Gjest Gjest_Tiriltunge_* Skrevet 17. januar 2008 #1 Del Skrevet 17. januar 2008 Sist jeg var singel hadde jeg profil på Spraydate og et eller annet erotisk sjekkested jeg ikke husker navnet på... Nå er jo Spraydate borte, har noen et tips om hvor det kan være greit å opprette profil? Jeg har prøvd Q500, men der kreves det at man er betalende medlem for å lese meldinger, og det gidder jeg ikke... Man er da ikke desperat, heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Del Skrevet 17. januar 2008 Sist jeg var singel hadde jeg profil på Spraydate og et eller annet erotisk sjekkested jeg ikke husker navnet på... Nå er jo Spraydate borte, har noen et tips om hvor det kan være greit å opprette profil? Jeg har prøvd Q500, men der kreves det at man er betalende medlem for å lese meldinger, og det gidder jeg ikke... Man er da ikke desperat, heller! Sjekkesider? Under her: --------------------------------- asl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tiriltunge_* Skrevet 18. januar 2008 #3 Del Skrevet 18. januar 2008 Sjekkesider? Under her: --------------------------------- asl? Jeg bad om tips, ikke latterliggjøring. Har du ikke noe konstruktivt å komme med, kan du like godt holde deg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nettsjekkerjenta Skrevet 18. januar 2008 #4 Del Skrevet 18. januar 2008 På www.sukker.no er det ganske bra! Det er på en måte en betalingsside det og, men det er gratis å ha profil der, og du kan motta/sende meldinger gratis, men KUN til de som har betalt. De som har betalt kan altså sende og motta fra alle medlemmene, men de som ikke betaler er avhengig av at "drømmeprinsen" har betalt Det er ganske mange som har betalt, så det går greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tiriltunge_* Skrevet 18. januar 2008 #5 Del Skrevet 18. januar 2008 Takk for tipset! Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik=) Skrevet 18. januar 2008 #6 Del Skrevet 18. januar 2008 tror nettby er mest likt spray og grattis uten at jeg har vært medlem på noen av sidene. har/hadde litt samme tankegangen som deg ang at det er desp og betale på en dating side. men ser mange her som er for og betale for det. blir mye mer seriøst med en gang osv. er nå opp til deg, tror ikke folk som selv har betalt ser på deg som desp for at du betaler i hvertfall. tror noen av sidene har en prøve periode der du kan bruke dem gratis. veit møteplassen har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tiriltunge_* Skrevet 18. januar 2008 #7 Del Skrevet 18. januar 2008 tror nettby er mest likt spray og grattis uten at jeg har vært medlem på noen av sidene. har/hadde litt samme tankegangen som deg ang at det er desp og betale på en dating side. men ser mange her som er for og betale for det. blir mye mer seriøst med en gang osv. er nå opp til deg, tror ikke folk som selv har betalt ser på deg som desp for at du betaler i hvertfall. tror noen av sidene har en prøve periode der du kan bruke dem gratis. veit møteplassen har dette. Nei, desperat var kanskje litt feil ord å bruke. Jeg mente vel egentlig at det kke betyr så mye for meg at det er noe jeg har lyst til å bruke penger på... Takk for tipset om nettby, skal se på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lillemeg_* Skrevet 19. januar 2008 #8 Del Skrevet 19. januar 2008 Dagbladet sine hei sider er helt gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2008 #9 Del Skrevet 3. februar 2008 finnenvenn.no skal visst ikke ha penger for en vanlig registrering. Kan betale da for å få utvidede tjenester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr.Dyregod Skrevet 17. april 2008 #10 Del Skrevet 17. april 2008 Takk for tipset! Skal sjekke det ut. Finnes joe ne ny side påmarkedet også: e-kontakt.no er forsåvidt en betaltjeneste det også, men man må ikke betale noe for å blir medlem og står fritt til å bruke siden gratis. Eneste man må betale for er å sende meldinger tror jeg, men man kan tydeligvis sende "flørter" gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 17. april 2008 #11 Del Skrevet 17. april 2008 Hvis derer finner et sted hvor dere ikke får tilsendt bilder av erigerte peniser første dagen, gi beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 17. april 2008 #12 Del Skrevet 17. april 2008 Hvis derer finner et sted hvor dere ikke får tilsendt bilder av erigerte peniser første dagen, gi beskjed. Jeg har ikke fått tilsendt slike bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. april 2008 #13 Del Skrevet 18. april 2008 Stakkars deg Emera, det som er så gøy.... Har alltid vært tilhenger av å hilse på penis før mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 18. april 2008 #14 Del Skrevet 18. april 2008 Stakkars deg Emera, det som er så gøy.... Har alltid vært tilhenger av å hilse på penis før mannen GLAMMY!!!!! "HYLER AV GLEDE!!" Og like morsom som alltid!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lena_* Skrevet 18. april 2008 #15 Del Skrevet 18. april 2008 Hvis derer finner et sted hvor dere ikke får tilsendt bilder av erigerte peniser første dagen, gi beskjed. Haha, den var god! Kjenner meg igjen. Av og til må jeg sjekke profilen min for å se om det virkelig står "Lettlurt, naivt nek" i overskriften. Og om jeg virkelig har skrevet at felles interesser overhode ikke betyr noe som helst, "jeg tar alt som går i bukser", liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 19. april 2008 #16 Del Skrevet 19. april 2008 Stakkars deg Emera, det som er så gøy.... Har alltid vært tilhenger av å hilse på penis før mannen Hæhæ, jeg ble nesten litt sjalu nå, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. april 2008 #17 Del Skrevet 21. april 2008 SOFIA! *klemmer* Jeg har også lurt på hva det er jeg klarer å utstråle på slike sider... Står det "ta for deg, åpent nedenunder" i panna mi? Også kjenner jeg flere som faktisk finner lykke på nett, så jeg vet ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå