Gå til innhold

Sex første natta

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Noen her som har blitt sammen med en de møtte ute og hadde sex med første kvelden? Mange later til å være av den oppfatning at en brenner de fleste borene til et fretidig kjæresteforhold dersom en har sex med en gang.. Er det noen som har opplevd det motsatte?

Har møtt en utrolig fin fyr på byen, ble sex hele natten, men vi hadde det så utrolig hygelig sammen.. Dessuten har vi liksom sett på hverandre lenge (henger på de samme stedene..) selv om vi ikke har pratet sammen før. Hm..kan det være håp selv om vi startet i "feil ende"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest antigartner

Åjada! Det går fint an å innlede et godt og varig kjæresteforhold selvom en har gått til sengs første natten. Det går til og med an å bli samboer med vedkommende. Sikkert gifte seg også. (Så langt har vi bare ikke kommet ennå.)

:sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker fint. Prøver kanskje å la vær å leke litt "kostbar" for de jeg vil ha noe forhold med, men ikke alltid det går uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... akkurat de svarene jeg ville ha jo!

For min del er det hvertfall sik at dersom jeg går til sengs med noen første natten, så er det fordi jeg ikke klarer å la være! Og hvis jeg ikke klarer å la være er det fordi jeg liker vedkommende utrolig godt.. Desverre er det en del oppfatningre rundt m kring om kvinner og menn og hvem som skal være tilbakeholdne osv, men tl syvende og sist er man jo to om å ha sex! Aldri vært så flink til å forholde meg til "regler" og kutymer merker jeg..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåmobil

JA!!!!!

Jeg hadde sex med min nåværende samboer 1. natten vi tilbragte sammen. Jeg visste hvem han var, og vi hadde tilbragt hele kvelden sammen da.. Og i forkant hadde jeg hilst på han ved et par anledninger.

Så vilt fremmed var han ikke, men visste svært lite om han da.

Så det er håp for deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet når man har sex første natten er at man er svært billig, og billige kjærester er det ikke så mange som vil ha. Den man går til sengs med første natten tenker svært ofte at dette var enkelt, dette har nok hun/ham gjort et utall ganger før. Ikke særlig fristende å bli sammen med altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med min samboer etter å ha kjent han i en kveld! Har aldri gjort det før, men det ble nå sånn :fnise: men jeg er da fremdeles sammen med han og nå venter vi vårt første barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet når man har sex første natten er at man er svært billig, og billige kjærester er det ikke så mange som vil ha. Den man går til sengs med første natten tenker svært ofte at dette var enkelt, dette har nok hun/ham gjort et utall ganger før. Ikke særlig fristende å bli sammen med altså.

I så tilfelle er jo begge to "billige" da, så jeg kan vanskelig se at den ene parten vil kunne løfte noen moraiserende pekefinger mot den andre. Du mener altså at man ikke vil ha billige kjærester, til tross or at en selv er billig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så tilfelle er jo begge to "billige" da, så jeg kan vanskelig se at den ene parten vil kunne løfte noen moraiserende pekefinger mot den andre. Du mener altså at man ikke vil ha billige kjærester, til tross or at en selv er billig?

Det er mange menn som ikke mener at begge er billige om begge har sex første natten. Wake up and smell the coffee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange menn som ikke mener at begge er billige om begge har sex første natten. Wake up and smell the coffee.

Men de mennene er kanskje ikke så interessante uansett. Med mindre en ønsker seg en mannssjåvinist til kjæreste da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mulig! :) Nå kjente vi riktignok hverandre litt på forhånd, og hadde småpratet litt tidligere, men kjente hverandre ikke så veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere blir skuffa om dere ikke får noe? Og vi er billige om dere får noe? Uforstårlige er dere.

Jeg har fått det til å funke med sex på første overnatting (da man egentlig ikke kjenner han så godt). Men når jeg liker noen, har jeg ikke sex bare for å ha det, det er bare fordi jeg ikke klarer å holde meg unna. Med han jeg holder på med nå venta jeg lengst mulig før jeg ble med hjem, på det måten ble det ikke sex før 4 gangen jeg møtte han. Da hadde jeg møtt han 3 ganger i fylla og vært å sett på film hos han.

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_jente_*

Enig. Det blir litt sånn "Er det så lite som skal til altså?"

Om jeg er interessert i å date eller bli sammen med noen, så har jeg ikke sex med ham første kvelden. Hvis det "bare" er en jeg tenner på, men aldri ville blitt sammen med så har jeg sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja....

Heretter får jeg opplyse om hva som er min intensjon ved fremtidige ons. Så blir det ingen misforståelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag träffade en kille på en fest för snart 6 år sedan, följde med honom hem för ett one night stand. Har alltid levt efter att man ska göra som man känner för och skita i vad andra tycker. Var kåt o ville bara utnyttja honom för sex, haha.

Men efter sexet så började vi prata... morgonen efter så åkte vi till en sjö och badade. Det var början på vårt förhållande, och vi är nu sambos sen 2 år tillbaka.

Kanske inte den mest romantiska historian, den man berättar för de barn man kanske får en dag... ;)

Men vi är lyckliga och väldigt kära!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men menn som tenker sånn er det jo uansett ikke særlig fristende å ha som kjærester heller, så da er det jo greit å få silt dem ut første kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig i forhold til hva? Et forhold består vel av mer enn sex? Det er lett å gi seg hen, det er verre å være en god partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Jepp. Fullt mulig aa utvikle et forhold etter ons. Saann ble jeg og min kjaere sammen. Hadde kjent hverandre en stund, likte hverandre, og etter den kvelden ute sammen med tett dansing... and the rest is history.

Go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...