Du får prøve å finne på ett eller annet da :)

Ha en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SilkeSatan: Ja, det er trist med siste dagen. Trodde ikke jeg skulle bry meg, men det gjorde jeg da altså. Jeg skal være i 3 uker uten de jeg vil rundt meg, men 2 av de er på reise, så da går det fint. Den andre uka blir avslappning og litt reiseforbredelser, og jeg trenger vel egentlig å slappe av:)

Lille Ballerina Så søt du er :):klem:

Nå har jeg sitti å snakka med bestevenninna, og praten går som vanlig i gutter og morgendagens planer. Utrolig koselig. Å bare ha en jeg kan møte impulst når jeg selv føler for det :) Nå er jeg sliten, og må opp kl 10.30 i morgen for å gjøre et oppdrag for praksisplassen. Så tror senga kaller vært øyeblikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaupa: Heihei, koselig med besøk! God helg til deg også! :)

Småsmurf: Heihei, hatt en koselig helg, som jeg skal fortelle om nå :) Har du hatt en fin helg?

----

Helgen ble som alle andre helger. Fyll på byen, med gode venner. Var først på vors hos den japaniserte bestevenninna, tok med meg den andre bestevenninna også, siden hun skulle være med på byen. Klarte ikke å få med meg mer enn sistnevnte på byen da, selvom det var et koselig vors.

Funnet ut at jeg somregel får det som jeg vil. Iallefall fra en kamerat (som man er med hjem fra byen, ikkenoe mer enn det.. Enda iallefall. Tror ikke det er noe som jeg vil skal bli noe mer enn en litt for god venn), klarte å få overtalt han til å dra på utestedet, slik at jeg fikk soveplass.

Bestevenninna dro tidlig til Lillestrøm, men så lenge hun koste seg der går det fint. Hadde det iallefall utrolig koselig, og fikk sett de fleste av menneskene jeg ville se (og noen jeg ikke ville se) før jeg drar fra de.

Jeg kom meg hjem til denne kamreaten, noen yterlige detaljer om hva som skjedde der er ikke noe for denne dagboka. Jeg hadde iallefall en som holdt rundt meg om natta og jeg kunne plage om morgnen, tror han var en smule oppgitt over sistnevnte.

Nå har jeg nettopp kommet meg hjem, skal snart ta meg en tur i dusjen før jeg begynnner å pakke. Toget går kl 21.00. Funnet ut at jeg kan dra hjem på fredagen, så da var det ikke all verden å pakke alikevel.

Nå blir det fint med en avslappningsuke med mye msn, lesing og soving.

Håper alle dere andre også har hatt en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...