Gjest gitt opp!! Skrevet 17. januar 2008 #1 Del Skrevet 17. januar 2008 jeg er så lei av å bli lurt trill rundt av ondskapsfulle menn!! lurer på om det finnes en eneste kar der ute som faktisk går an å se på som ikke er retarded i huet!! vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, må bare få av litt damp.. hva slags tanker har dem, som får dem til å tenke at; ja, det gjør jeg, det blir bra!! wtf.. de er bare ute etter en eneste ting hele gjengen! og får de ikke det.. nei, da er man ikke vært mer enn en hybelkanin i dems øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Del Skrevet 17. januar 2008 Hva er det som har skjedd da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #3 Del Skrevet 17. januar 2008 jeg er så lei av å bli lurt trill rundt av ondskapsfulle menn!! lurer på om det finnes en eneste kar der ute som faktisk går an å se på som ikke er retarded i huet!! vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, må bare få av litt damp.. hva slags tanker har dem, som får dem til å tenke at; ja, det gjør jeg, det blir bra!! wtf.. de er bare ute etter en eneste ting hele gjengen! og får de ikke det.. nei, da er man ikke vært mer enn en hybelkanin i dems øyne! De fleste av dem ja! likevel, det finnes untak der ute..de kommer gjerne ikke inn på sex før det har gått uker..kanskje måneder.. de bare er der, stiller opp og ser bare deg. Kjærlighet- vanskelig å finne ja- men det eksisterer. De som bare vil ha en ting sier man bare dream on til mens man ler hele veien til dakar........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Del Skrevet 17. januar 2008 Eh...hvem vil ha en som ikke "kommer inn på" sex på uker...kanskje måneder?? Ikke jeg ihvertfall....det finnes faktisk menn som både kan bry seg om sex og DEG...ikke nødvendigvis en motsetning som noen her synes å mene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #5 Del Skrevet 18. januar 2008 Eh...hvem vil ha en som ikke "kommer inn på" sex på uker...kanskje måneder?? Ikke jeg ihvertfall....det finnes faktisk menn som både kan bry seg om sex og DEG...ikke nødvendigvis en motsetning som noen her synes å mene.. Bare ta for deg, det kryr av de:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå