KathMor Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #81 Del Skrevet 18. mars 2008 Slik doppler har jeg å lyst på! Har bare et slikt gammelt jordmor-treapparat (farmor var jordmor). Men vet ikke om det kan høres enda. Har faktisk ikke prøvd! Jeg kjenner jeg er fryktelig glad for at jeg har den saken der altsa.. Spesielt siden magen er sa liten og jeg ikke skal til UL for 21+6, litt over en mnd til det... ... Leeeeeenge... Da er det godt a hore nydelige hjerteslag av og til, det er hoydepunkt det :rødme: Na kjenner jeg av og til litt liv tror jeg, noen bevegelser som er utennom det vanlige lissom, sa er jo godt det ogsa! Sa lever jeg i haper om at magen popper ut nar som helst na!! Kikket litt tilbake i boka mi her, og godt a se at tiden faktisk gar! Foles jo som den star heeelt stille av og til... Men .. i 18ende uke, det er ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #82 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei igjen Ei stund sia igjen na ja.. Leste VG her akkurat og ser Kathrine Sorland er gravid - weeeee tenker jeg! Endelig en famous person som er gravid etter meg!! Grunnen til at jeg sier det er jeg synes alt gar sa fort med de, stjernene som man leser om som er gravide. Tiden gar fort, vips sa har Halle Berry fodt! poenget er at da bor det jo i teorien ga litt fort med meg ogsa, spesielt nar jeg vet jeg har noen "bak" meg, da alle endre her inne og over alt er foran meg!!! Rar jeg????? Neeeeiiii daaaa..... 18+0 I dag... Ikke verst, inni min 19 uke... Magen er sa og si forsatt ikke eksisterende, sa blir spennende a se nar lille bestemmer seg for a ta opp litt mer plass der inne! Lordag fikk pappa'n kjent liv!!! Vi satt a sa pa tv, jeg la i armene hans og han hadde en hand pa magan min... Plutselig kikket vi begge pa hverandre! Ja - Da hadde han endelig kjent det han ogsa :rødme: ... Sa fikk han en spark til pa morran pa Sondagen... Og Lille inni her aktiv som bare det den! Spesielt nar jeg sitter boyd pa jobb og nar jeg er sulten! Akkurat som mora - utalmodig og gretten nar hun ikke far mat kjapt nok :gjeiper: Ellers kjiiip paske.. Men regn, haggel og sludd i England... Jaaaa Daaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 3. april 2008 #83 Del Skrevet 3. april 2008 Nå her det vært stille fra den kanten noen dager for masse..hvordan står det til? Noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 8. april 2008 Forfatter #84 Del Skrevet 8. april 2008 Hei sann igjen sann!! Ja -er vist ei stund sia sist!! Har ikke vart sa mye aktivitet i boka mi her - sa har nesten pa en mate glemt det litt jeg.. Hva har sa skjedd siden sist da?? JO - JEG ER HALVEIS I DAG JEG! Tenk det... fullgatte 20 uker - tiden gar jo faktisk sakte men sikkert fremmover! Gikk fort ei stund - men nar ventinga pa magen var pa det verste her slakka det godt ned igjen..... Magen er jo sa og si forrsatt ikke eksisterende - er na en liten klump der nede men. Jeg var hos jordmor for a sjekke dette - for man blir jo litt bekymra... Da ble symfysemalet mitt malt for forste gang og det var vist fint det - var pa 20 cm - RART!! Hun sa at jeg ikke hadde sa stort mage fordi jeg er ganske lang mellom der-nede og navlen fra for - sa beibis hadde forsatt god plass + at den la ett stykke nede. Dette kjenner jeg forsavidt - da alle sparkene og all turning er der nede. Ligger forsatt poa minus en kilo - men det var heller ikke noe a bry seg om! Man ville jo helst ikke legge pa seg sa mye! (?? ikke litt engang??) MEN konklusjon er vist at alt sa bra ut - 144 hjerteslag i minuttet - noe som skal vare jente-slag... Forsterker min folelse om at det finnes ei lita i magen min.... Men det gjenstar og se! For na er det altsa 13 dager igjen til UL! WEEEEEE Gurimalla som jeg gleder meg - trodde ikke det skulle vare mulig! Gleder meg samtidig som jeg bruer meg - er jo redd for hva man kan se... 13 dager er bedre enn 67 da jeg begynte nedtellingen ivaffal Haper vi far litt tid denne gangen her - har vel bare vart der enn 10 minutter om gang de to gangene jeg har vart - men da var jo ogsa beibis sa liten da.. Sa den sist i uke 13 - 7 uker siden... sa tenker den har vokst litt siden den tid ja Det narmer seg turen hjem! Jeg resier hjem 5 mai, da er det bare rett hjem til eksamen men... Siste eksamen er 11 juni og etter det er det bare a kooooooose meg sommer, sol, Aker Brygge, Sorlandets Skjargard og alt det som er! Og i tillegg fikk jeg igjen 11 000 pa skatten! Det hjelper jo en ellers fattig student litte granne :banantroll: Gar litt penger frem over ja... Idag kjoper pappa vogna og bilstolen for oss - 8000 te sammen det! jeldigvis betaler min bedre halvdel mesteparten av det! Grunnen til at jeg har kjopt allerede er fordi vogna jeg vil ha, som er Emmaljunga Smart Duo Kombi har gatt ut av produksjon - sa butikkene har kun igjen det de har pa lager - sa far at vi sku fa det vi ville ha - sa ble det a bare kjope med en gang ... Litt skummelt ogsa - vogn allerede, men men men.... Tenk oppi der skal beibisen min ligge om noen mnd - Det er rar tanke det!!! Ma vel avslutte - ble litt vel langt detta kanskje! Men en liten (lang) oppdatering ma jo til!!! KOOOOOZZZZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 8. april 2008 #85 Del Skrevet 8. april 2008 Så fint at alt står bra til med både deg og den lille da=) Ul blir spennende ja! Og GRATTIS med 20 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 8. april 2008 #86 Del Skrevet 8. april 2008 20 uker grattis da spent på å høre hva som ligger i magen din jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 8. april 2008 Forfatter #87 Del Skrevet 8. april 2008 Ja - jeg ogsa! Super spent pa som ligger i magan min! Kinesisk-Kart etter ny termin sier Jente Ringtest sier Jente Magen(den ikke-eksisterende) min er vist lavt nede og litt pa siden = Jente Magefolelse sier Jente Hjertelsag sier Jente Min kjare sier Gutt Blir spennende a se ja! Ser vist at det var slik pa Lilleulv ogsa - men der ventes det vist en liten prins! Ja tenk - halveis..... Om noen fa mnd til sa har jeg en beibis i armene :rødme: .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 8. april 2008 #88 Del Skrevet 8. april 2008 Var slik på meg også, og her ventes det gutt=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 9. april 2008 Forfatter #89 Del Skrevet 9. april 2008 Ny kjedelig dag pa kontoret..... Gurimalla som jeg gleder meg til sommer, sol og ferie hjemme! aaahhhhhhh.... I morra og Fredag blir det skole-jobbing hjemme, deilig det... Gjenstar a se hvor mye jeg far gjort da Og na er det 12 dager til UL! Tiden sniker seg sakte med sikkert avgarde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. april 2008 #90 Del Skrevet 9. april 2008 for 20 uker og halvveis!! (litt sent gratulasjon, men bedre sent enn aldri ) for 12 dager til UL!!! Håper du får en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnockedUp Skrevet 9. april 2008 #91 Del Skrevet 9. april 2008 Gratulerer med halvveis gjennomført svangerskap Er nok like vanlig at magen viser som at den ikke viser i uke 20. Alle sa til meg og at jeg var så liten gjennom hele graviditeten og jeg hadde flat mage før jeg ble gravid- likevel kom det ut en jente på 3600 g :D Er jo greit å slippe å bli så altfor stor og da, selv om man såklart savner et ytre bevis på det man har visst så lenge og kjenner så godt inni seg Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. april 2008 #92 Del Skrevet 9. april 2008 Ha en flott onsdag videre=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 15. april 2008 Forfatter #93 Del Skrevet 15. april 2008 Gratulerer med halvveis gjennomført svangerskap Er nok like vanlig at magen viser som at den ikke viser i uke 20. Alle sa til meg og at jeg var så liten gjennom hele graviditeten og jeg hadde flat mage før jeg ble gravid- likevel kom det ut en jente på 3600 g :D Er jo greit å slippe å bli så altfor stor og da, selv om man såklart savner et ytre bevis på det man har visst så lenge og kjenner så godt inni seg Lykke til videre. Takker Blir utrolig spennende a se! Gleder meg som aldri for - hjelpes! Tiden kan bare ikke ga fort nok!! Er noe med det at man vil jo vise det - er jo sa stolt da :rødme: ... Men den kommer seg... Den er forsatt mini mini mini - og det har jo klart sine positive sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 15. april 2008 Forfatter #94 Del Skrevet 15. april 2008 Heia heia igjen!! Da har jeg jagggu kommet meg til 21 fullgatte uker - inni min 22. uke... Og Lille i magen er svart aktiv ass we speak - er sa kos a kjenne disse sparka og dulta inni der - mammas lille turner det Selv om jeg synes tiden gar fortere hos alle dere andre, sa ser det jo ut som det gar fremover her ogsa jo - det er ikke verst! Synes forsatt det er utrolig rart.. Som sagt har det lissom gatt opp for meg at jeg er gravid, MEN at jeg skal bli mamma i august - det er forsatt helt helt helt merkelig! At jeg skal fa min egen beibis, at jeg skal fode, at jeg faktisk skal bruke barnevogna vi har kjopt - det er sa RART! Men utrolig koselig og jeg gleder meg sa utrolig mye! Spesielt etter a lese her inne om de som har fodt - da blir man litt ekstra varm om hjertet jah.. Og en goy ting til! Na er det kun 6 dager til min UL!! :juhu: Endelig skal det bli min tur veldig snart til a fa hilse pa LIlle i magen igjen... na er det 67 dager siden sist! haper virkelig Lille ikke er av den sjenerte typen da mamma'n her er av den MEGET nysgjerrige typen Heldigvis tror jeg uka kommer til a ga fort! Jobb i dag, ons og tors. Sa er det litt skole for jeg far besok av ei av mine bestevnninner! Vi henter henne pa flyplassen pa kvelden - sa er det bare kos hele helga - tenker det blir inn til London pa sondagen - satser pa go var som vi har i dag! Knall bla himmel og skikkelig gode var tempraturer Sa er det Mandag! Og da skal det skje.. klokka 10 20 skal vi inn, og jeg har ei veldig fornoyd venninne da hun skal fa lov til a bli med! Sa - konklusjon : Denne uka bare MA ga fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 15. april 2008 #95 Del Skrevet 15. april 2008 Hurra for 6 dager til ul :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 15. april 2008 #96 Del Skrevet 15. april 2008 Blir spennende med UL ja=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 15. april 2008 #97 Del Skrevet 15. april 2008 Nå er det ikke lenge til UL, tenk at du er halvveis allerede Lenge siden jeg har vært her inne, må bli flinkere å følge med... Jeg tror også det blir en jente Lykke til med eksamenslesning, gleder meg til å høre om UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathMor Skrevet 17. april 2008 Forfatter #98 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg bare MA!!! : :banantroll: :banantroll: 5 D A G E R T I L U L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. april 2008 #99 Del Skrevet 21. april 2008 I dag er det UL :juhu: håper jeg får høre etterpå åssendet var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 22. april 2008 #100 Del Skrevet 22. april 2008 Hvordan gikk det på UL nåda?? =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå